Jurnal de bord – ziua 5

Ieri am vizitat bazarurile. Multeeeee. Good price. Hagi. Romania. Lucescu. Gigi. Becali, evident. Ce mai faci? Bine. Asta stiu turcii despre noi. Dupa ce am luat suveniruri si ne-am facut mici cadouri, ca doar a fost ziua mea 😆 ne-am bagat la o sesiune de sauna intensiva. Am aruncat si un ochi in jurul moscheei din Grand Bazar.

Daca ma plangeam in primele 2 zile de servire, deja acum suntem niste VIP-uri. Camerista zambeste frumos, i-am zis „Gunaiden” (buna dimineata) si era fericita. Managerul stie mai multe despre Romania decat unii dintre noi, aseara la cina ne-a tinut un discurs de ce Ceausescu e mai bun decat Basescu. Ospatarii sunt prietenii nostri, nu ne intelegem noi verbal cu toti, dar macar din priviri.

Si astazi am reusit sa stam cu burta …. la soare. Apa din piscina un pic cam rece, dar baia de soare a meritat… m-am bronzaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.

Aaaaa, sa nu uit, oficial sunt logodita. 😀

Cazanul ala cu chestii albe, e masinuta de facut matase. Gogoselele alea albe sunt viermisorii de matase undercover.

22 Responses to “Jurnal de bord – ziua 5”


  1. 2 Mada Mai 23, 2010 la 5:12 pm

    ce cadooouri?
    si ma bucur tare, tare, tareeee mult pentru tine [and, ofc, for the lucky guy:)]

    all you need is loveee, looove, loveeeeee.
    >:D<

  2. 3 Mihi Mai 23, 2010 la 9:28 pm

    aaaaaaaa.. Felicitari!

  3. 4 schnitzel Mai 23, 2010 la 10:10 pm

    Felicitari, sa va fie de bine si cum s-o mai zice 🙂

  4. 5 Black Angel Mai 24, 2010 la 12:32 am

    ooooopaaaa… mi se parea mie… felicitari,cadouri,toate cele bune!!;) etc

  5. 6 crocoditza Mai 24, 2010 la 6:26 am

    Mada, multumim, multumim… cadoooouri… secret 😛

    Mihi, multumesc frumos, ti-am zis ca te fac nash 😀

    schnitzel, multumim 🙂
    la noi pe acasa nu e soare? 😀

    Black angel, hai cu cadourile 😆 (in traducere, multumim)

  6. 7 Jasmin Mai 24, 2010 la 9:04 am

    Felicitări și să fie într-un ceas bun.
    Să aveți parte de multă sănătate, bucurii și o căruță de copii. 🙂

  7. 8 Semafor Mai 24, 2010 la 9:51 am

    Felicitaaaaaari nevastaaa! hugs hugs hugs!
    Buchetul de la nunta e al meu :D! Sa imi poarte noroc si sa fiu urmatoarea care spune DAAAAAAAAAAAAAAA!

  8. 9 schnitzel Mai 24, 2010 la 12:03 pm

    Te-ai invatat cu urarile :))) Azi e, deci fie, LMA 😛

  9. 10 Lilly Mai 24, 2010 la 3:38 pm

    felicitari! sa fie intr-un ceas bun! mult noroc!

  10. 11 crocoditza Mai 24, 2010 la 7:14 pm

    Jasmin & Lilly, multumesc frumos…sa fie intr-un ceas bun! daca nu bun, macar de firma 😀

    schnitzel, urari ca tine nu mai face nimeni 😆

  11. 12 crocoditza Mai 24, 2010 la 7:17 pm

    Blondo, facusi ce facusi si ai intrat la moderare 😆
    Multumim pentru felicitari si o sa fac comanda de vreo 10 buchete sa ajunga la toata lumea 😀

  12. 13 lory Mai 25, 2010 la 8:32 am

    Te pupacesc,croco!Nu pricep nimic….esti logodita?cine-i baiatul?nu stiam nimic 😕

  13. 14 Marmotica Mai 25, 2010 la 10:49 am

    Suri felicitari!
    Ai grija cu bronzatul, doar tii minte anul trecut ce am patit amandoua 😛

  14. 15 Ada Mai 25, 2010 la 11:11 am

    Felicitari mandro! Las’ ca vii tu acasa si dai raport amanuntit! 😛 Abia astept!
    Si, don’soara Semafor, stai la rand! Buchetul e AL MEU!!!

  15. 16 Aiacu Paru' Mai 25, 2010 la 11:24 am

    Sa va fie de bine, sa fie intr-un ceas bun prielnic fericirii! Sa fim sanatosi sa vedem si poze din luna de miere 🙂

  16. 17 crocoditza Mai 25, 2010 la 4:40 pm

    lory, cum cine e? un norocos!!!!! 😆 ti pupa si Croco

    Suri, multumesc :* sunt doar un pic rosioara 😀

    Mama, multumeeeeeesc… buchete sunt pentru toata lumea 😆

    D-sorico, sa fie, sa fie! 😀

  17. 18 Hubba Bubba Mai 25, 2010 la 5:39 pm

    Cand doi se cearta, a treia adica Hubbis castiga!

  18. 19 Alexu' Mai 25, 2010 la 9:21 pm

    ‘Naseara. Pai bine domne, lipseste omu’ nitel si uite peste ce da.
    Hai sa fie intr-un ceas cu cuc, sa fiti sanatosi si fericiti.
    Hai cu nunta si cu botezurile .

  19. 20 crocoditza Mai 26, 2010 la 12:09 am

    Alexu’, multumim multumim
    hai cu nunta si botezurile altora, sa mearga si afacerile altora :)))

  20. 21 Semafor Mai 26, 2010 la 10:12 am

    Breee! Hubbis sa mai fie stearsa de pe lista cu buchete. Ea cate sa primeasca? Pana in iarna o sa aiba saraca un geamantan de buchete si un sifonier de rochii de dus la nunta. Tu hubbis, pentru mine sa-ti faci una rosie, cu spatele gol, da?

  21. 22 crocoditza Mai 28, 2010 la 9:41 am

    Nevasta, eu cred ca face bisnitza cu buchete de mireasa 😀


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Mai 2010
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE