La multi ani, mie!

Si tuturor sarbatoritilor de azi (fie ca e vorba de zi de nastere sau de nume)… sa fie destrabalare!!!!!! 😀

Eu am aflat azi de ziua mea, bineinteles cand m-a sunat cineva sa imi ureze toate cele. 😆

Azi pana in pranz am mai bifat un obiectiv, Insula Porumbelului cu cetatea aferenta. Superb!

Pana acum sunt foarte incantata de peisaje, de oameni ca sunt dragutzi si amabili (in schimb sunt praf, 95% nu stiu o boaba de engleza, nici macar tipa de la barul hotelului nu intelege WATER). Am cerut la receptie sa trimita o camerista sa faca niste curatenie prin camera, nu a venit, am rugat a doua oara receptionerul sa ii spuna cameristei, am mai lipsit o ora, am ajuns in camera… nimic miscat… a treia oara s-a intamplat minunea.

Mancarea multa, bunicica si nu prea. Am luat pachet all inclusive, cu tot cu gustari si chestii de pana la 2 noaptea, ete surpriza ca nu o sa fie deschis restaurantul decat pana la 23:30. Unul dintre criteriile dupa care am ales hotelul a fost sa aiba teren de basket si biliard, terenul de basket si cel de tenis sunt „suprapuse”, drept urmare aseara o ceata de copii alergau colo si colo printre noi si mingea de basket. Biliardul nu exista, adica „e in constructie”, asa ni s-a spus de la receptie.

Din punctul asta de vedere, bulgarii ii bat la cur de departe. Mancarea la bulgari e GENIALA, mananci pana crapi si serviciile sunt mult mai bune, cel putin decat la astia. Nu mai zic ca astia sunt absurzi… n-ai voie sa iei, de exemplu, 2 beri, daca mergi la bar o persoana. Trebuie sa faci 2 drumuri ca sa iei cate una. Aseara am vrut sa pap niste fructe pe sezlong langa piscina si a tipat ospatarul dupa mine ca n-am voie, trebuie sa mananc la masa, pe cand la bulgari papam si in camera daca n-aveam chef sa stau la masa.

19 Responses to “La multi ani, mie!”


  1. 1 Fustangiul Mai 21, 2010 la 12:37 pm

    La Multi Ani! 😀
    PRIMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU….sac sac…black angel :))

  2. 4 Marmotica Mai 21, 2010 la 1:50 pm

    LMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

  3. 5 Fustangiul Mai 21, 2010 la 4:55 pm

    Black Angel : nu pazesc nimic…a fost sa fie 🙂

  4. 7 Mada Mai 21, 2010 la 5:59 pm

    la multi aaaaaaani!
    distractie placuta!:*

  5. 8 schnitzel Mai 21, 2010 la 7:16 pm

    La Multi Ani! iar 😀

  6. 9 crocoditza Mai 21, 2010 la 7:52 pm

    va multumeeeeeeeeeeesc :*

  7. 10 Black Angel Mai 21, 2010 la 8:06 pm

    uitasem sa va zic… distractie placuta!! si daca tot sunteti… distrativa si pentru mine 😉

  8. 11 Lavi Mai 21, 2010 la 8:29 pm

    La multi ani!!! >:D:D:D< (numai 11 zile e diferenta in zilele noastre de nastere :O, am sa tin minte pe viitor!)
    Distractie placuta si cat mai putine incidente nefericite!

  9. 12 crocoditza Mai 21, 2010 la 8:31 pm

    Lavi , nu este ziua mea de nastere, sunt o sfanta 😆 Ziua mea de nastere este peste 14 zile 😛

  10. 13 Lavi Mai 21, 2010 la 10:41 pm

    aaa :”> am sa imi notez 😀

  11. 14 Hubba Bubba Mai 23, 2010 la 12:44 pm

    Pai cuuuum, te cheama Elelna Constantina, tu Irinuco? :)) :*
    Nici nu ma mai uit la pozele astea, sunt urate fara mine in ele =))

  12. 15 crocoditza Mai 23, 2010 la 2:07 pm

    Hubba, si Elena ma mai cheama
    unde-s puii tai? 😆

  13. 16 Lilly Mai 24, 2010 la 3:33 pm

    la multi ani! scuze pt intarziere (am rosit)

  14. 17 crocoditza Mai 24, 2010 la 7:15 pm

    Lilly, nu-i nimic… merg urarile si acum, pana pe 4 cand e ziua mea tot primesc pentru nue, pe urma vin cele intarziate pentru ziua de nastere 😀 multumeeeesc, asa am simtit ca si azi e ziua mea 😀

  15. 18 Aiacu Paru' Mai 25, 2010 la 11:19 am

    Sa fie LA MULTI ANI pentru onomastica, (intarziat) si un LMA pentru ziua de anastere, anticipat, sa fiu sigura ca nu se mai intampla 😀
    Sa fii sanatoasa draga mea, in rest, se fac toate!

  16. 19 crocoditza Mai 28, 2010 la 9:43 am

    D-sorico, acu’ am vazut comentariul… intarziata si eu 😆
    saru’mana pentru urari


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Mai 2010
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE