In…

…tepenita! La propriu!

Am reusit-o si pe asta…. ca vorba aia e pacat sa nu experimentezi. Stateam si eu in pat in pozitia „stand in cur cu perna la spate” si ma intorc spre stanga cu gandul sa ma aplec sa iau cablu de alimentare de la laptop…ca mititelul semnaliza ca bateria mai are nitel si lesina. Si cum ma aplecam eu asa usor sucita la stanga, ma loveste un junghi in spate. Da’ ce junghi… junghi sef, ca m-a intepat de am facut ochii mari si mi s-a taiat respiratia, am transpirat instantaneu. Infig mufa in laptop (ca apucasem sa iau cablul) si incerc sa ma misc…. surprizaaaaaaaaaa….. eram intepenita si orice miscare cat de mica echivala cu un cutit infipt in spate in partea stanga… si da-te usor de-a rostogolul pana ajungi pe spate…si ce ai, Croco? haida sus… hai misca… hai nimic… nu-mi venea sa cred, ma simteam ca-n reclama aia cand se apleaca nenea ala sa ia ceva de jos si ramane asa in pozitia de „aplecat”. Hai cu dushul cu apa fierbinte, hai infasurata in patura, hai cu caldurica, hai cu masaj, hai cat de cat cu miscare…. si eu tot intepenita. Pana azi de dimineata cand am putut sa ma misc cat de cat, adica in momentul in care eram la verticala era ok, mergeam, nu ma durea asa, daca vroiam sa ma asez sau sa ma intind… crima si pedeapsa…. Diclac-ul m-a salvat ca dupa vreo 3 sedinte de uns ieri si azi inca vreo 3…. am inceput sa nu ma mai misc ca Robocop si sa nu ma mai simt asa hodoroaga.

Cel mai dragutz era cand uitam ca-s intepenita si vroiam sa iau ceva de jos sau sa ma intorc brusc si ma lovea o durere de imi linistea intentiile. Aaaaaa… nici macar de incaltat nu m-am incaltat singura, ca n-am putut sa ma aplec 😀  (partea frumoasa: am fost si un pic mai mult rasfatata, dar prefer rasfatul fara sa fiu in dureri). Asa e cand esti baba 😀

23 Responses to “In…”


  1. 2 Mada Mai 6, 2010 la 9:11 pm

    of mai, croco, mai, batranetile astea…

  2. 3 crocoditza Mai 6, 2010 la 9:13 pm

    Mada…. toti ajungem asa la un moment dat 😀

  3. 4 Mada Mai 6, 2010 la 9:23 pm

    of of.. mai mai.. cat mai tarziu sper!:))

  4. 5 Black Angel Mai 6, 2010 la 9:57 pm

    al 2lea…:D
    si tu te vaiti de asta????…
    imagineaza-ti norocul asta, dar sa dureze cate o luna…. si sa isi aminteasca sa te viziteze dupa 3 luni …. aia da viata! 😉
    . aveam niste draci… ca imi venea sa ma busesc cu sira spinarii de toate colturile casei… asa de naspa era ca chiar ca robocop mergeam… si mai mult intorceam capul decat restul.. gasisem si solutia.. ori cu carje, ori iti faci in casa un sistem de bare… ca alea in autobuze.. de se tine lumea de ele. Adica nu mai mergi pe picioare!! mergi cocotzata ,ca mai mutele prin copaci ! 😉
    si vezi ca ala nu e junghi… sau cum se zice, e mult mai grav…. Si eu la inceput am zis ca e doar o prostie… si dupa am dat de dracu,dute si verifica… 😉 si sa nu te mai puna sfantu sa faci prostia asta… ca data viitoare e si mai nashpa !( e ceva de genul.. coloana vertebrala care face crack!!!)

  5. 6 crocoditza Mai 6, 2010 la 10:00 pm

    black angel, eu sper sa fi fost doar o intindere musculara…

  6. 8 crocoditza Mai 6, 2010 la 10:13 pm

    si eu sper ca durerile alea nu le-ai indurat tu si daca da, s-au dus si nu mai vin!
    ca eu de triplu salt finalizat cu surub, m-am lasat, nu imi mai trebuie 😀

  7. 9 Marmotica Mai 7, 2010 la 9:52 am

    Aoleooo, suri! si cum ai condus?

  8. 10 crocoditza Mai 7, 2010 la 9:53 am

    suri, n-am condus eu 😀

  9. 11 Ada Mai 7, 2010 la 10:02 am

    Da Doamne sa n-am belele de-astea! Pana acum m-a ferit. 😀 Am scapat doar cu gatul intepenit de cateva ori. Deci gata, ma apuc de facut miscare, constant si lejer, ca sa nu rugineasca balamalele. Ti pupa mama! :*

  10. 12 crocoditza Mai 7, 2010 la 10:05 am

    Mama, asa am zis si eu :)))
    ti pupa si fata!

  11. 13 Joaninha Mai 7, 2010 la 12:45 pm

    Aoleo, nasol ! Da’ acum asteptam si varianta aia pe bune, ca nu crede nimeni asta cu cablu’ si mufa … deci, cum s-a intamplat ? 😆

  12. 14 Fustangiul Mai 7, 2010 la 4:37 pm

    eh…hai acum…chiar asa? Faza chiar este adevarata…insa…am ajutat-o si eu putin…probabil ca s-a blocat ceva ! oricum….de 2 zile tot incerc sa o indrept, insa nu vrea deloc…cred ca a inceput sa ii placa sa stea stramba asa :))))

  13. 15 Lilly Mai 7, 2010 la 4:49 pm

    si eu ma plang de batranetze!!! naspa sincer, tot dureri de spate 😦

  14. 16 crocoditza Mai 7, 2010 la 5:08 pm

    Joa, a fost chiar pe bune 🙂

    Fustangiul, nu ma iubesti si asa stramba? 😀

    Lilly, vai de curu’ nostru…. mosule, ce tanar esti! asa am ajuns noi 🙂

  15. 17 Jasmin Mai 7, 2010 la 6:09 pm

    Asta înseamnă că muncești prea mult. Tre să-ți iei vacanță 🙂

  16. 18 crocoditza Mai 7, 2010 la 6:10 pm

    Jasmin, e planificata peste 2 saptamani 🙂 trebuie sa mai rezist pana atunci
    P.S. Ai simtit ca eram la tine si citeam? 😀

  17. 19 Jasmin Mai 7, 2010 la 6:15 pm

    Cred că da. Telepatie dom’le 😉

  18. 21 Lilly Mai 7, 2010 la 8:24 pm

    lasa ca ne revenim noi! nu ne putem lasa chiar asa usor! 🙂

  19. 22 Hubba Bubba Mai 9, 2010 la 8:44 pm

    Hai tuuuuu, chiar asa? Ia ai grija ce faci, fataaa, io cu cin’ ma zbantui la vacutza? :-w

  20. 23 crocoditza Mai 9, 2010 la 9:15 pm

    Lilly, nu ne lasam, ca poate ramanem intepenite 🙂

    Hubba, sunt ingrijita atent, acum sunt in stare de functionare 😀


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Mai 2010
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE