Am visat? Visez?

Mic dejun la pat… un trandafir alb pe perna, atat de frumos inflorit … sarutari fierbinti … si nu ma satur, n-as putea sa ma satur niciodata de tine.

Ma uit in ochii tai si simt cum imi trec fiori in tot corpul. Ma tii in brate si uit de tot si de toate. Si stiu ca o sa ne fie bine. Trebuie. Plutesc. Da. E o stare atat de „de bine”. Simt cat ma iubesti. Cu fiecare sarut. Cu fiecare strangere de mana. Cu fiecare privire. Desi uneori ma copleseste acest sentiment puternic si parca nu stiu cum sa reactionez. Reusesti sa ma calmezi doar cu o privire, de mana cu tine simt ca pot muta muntii din loc. Te iubesc pentru asta! Te iubesc pentru ceea ce sunt cand sunt langa tine, te iubesc pentru ceea ce esti tu ca om! Culmea, ne potrivim si ne completam atat de bine. Pare prea frumos sa fie adevarat. Visez?! Ciupeste-ma sa stiu daca visez si daca visez,  vreau ca visul sa dureze o viata sau cand deschid ochii vreau sa te vad langa mine. Sa-mi spui „buna dimineata” si „te iubesc”. Pot? Cer prea mult? Mi-e frica sa nu se risipeasca vraja.

Doua brate ce ma cuprind si ma trag cu putere langa un corp fierbinte … doua brate ce ma tin asa de strans… un „te iubesc” soptit … era dimineata… m-am trezit ……………………….

15 Responses to “Am visat? Visez?”


  1. 2 Hubba Bubba Aprilie 21, 2010 la 10:27 am

    Asa, si acum… pf, eu cred ca visul asta-i real…tu ce crezi? Si eu mai zic si ca n-ar trebui sa te trezesti…niciodata 😀

  2. 3 Black Angel Aprilie 21, 2010 la 1:19 pm

    al doilea! 😀 :D…se zice ca cate odata visurile devin reale…( asa se zice…mie nu mi sa intamplat pana acum) 😉 .. oricum tot e bine ca ai visat!!! eu nici sa visez nu mai sunt in stare!!!:((

  3. 4 Buratina1 Aprilie 21, 2010 la 2:52 pm

    eu sunt de acord cu Hubba Bubba 😀
    o zi minunata cu visuri pe masura 😉

  4. 5 Lilly Aprilie 21, 2010 la 6:00 pm

    si visusele fac parte din noi (vise sau visuri?) asa ac sunt reale, e o altfel de realitate 🙂

  5. 6 crocoditza Aprilie 21, 2010 la 6:31 pm

    Hubba, ce bine ar fi 🙂

    Black angel, visurile sunt gratuite si numai ale tale, nu ti le ia nimeni… trebuie sa visezi!

    Buratina, oho… si ce de visuri 😀 sper ca ai avut o zi usoara!

    Lilly, eu stiam ca visele sunt alea de le ai cand dormi si visurile sunt alea de trebuie sa le implinesti…de preferat 🙂
    da… sunt o altfel de realitate, si intr-un caz si in altul, rezulta sunt reale, buna teoria asta 🙂

  6. 8 Ada Aprilie 22, 2010 la 9:00 am

    Ce draguuuuuuuuuuut! Vreau si eu! 😀

  7. 9 dorin Aprilie 22, 2010 la 10:19 am

    Povestea asta parca ar fi din romanul Evei, ultima parte, a 100-a, „Regasirea linistii alaturi de Sebi” (bietul de el, cat de repede a fost uitat daca nu ai mai scris). Tine-o tot asa!

  8. 10 Aiacu Paru' Aprilie 22, 2010 la 10:36 am

    ehhhh, se pare ca primavara infloreste ceva mai mult decat liliacul furat de mine azi…hmmm
    Sa iti fie de bine! Visul 😀

  9. 11 crocoditza Aprilie 22, 2010 la 12:25 pm

    Mama, totul e sa vrei!

    Dorin, mi-a adus un zambet comentariul tau 🙂 urmeaza partea 40.. mai e putin pana la 100

    D-sorico, vreau si eu sa imi bag nasul intr-o crenguta cu flori de liliac… sa raman cu mireasma in nari toata ziua…

  10. 12 Hubba Bubba Aprilie 22, 2010 la 10:09 pm

    Nu „ar fi” ci „ESTE”, da? 😛

  11. 13 Inca1 Aprilie 23, 2010 la 7:13 pm

    salutare

    Usa din spate doreste un schimb de linkuri cu tine:) astept raspunsul tau la usadinspate@yahoo.com sau pe http://usadinspate.blogspot.com

    O zi faina

  12. 14 crocoditza Aprilie 25, 2010 la 9:21 am

    Inca1, bun venit! Eu nu prea sunt fan schimb de linkuri, daca imi place ceva ce citesc si ajung sa citesc constant, atunci adaug linkul, valabila si reciproca

  13. 15 G Mai 2, 2010 la 7:59 pm

    Buna seara,
    Sunt interesat de un schimb de link cu blogul dvs.Daca sunteti de acord, va rog sa-mi lasati un mesaj. Multumesc.
    http://satirul.wordpress.com


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Aprilie 2010
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE