Uau

Suntem in 20 aprilie. E ceva in aer! Jur! Nu stiu cand au trecut 5 zile, am avut senzatia ca am scris alaltaieri. Si asa mi se parea ca n-am mai scris de multisor si simteam nevoia sa scriu, dar chiar 5 zile…

Trebuie sa vedeti „Joker”, filmul. O sa va puna un zambet pe fatza, sigur!

Am mai bifat o piesa, marca D’aya. Buna piesa! Urmatoarele pe lista sunt „Ma mut la mama”, tot marca D’aya, si „Doctori de femei” cu Bendeac.

Maine merg la „Infruntarea Titanilor”… trailer-ul mi s-a parut un pic cam de „poveste”, nu m-a impresionat in mod special… care l-ati vazut, nu aruncati aici o critica mica? nu de alta dar sa stiu daca imi iau si perna cu mine 🙂

Aaaaaa… cand am vazut „Joker”, am stat pe randul VIP-urilor, da? la 4 scaune de Tariceanu, da? 😀

In rest, cum ma stiti, zbanghie, muncitoare, cuminte, intr-o stare de rasfat si iubire 😛

Rugaminte mare am la voi… nu stiu cum facem, dar trebuie sa facem… ca eu nu mai suport ploaia si frigul de afara… un pic de concentrare ca sa iasa soarele? 😀

16 Responses to “Uau”


  1. 1 Aiacu Paru' Aprilie 20, 2010 la 8:24 am

    PRima…Croco, de dimineata mi-am incordat muschii neuronali, meditez intens la aparitia soarelui..si nimic! Cred ca am ajutat soarele sa migreze spre sud vest :))
    O sa vaz cum fac sa vad Joker…daca tot il lauzi.
    Zi fraimoasa zuzi

  2. 2 Black Angel Aprilie 20, 2010 la 10:12 am

    aa .. al doilea…. oricum…
    buey… soarele vostru e tot la mine!! am zis sa va trimit o galeata de soare, dar vad ca se incarca greu mail-ul!! 😛 asa ca am renuntat!!… dar lasa ca peste vreo luna,doua… vin eu in ro. si aduc soarele!!! daca mai e nevoie !! 😀 😀

  3. 3 Viorel Aprilie 20, 2010 la 10:20 am

    Las sa ploua, mai dispare praful 😉

  4. 4 KingSnake Aprilie 20, 2010 la 11:05 am

    Eu m-am concentrat. O sa iasa soarele maine, ai sa vezi. 😉

  5. 5 Hubba Bubba Aprilie 20, 2010 la 11:07 am

    Strangem din buci, pardon, fese, si asteptam sa iasa soarele.
    Esti, mai ales, ZBANGHIE :))

  6. 6 Ada Aprilie 20, 2010 la 11:52 am

    Pai sa vina soarele asta, ca ma paste o raceala de la atatea fluctuatii. Care zice ca primavara e frumoasa, il linsez! 😀

  7. 7 Joaninha Aprilie 20, 2010 la 12:55 pm

    Si eu sunt concentrata. Nici n-am baut apa azi ca sa raman concentrata …

  8. 8 crocoditza Aprilie 20, 2010 la 1:54 pm

    D-sorico, trebuie sa meditam mai profund 😀
    Zi fraimoasa, macar fara ploaie, sa fie! 🙂

    black angel, mai da o data attach la soarele ala, fa-ne si noua ziua de marti mai frumoasa si mai insorita 🙂 oricum, ia si la pachet cand vii ca nu se stie cand e nevoie

    Viorel, ai si tu dreptate, dar poate sa nu mai ploua atat? 🙂

    Ks, ia sa vad eu maine daca te-ai concentrat bine sau nu, daca iese soarele fac cinste cu o limonada cu umbreluta, sub o umbreluta, la soare 🙂

    Hubba, asa, fata mea, concentreaza-te! 🙂

    Mama, chiar asa… primavara cica e cu indragosteli, cu astenii… numai la noi cu ploi

    Joa, asa asa, ca fara concentrarea ta nu reusim, nu dilua concentrarea cum fac astia cu benzina in Petrom 😀

  9. 9 schnitzel Aprilie 20, 2010 la 7:10 pm

    Chiar e ceva in aer… noru’ lu’ peste 😛 Daca mai sta mult incep sa ma ‘nervez :emoticondalacucoarne:
    @Ada: Primavara e frumoasa. Doar ca nu primavara asta 😀

  10. 11 Marmotica Aprilie 20, 2010 la 8:16 pm

    Imi place ‘despre’ tine ca mergi la teatru, film si ca te mentii asa frumos ocupata . Bravos!
    ti pupa multa suri!

  11. 12 horea Aprilie 20, 2010 la 9:53 pm

    vreti soare..soareeeeee va dau… 🙂

  12. 13 Aiacu Paru' Aprilie 21, 2010 la 9:09 am

    In sfarsit meditatiilor mele intense li s-a raspuns cu soare! 😀

  13. 14 crocoditza Aprilie 21, 2010 la 9:15 am

    schnitzel, astept cu nerebadare un LMA 🙂

    Lilly, oh daaaa, sa vina!!! si sa nu mai plece 😀

    Suri, sunt mandra ca esti mandra de mine 😀 si te pupacesc de nu te vezi!

    horea, soarele de azi e de la tine? 😀

    D-sorico, era si timpul sa aiba o finalitate insorita meditatiile tale ca deja ma saturasem de atata ploaie 🙂

  14. 15 schnitzel Aprilie 21, 2010 la 6:25 pm

    Si cum ziceam, LMA zdravan!! 😀

  15. 16 crocoditza Aprilie 21, 2010 la 6:27 pm

    schnitzel, misiune indeplinita, concentrare reusita! 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Aprilie 2010
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE