Sa ne (de)machiem

1. De cate ori iti speli fata pe zi? De 2 ori.

2. Ce fel de ten ai? Mixt, un pic grasut 🙂
3. Cu ce iti cureti fata? Pai… inainte eram cu demachiantul, lotiune tonica, apa termala si crema, asta fiind demachierea de seara, acum sunt mai comoda, servetele demachiante si crema dupa
4.Ti-l exfoliezi? Da, o data – de doua ori pe saptamana.
5. Ce brand obisnuiesti sa folosesti? Vichy si L’oreal.
6. Ce crema folosesti? De zi am Vichy Normaderm si de noapte L’oreal Derma Genese. Aaa, si sunt fan crema de galbenele, pe care o am mereu in geanta si cand nu am acces la cremele mele fiind pe drumuri, scot repede cutiuta magica.
7. Ai pistrui? Nu
8. Folosesti crema pentru ochi? Crema speciala pentru ochi, nu. Ma cremuiesc si in jurul ochilor cu aceeasi crema de fata.
9. Ai fost sau esti predispusa la acnee? Da
10. Ai avut nevoie vreodata sa folosesti Pro-Active? A? Nu am folosit
11. Ce fond de ten folosesti? Lift Activ de la Vichy
12. Dar anticearcan? Nu folosesc
13. Ce nuanta a pielii ai? Pai nu stiu…. nici prea prea, nici foarte foarte, adica la fondul de ten, de exemplu aleg nuanta intermediara, la fel si pentru pudra.
14. Ce crezi despre genele false? Sa ne punem, zic! 🙂
15. Stii ca trebuie sa-ti schimbi mascara o data la 3 luni? Da
16. Ce brand de mascara folosesti? Am tot folosit prin tinereti Maybelline, eram tare multumita. Pe urma am trecut pe L’oreal, acum vreo luna mi s-a termina Maybelline-ul cu vibratii (da, am avut rimel cu vibratii), acum am prins o oferta de Paste: mascara Rimel, dermatograf Rimel si o oja Rimel – 30 lei, deci in momentul de fata am mascara Rimel in ambalaj mov metalizat si se numeste Sexy Curves 
17. Sephora sau Mac? Sephora
18. Ai un card Mac Pro? Nu
19. Ce instrumente pentru machiaj folosesti? Instrumente?Pai… pamatuful pentru blush, buretelul meu flocos pentru pudra, betisoarele pentru fard de ochi, se pune ca unele gloss-uri au pensula?
20. Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi? Nu
21. Dar pentru fata? La mine, baza de machiaj = o cremuire inainte
22. Care este culoarea de fard preferata? MOV sau roz 🙂
23. Folosesti creion sau tus? Creion obligatoriu, in ultima vreme, toate culorile!
24. Cat de des iti bagi creionul in ochi? Inainte, destul de des, sfarseam lacrimand, acum sunt mai antrenata
25. Ce crezi despre pigmenti? Conteaza ce cred eu?
26. Folosesti machiaj mineral? Nu, dar am zis sa imi iau niste produse de genul.
27. Care e rujul tau preferat? Ca si marca, n-am. Ca si nuanta, cat mai deschis (nuante pale), cel mult un rosu.
28. Dar lipgloss? Idem 27
29. Care e blush-ul tau preferat? Pe nuante de roz
30. Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay? Nu
31. Iti plac magazinele cu produse cosmetice? Auzi intrebare … LOGIC… ca da 🙂 Pe Champs Elysees, in Sephora, cand m-am vazut eu printre atatea produse cosmetice… nu mai auzeam nimic, puteam sa stau acolo si o luna
32. Mergi la Cosmetic Company Outlet? Nu
33. Ai luat vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj? „Iau cursuri” de la prietene
34. Uneori esti stangace cand te machiezi? Oh daaaaa
35. Numeste o “crima” in ceea ce priveste machiajul. Machiajul „emo”
36. Iti plac culorile aprinse sau cele neutre in ceea ce priveste machiajul ochilor cat si buzelor? Depinde de stare, de tinuta, de ocazie.
37. Care celebritate are intotdeauna un machiaj impecabil? Mama 😀
38. Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela? Gloss sau rimel, nu ma hotarasc
39. Iesi din casa fara sa te machiezi? Nu prea
40. Crezi ca arati bine si nemachiata? Vreo sperietoare de ciori, nu sunt, deci da 🙂
41. Din punctul tau de vedere, care e cel mai bun brand in materie de cosmetice? Deocamdata sunt fascinata de Vichy, dar nu pot spune ca e cel mai bun brand.
42. Ce crezi despre makeup? E bine venit. Eu in ultima vreme am inceput sa ma „maschez” si imi fac diverse combinatii de culori, de unde rezulta ca dezvolta si imaginatia, spiritul creator 😀 E de bine, nu?

Sa treaca pe scaunul de machiaj: Lilly, Hubba Bubba, Lia si Joa, si bineinteles se poate face leapsa de catre toata lumea prezenta, fara diferente! 🙂 se stieeeeeeeeeeeeeee

17 Responses to “Sa ne (de)machiem”


  1. 3 crocoditza Aprilie 15, 2010 la 11:01 am

    black angel, e suficient „primuuuu” 😀

  2. 4 Aiacu Paru' Aprilie 15, 2010 la 12:56 pm

    Croco…gloss, zic 😀
    Apa termala rulezzzz vara! Si tie iti sta bestial colorata l auochi, am vazut eu! Spor la combinatiile de culori 🙂

  3. 5 Lilly Aprilie 15, 2010 la 5:07 pm

    no bine, iar am treaba! multumesc 🙂

  4. 6 Joaninha Aprilie 15, 2010 la 6:03 pm

    Nuuuuuuu :((
    Tocmai ce i-am multumit Adei ca m-a scutit de leapsa asta si mi-o faci tu, mai Croco, mai ? 😆

  5. 7 Marmotica Aprilie 15, 2010 la 7:11 pm

    Joa si n-ai intrat la mine pe blog inca , sa vezi ce te asteapta 😆

  6. 8 crocoditza Aprilie 15, 2010 la 7:38 pm

    fetelor, sunteti cu dermatograful pregatit? 😀

    D-sorico, saru’mana :emoticondeclipocestedingenesisealinta:

    Lilly, pai ce sa facem… suntem femei, daca n-avem de treaba, ne facem :)))) daca nu ne machiem, vorbim despre 😛

    Joa, hai ca si eu m-am speriat initial si pe bune ca am dat-o gata in mai putin de 10 minute…asta ca sa te incurajez 😀

    Suri, da’ sa vezi ce e la mine in masinaaaaaaaaaaaaa… e negru, lucios, cu arc 😀

  7. 9 schnitzel Aprilie 15, 2010 la 7:39 pm

    Deci, daca vroiati o pauza de masculi pe bloage cre ca puteati sa ziceti, nu sa bagati lepse d-astea 😆

    PS: LMA-uri lenese 😀

  8. 10 crocoditza Aprilie 15, 2010 la 7:41 pm

    schnitzel, vreau un LMA d-ala zdravan 😀
    si da… la faza asta, v-am cam inchis guritza :))))

  9. 11 schnitzel Aprilie 15, 2010 la 7:45 pm

    Eh, d-alea zdravene mai la vara 😀 Mai e oleaca 😛

  10. 12 Lavi Aprilie 15, 2010 la 9:34 pm

    Eu nu prea stiu ce e ala blush, Sephora, Mac (banuiesc ca nu e iMacu’ meu 😕 ), cu fond de ten m-am dat 1 data in viata mea si dupa 2 min m-am sters (parea ca am un fel de masca pe fata :-s), nu prea sunt eu cu machiajele.. adica rimel, fard, gloss si maxim putina pudra ..

  11. 13 Joaninha Aprilie 15, 2010 la 9:34 pm

    Am executat repede, ca la epilat, sa nu doara 😆

  12. 14 Ada Aprilie 16, 2010 la 9:05 am

    😳 Esti o draguta… deci eu am machiaj impecabil? 😀 Sarumana!!! Vorba ta, sunt antrenata dar chiar si asa, mai am de invatat multe!

  13. 15 Hubba Bubba Aprilie 16, 2010 la 10:04 am

    Bai, io-ti multumesc de nu mai pot, da’ am mai refuzat leapsa asta venita din partea altor doua persoane, asa ca n-am ce-ti face, esti a treia :* Nu-i asa ca ma ierti? Iti trimit o sticla de vin rosu :))

  14. 16 crocoditza Aprilie 16, 2010 la 6:25 pm

    Lavi, nicio pierdere 🙂

    Joa, acu’ vin sa controlez 😀

    Mama mea e cea mai tare 😀

    Hubba, te iert, cum sa nu te iert, dar totusi poti sa trimiti vinul 😛


  1. 1 Leapsa Cosmo « Blogul unui mar perfect rotund Trackback pe Aprilie 15, 2010 la 9:47 pm

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Aprilie 2010
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE