D-ale Gugalului

Da, da, daaaaaaaaa, vine gugaleala! 🙂

cum i-ti dai seama – ehe…. e grele, maica! mai ales astea cu cratima… deci nu cred ca o sa reusesti sa-ti dai seama

vreau sa sug cocoselul? – ma intrebi pe mine? daca esti vaccinat(a), faci ce vrea muschiul tau!

cuvinte sa rimeze cu dese,iese,vin,camin – uoooooooof…. fa-ti temele singur, ca n-am chef decat de leneveala acum! plus ca-s in intarziere, la 7 trebuie sa ajung la film si nu sunt imbracata, machiata, coafata

одноклассники.ru ada ermi – stiu ca v-ati prins din prima, nu? va mai spun? bine, va spun! traducerea e oferita tot de nenea Goagal, colegii.ru, adica .rusia… ce legatura au Ada si Ermi? legaturi cu KGB-ul ceva? 😀

planeta visurilor mele – eeeeeeeee, viseeeeeeee… trezirea, suntem pe Pamant! in Romania! 2010, mai exact! stiu… n-ai zice, dar na…vorbeste lumea

povestioara despre semafor – Nevasta, ai ceva sa-mi spui? 😀

cum se spala femeia si barbatul – cu sapun? cu buretel de baie? cu gel de dush? cu apa? cu lapte? ma omoara suspansul!

cred ca ar fii mai bine sa zic ce simt – CLAR! ce bine ar fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

prea repede trece timpul – mie-mi zici? nici nu stiu cand am ajuns in aprilie

m-am curentat de 4 ori – pentru limba romana, apasa tasta 1, for english press 2

cui ai e dor de mie ma suna – daca ii e dor cuiva de tine, inseamna ca nu te-a vazut cum scrii sau te-a vazut doar cu guritza inchisa, usor tuguiata, expirand lejer, gloss-ul in 2 straturi, de culoare roz? si vorba aia… cand ai toate astea, ce mai conteaza cum scrii

compatibilitate maxima balanta – MAXIM, a zis!

blonde bune la pat – chiar nu stiu, dar promit sa ma interesez, sa-ti fac niste recomandari! acum doar nu te-oi lasa asa incurcat(a) 😀

cum sa te impaci cu un barbat fecioara – pfuai… de preferat, NU TE MAI IMPACI! asculta la mine 🙂

ciclu poate face un barbat sa se indragosteasca – daca stiam eu ca asta e secretul..

crocoditza e proasta – si eu te iubesc 😀

fete futute in ziua de paste – si le cauti pe google, nene?

cum sa iasa dunga cu tusul dreapta – eeee, aici e complicat, prea complicat pentru mine. ai nevoie de un expert intr-ale dungii drepte cu tus

futu-te in calcai – CUM? am zis eu ca-s baba batrana si nu mai sunt la curent cu noutatile

sug – felicitari! si eu am supt o bomboana Silvana mai devreme 🙂

nesuferito – ce esti! 😀

recunosti ca iubesti – recunosc! apropo, La multi ani, iubire! :*

19 Responses to “D-ale Gugalului”


  1. 2 Black Angel Aprilie 10, 2010 la 4:33 pm

    …..eu nu am inteles nimic …. 😀 😀 😀

  2. 3 Joaninha Aprilie 10, 2010 la 6:02 pm

    Wow … de ce ai cauta toate astea pe gugal ? :-s

  3. 4 Lilly Aprilie 10, 2010 la 6:33 pm

    a fost buna portia de ras 🙂
    Joa- google-ul stie tot dar nu spune intotdeauna 😉

  4. 5 Marmotica Aprilie 10, 2010 la 7:54 pm

    Daca te-ai curentat de 4 ori cum naibii mai ai putere sa cauti pe Gugal? 😆
    Hai ca mi-am luat portia de ras pentru seara asta 😀

  5. 7 Hubba Bubba Aprilie 11, 2010 la 11:12 am

    crocoditza e proasta – si eu te iubesc
    Am fost pe jos la faza asta =))

  6. 8 crocoditza Aprilie 11, 2010 la 3:46 pm

    Black angel, important e daca au inteles gugalitorii 😛

    Joa, plictiseala? curiozitate? setea de cunoastere? 😀

    Lilly, ma bucur ca te-am inveselit… sper ca ai primit si garnitura de soare

    Suri, asta inseamna sa perseverezi 😀

    Mihi, placerea e de partea mea 🙂

    Hubba, fanii, maica, fanii! 😛

  7. 9 Iz Andrew Aprilie 11, 2010 la 4:28 pm

    lool ,cicå fete futute in ziua de paste 😆

    Si aia cu crocoditza e proastå e tare.

  8. 10 crocoditza Aprilie 11, 2010 la 5:47 pm

    Iz Andrew, bine ai venit si sper ca ai ramas cu zambetul pe buze 🙂

  9. 12 crocoditza Aprilie 12, 2010 la 10:22 am

    Fustangiul, daca nu el, atunci cine? 😀

  10. 13 Ada Aprilie 12, 2010 la 11:31 am

    Deci da! Foarte gugalitori cautatorii tai, imi faci concurenta serioasa! 😆

  11. 14 Aiacu Paru' Aprilie 12, 2010 la 12:16 pm

    :)) fain asa de luni cu zambete

  12. 15 crocoditza Aprilie 13, 2010 la 12:06 am

    Ada, i’ve learned from the best 😀

    D-sorico, sa o tinem asa toata saptamana 🙂

  13. 16 Nea Costache Aprilie 13, 2010 la 6:56 am

    Am servit de dimineata o portie zdravana de ras!

    Pentru ca ma fac taran
    http://www.neacostache.com/2010/04/12/ma-fac-taran/
    in curand, am trecut pe la tine sa-ti urez multa sanatate si inspiratie! La revedere!

  14. 18 crocoditza Aprilie 15, 2010 la 9:30 am

    Nea Costache, multumesc pentru urari, sa se intoarca macar inzecit si la dumneata! 🙂

    Mama, gata… trec la treaba


  1. 1 and the winner is… « just another teen. Trackback pe Aprilie 10, 2010 la 6:02 pm

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Aprilie 2010
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE