Meet me halfway…

Nu ma incanta in mod special melodia, nici nu stiu daca am auzit-o intamplator ieri sau azi, cert e ca mi-a bantuit visele si dimineata, o aveam in cap!

Aseara am fost la un super spectacol. Locatia: Laptaria lui Enache. Mai multe detalii aveti aici. Actorii: GENIALI. Cristi Iacob si Adriana Trandafir au fost de exceptie…ca de obicei… senzatia de piesa interactiva, improvizatiile, replicile memorabile, hohotele de ras… pielea-mi facuta ca de gaina in anumite momente ale piesei, m-au facut sa imi propun sa nu le mai ratez nicio reprezentatie, pe cat posibil.

Nefiind o sala de teatru traditionala, lumea avea sub fund un scaun de bar sau erau asezati comod pe perne pe podea, distanta dintre „colegii” de scaun fiind de aproximativ 15-20 cm si fiind inconjurat, adica eu aveam 5 „vecini” directi, tinand cont ca in spate aveam barul, deci ar mai fi incaput macar 2 persoane lejer daca nu eram in ultimul rand, ca … am intarziat 5 minute 😀 imprevizibilul si traficul din capitala… Ideea era ca… romanul e curios… maxim! MAXIM, am zis! 🙂

Cel din stanga mea de tot, primise un sms… el cu ochii in telefon, alti 10 ochi tot pe telefonul lui. O fata de langa mine primeste un sms. Se hotaraste sa si raspunda, cea din dreapta ei sorbea litera cu litera ce tasta tipa. Cred ca memorase si numarul de telefon, eu analizam…. e ca in autobuz sau in metrou cand cel de langa tine citeste un ziar sau o carte si inevitabil esti si tu cu ochii acolo. Exista o explicatie? 😀 

11 Responses to “Meet me halfway…”


  1. 2 Mada Aprilie 8, 2010 la 6:42 pm

    nu stiu daca ar exista o explicatie, romanul se ingrijeste si de capra vecinului.
    chiar daca primesc mesaje de genul ‘vezi ca ai mancare in frigider’ , evit sa le citesc in metrou / etc. iar daca ma suna cineva, il expediez cat mai repede . :))

  2. 3 Joaninha Aprilie 8, 2010 la 8:35 pm

    Suntem o natie de voyeuri, aia e ! 😆

  3. 4 Lilly Aprilie 8, 2010 la 8:55 pm

    curiozitatea e mare 🙂

  4. 5 Marmotica Aprilie 9, 2010 la 10:59 am

    Suntem curiosi din fire , mai ales ca in situatii de genul e prea greu sa te abtii sa nu te uiti 😀

  5. 6 Aiacu Paru' Aprilie 9, 2010 la 2:41 pm

    Iesplicatia ieste iexpusa in :”moartea pisicii” de Tudor Anonimul.
    Sa ai si un week-end cel putin la fel de fain ca si ziua de ieri 😀

  6. 7 Nea Costache Aprilie 10, 2010 la 8:16 am

    Sa ma ierte D-zeu, dar neinchiderea unui telefon in timpul unui spectacol, fie el si in alte locatii decat intr-o sala de teatru, constituie o marlanie si o desconsiderare fata de cei ce se straduiesc sa ofere un spectacol de calitate, dar si fata de ceilalti spectatori, va admire acea reprezentatie! Nu cred ca era vorba despre curiozitatea celorlati pentru mesajul primit de cel in cauza si in mod sigur, dezaprobarea celorlalti pentru gestul lui de a nu-si inchide telefonul in asemenea situatii.

    O zi frumoasa!

    PS: Va invit pe la mine pentru a-l cunoaste pe Neica Mitru:
    http://www.neacostache.com/2010/04/07/neica-mitru/

  7. 8 crocoditza Aprilie 10, 2010 la 3:54 pm

    Mada, mai ai timp sa te schimbi 😀

    Joa :))))))))))) adevarul e dincolo de nori, pardon… noi! 😛

    Lilly, foarte mare e… curiozitatea 😉

    Suri, se pare ca da 😛 cred ca eram invidioasa ca nu vedeam si eu 😀

    D-sorico, saru’mana! pana acu’, weekendul fu fain, ba chiar si cu nitel soare, sa speram ca se termina in aceeasi nota
    weekend fantastic sa ai si tu!

    Nea Costache, erau pe silent 🙂

  8. 9 Black Angel Aprilie 10, 2010 la 4:29 pm

    … nu stiu cum de am ratat postarea asta… . Hmmm…
    Deci… cum zice si Nea Costache…. in afara .. celui cu telefonul…. mai sunt si aia morti de curiozitate..care vor sa stie ce se intampla la vecinul… sa vada ce mesaje erotice a primit !!!!:D 😀 .. tocmai de aia .. nu ar trebui sa intre nimeni cu telefoanele in sala!!! ca macar asa is toti atenti…. la actori… si nu la mesajele vecinului :))) :)))

  9. 10 Hubba Bubba Aprilie 11, 2010 la 11:10 am

    Ideea e ca io ma bucur ca mama mea se cultiva si mierjie la teatru 😀

  10. 11 crocoditza Aprilie 11, 2010 la 4:17 pm

    black angel, e si asta o varianta 🙂

    Hubba, ma bucur ca te bucuri 😀


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Aprilie 2010
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE