Paste Fericit, sa aveti!

Inca un pic si merg sa ma luminez…

Ce perioada agloemerata… ce zi aglomerata, numai pe drumuri, in alergaturi dupa diverse, in special dupa  cozonacii care ar fi trebuit sa fie gata la 16:30, dar bineinteles ca mi-au zis ca s-au aglomerat si n-au mai facut fata comenzilor, sa vin la 19:30, m-am dus la 19:30 si am mai asteptat juma’ de ora.

Si acum tot pe fuga sunt, dar am zis ca orice ar fi trebuie sa va zic si voua Paste Fericit! Sms-urile curg de pe la ora 14:00… maine presimt ca o sa ma dispere… pana acum conduce detasat sms-ul cu iepurasul mustacios e de Paste norocos bla bla.

Maine sunt in vizite, poimaine sper sa bag o tura de leneveala…. d-aia de zile mari!

Cum va ziceam, sa aveti un Paste fericit si linistit, alaturi de cei dragi, cu bunatati pe masa, mancati mai cu masura, eu vreau sa-mi pastrez oul campion, asa ca daca aveti vreun ou finalist, va astept la confruntare 😀

Hristos a Inviat!

27 Responses to “Paste Fericit, sa aveti!”


  1. 2 Black Angel Aprilie 3, 2010 la 10:43 pm

    Paste fericit sa ai si tu Crocoditzo!!! si ai grija cu cozonacii .. ca nu dace bine la linie 😀 😀 😀 Cat despre ou… eu il am de titanium… asa ca!!! 😀 😀 😀
    Adevarat a inviat!!

  2. 3 Lavi Aprilie 3, 2010 la 11:12 pm

    Adevarat a Inviat!
    Paste fericit si tie si familiei tale!!! 😀

  3. 4 I heart colorz Aprilie 5, 2010 la 1:29 am

    Hristos a-nviat ! 😀

    am eu un ou finalist, trecut prin probe de foc si mai ales de bataie-cap-in-cap-si-fund-in-fund. incep sa am o vaga banuiala ca e ou kriptonian 😆

  4. 5 schnitzel Aprilie 5, 2010 la 1:04 pm

    Adevarat a Inviat! Paste fericit! (inca mai e :D)

  5. 6 LiaLia Aprilie 5, 2010 la 2:48 pm

    Adevărat a Înviat! Croco, eu am scris agresiv pe blog, am spus agresiv și față în față cunoscuților că detest sms-urile copy/paste cu semnătură la final, date la toată lista, așa că ori evită aceste manifestări de socializare nesănătoasă, ori îi șterg din lista vieții mele. Cine vrea să îmi transmită un gând bun, poate da un telefon de 1 min. Și uite așa am primit de data asta un relaxant nr de maxim 10 sms-uri și multe telefoane din alea cu sentimente de-adevăratelea 🙂 Sper să lenevești cu zâmbetul pe buze și abia aștept să ne vedem curând. Pupez

  6. 7 KingSnake Aprilie 5, 2010 la 4:45 pm

    Adevarat a inviat !

    Noah, te-ai luminat ?

  7. 9 Viorel Aprilie 5, 2010 la 9:33 pm

    Adevarat a Inviat! pai cum asa nu ai pregătit tu cozonacul de Paste ? 😀 ntz ntz

  8. 10 Buratina1 Aprilie 6, 2010 la 9:01 am

    Adevarat a Inviat! Sper ca te-ai rasfatat si relaxat asa tare incat ti-a venit un chef nebun sa ne incanti cu o bucatica de roman 😛

  9. 11 Marmotica Aprilie 6, 2010 la 9:40 am

    Adevarat a inviat!
    Suri sper ca te-ai odihnit si tu un pic zilele astea :*

  10. 12 Aiacu Paru' Aprilie 6, 2010 la 12:08 pm

    Oul meu campion, il asteapta pe al tau in confruntarea finala…sa te vaz!

  11. 13 crocoditza Aprilie 6, 2010 la 6:55 pm

    Va multumesc tuturor pentru urari!
    Sper ca ati petrecut bine, ca va e bine si v-ati si odihnit cu ocazia asta… ca mine 😀 ca eu am lenevit intr-un mare stil… duminica am dormit de la 11 noaptea la 11 ziua si de la 13 la 17 😀 program de voie, de rasfat, leneveala, m-am rupt de tot si mi-am refacut bateriile astea cateva zile

    black angel, daca nu tu, atunci cine? sa fie primu’…zic! 😀

    Lavi, sper ca ai avut un Paste linistit alaturi de cei dragi! ti pup!

    I heart colorz, imi cer scuze pentru asteptare… eram prin lumea viselor, departe de tehnologie. Bine ai venit! Adevarat a Inviat! si hai la linia de start, cu ou cu tot 😀

    schnitzel, inca mai e 🙂 m-ar fi fericit mai mult un LMA…dar na… soarta

    Liutza, m-ai prins… am lenevit cu zambetul pe buze 😀 te pup si trebuie sa ne vedem cumva … cat mai curand

    KS, pe cat posibil 😛

    Lilly, Adevarat a Inviat! 🙂

    Viorel, Adevarat a Inviat! toata noaptea am framantat la cozonaci, dar i-am lasat pe altii sa-i bage la cuptor… nu poti sa mai ai baza in nimeni in ziua de azi 😛

    Buratina, cum ai reusit sa intri la spam? uooof, mititico! si da… m-am relaxat… si da… si pentru restul 😀

    Suri, ti puuuup, lasa ca eu m-am odihnit…sper ca si tu sa te fi odihnit, ca altfel … ne certam :*

    D-sorico, hai si tu cu oul tau, sa ne facem de cap… trebuie sa tragem la sorti bataliile, sunt aliniati la start black angel cu oul lui, i heart colorz, tu si eu… sa vedem care pe care 🙂

  12. 15 Fustangiul Aprilie 6, 2010 la 8:27 pm

    si eu ma bag la spart oua…am eu unul tare de tot… muahahahaha 😀

  13. 19 crocoditza Aprilie 6, 2010 la 9:22 pm

    black angel, fara manarii 😀 ori dai cu oul pe bune, ori esti eliminat 😛

    Fustangiul, doar unul? 😀

  14. 22 crocoditza Aprilie 6, 2010 la 9:25 pm

    al meu e violet… e cu flacara violet :))))

  15. 26 crocoditza Aprilie 6, 2010 la 9:27 pm

    Fustangiul, sa te uiti la data expirarii, ca-s cam multe si sa nu se strice 😛


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Aprilie 2010
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE