Sa iesim

S-a facut vreme frumoasa (mai putin azi in Bucuresti), dar sper sa revina repede soarele.

Mi-am propus ca macar o data pe saptamana, pe cat posibil, sa merg la o piesa de teatru. Pe anul asta, in mare, mi-a cam iesit schema. Astazi am seara de teatru… „Oscar si tanti Roz” la teatrul Bulandra. Astept cu interes.

Ieri a fost frumos afara, drept urmare am fost prin parc. In IOR. Am ramas foarte placut surprinsa. L-au amenajat. Anumite portiuni erau inca in curs de amenajare. Flori colorate, bancute, verdeata, role, biciclete, copii multi, aer (mai mult sau mai putin curat). O placere sa te plimbi. Mi-e drag sa stau la soare, sa admir natura, sa stau pe o bancuta in parc si sa urmaresc cu privirea copiii si parca imi citesti in ochi „vreau si eu o minune d-asta”. Mai pe seara am fost la film, How to train your dragon (3D). Genial. Am ras si am iesit cu un zambet pe buze din sala. Chiar mi-a placut filmul. Dragonul e simpatic foc si are o privire de te cucereste. 🙂

Astazi, pana la ora asta (16:37), am hibernat. Doar de dimineata am scos nasucul nitel pe geam, m-a izbit frigul si m-am bagat repede inapoi sub plapuma. Vreau soarele inapoi!

Asa ca… sa profitam de fiecare zi frumoasa, sa profitam de fiecare ora insorita. Hai sa iesim la aer, sa ne plimbam, sa ne recreem, sa ne descretim fruntile, sa uitam de munca, de griji… sa ne bucuram de o floare, de o raza de soare, de rasul unui copil. Dati shut down la laptop-uri, luati-va baschetii in picioare si iesiti la aer! Asta asa poluat… daca altul n-avem, ne multumim cu asta!

Va pupa, Croco… ma duc sa ma fac o floricica, sa ma pregatesc pentru teatru.

17 Responses to “Sa iesim”


  1. 2 Black Angel Martie 23, 2010 la 6:01 pm

    ha ha ha!!!! de data asta .. v-am luat-o inainte!! 🙂 🙂 😀 😀 😀
    .. la mine .. de ieri e cam innorat… dar nu ploua!!!…bascheti ..nu am… am tenishi! 😀 .. parcuri nu am , am livezi de maslini dar e proprietate privata! 😀 … asa ca ..pot numa sa imi imaginez ceea ce zici tu!!! 😀 😀

  2. 3 Diana Martie 23, 2010 la 7:09 pm

    am fost si eu ieri in IOR. Cu rolele 🙂 ..hmm..si nu ne-am intalnit..pacat..
    o seara frumoasa!

  3. 4 Lilly Martie 23, 2010 la 10:12 pm

    e frumos acum in parcuri si in natura! totul renaste 🙂
    te culturalizezi……ma bucur 🙂

  4. 5 crocoditza Martie 24, 2010 la 9:22 am

    black angel, primuuuuuuuuuuuuuuuu’ ai fost! 🙂 foloseste-ti imaginatia… desi… chiar nu e niciun parc pe acolo?

    Diana, hmmm… deci erai una dintre gagicile alea bune de erau pe role… si le invidiam…ca stiu sa mearga pe role 😀

    Lilly, sa zicem ca teatrul e o veche iubire la care m-am reintors … dar aici nu se aplica principiul cu ciorba reincalzita 😀

  5. 6 Black Angel Martie 24, 2010 la 3:12 pm

    nu e !!!!…. ca sa ajung in parc.. tre sa schimb 2 autobuze!!si un tren!!!!!!

  6. 7 Mada Martie 24, 2010 la 4:36 pm

    zuzico! 🙂

    sper ca ti-a placut piesa de teatru!

    si uiteee, ce frumos a fost azi afara!

  7. 8 crocoditza Martie 24, 2010 la 7:13 pm

    black angel… uoooof, mai bine la umbra maslinilor 😀

    Mada, mi-a placut 🙂

  8. 10 Claudiu Martie 25, 2010 la 11:58 am

    lasa ca de acum se incalzeste si o sa fie numai zile insorite. Acum plec si eu in parc pt jogging. 😀 numai bine!

  9. 11 Hubba Bubba Martie 25, 2010 la 1:30 pm

    Ti-am furat si io expresia „ma fac ca o floricica” :))
    Da’ cum de nu e soare in Bucuresti? Adiiiica nu era acum doua zile :)) Sa vezi ce frumos e in Brasov, aiaiaiai!

  10. 12 Diana Martie 26, 2010 la 12:29 pm

    @Croco: Sunt incepatoare, ma plimb cu ele, dar nu stiu manevre, sa pun frana, etc. dar cu timpul o sa fie mult mai bine. 🙂
    Vreau si eu la teatru intr-o seara 😀 ma iei? 😀 sunt cuminte 😛
    Pupici.

  11. 13 crocoditza Martie 27, 2010 la 2:11 pm

    Claudiu, bun venit! imi cer scuze ca nu ti-am dat binete mai devreme 🙂 sper ca ai terminat jogging-ul pana acum 😀

    Hubba, pai asa… sa te faci si tu o floricica! 🙂 acum e asa soareeeee si frumooooooooos

    Diana, cum sa nu, vorbim si facem o ieseala la teatru,mai ales daca esti cuminte 😀 ti pup si eu

  12. 14 Hubba Bubba Martie 28, 2010 la 12:07 pm

    E pe naiba soare si frumos ca ploua :))
    Si apropo, mie mi s-a parut ca la ore ca 11 dimineata… la noi in Brasov e mai caldutz decat la voi:D

  13. 15 crocoditza Martie 28, 2010 la 12:14 pm

    Hubba, ploua si e frig… si mie nu-mi place afara asa cum e acum!

  14. 16 schnitzel Martie 28, 2010 la 9:24 pm

    @Hubba: s-a-ntors vremea cu fundu-n sus 😀 O mare parte din copilarie mi-am petrecut-o langa Brasov, si mai mereu era oleaca mai racoare ca aici 🙂


  1. 1 Chinese Laundry Rose Large Croco Tote « ColdSip.com Trackback pe Martie 23, 2010 la 5:57 pm

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Martie 2010
L M M M V S D
« Feb   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE