Ce repede trece timpul…

… cand te simti bine!

A trecut 1 an … 1n de cand am scris primul post.Si mi-aduc aminte cu drag cum nu stiam sa folosesc wordpress-ul, dar am vrut blog. Ada mi-a zis sa scriu mai multe articole, macar cateva saptamani, cand intra lumea sa aiba ce lectura, dar cum as fi putut face asta? Cand eu n-am stare 😀 Asa ca… pe 24, deja l-am facut public. Blogul. Cu emotii. Cu zambetul pe buze. Era ceva nou care ma fascina. Am avut perioade aglomerate, perioade fericite, perioade mai triste… blogul meu le stie pe toate. E un fel de Super Croco, pentru ca stie si datele cu exactitate, ca eu sunt praf la capitolul asta.

Pe langa faptul ca am cunoscut foarte multi oameni deosebiti, m-a ajutat, de multe ori, sa ma cunosc si pe mine.

O relatie de lunga durata, as putea spune. Si stabila. O relatie ideala, eu vorbesc, blogul nu zice nimic saracu’…sta… ma asculta cand sunt crizata, ma suporta cand tzopai de fericire, imi da spatiul meu sa ma desfasor, e mereu aici cand am nevoie.

Si va multumesc! Voua! Celor ce v-ati rupt putin din timpul vostru si ati citit sau v-ati facut simtita prezenta, celor ce imi sunteti alaturi cu o vorba buna, cu un zambet, o incurajare sau pur si simplu cu un „buna dimineata”, celor ce stati in umbra si ma cititi. Va multumesc si va anunt ca suntem impreuna de un an! 🙂

34 Responses to “Ce repede trece timpul…”


  1. 1 Fustangiul Martie 22, 2010 la 2:21 pm

    Primuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !!!! hehehe….La Multi Anisori !!!!!

  2. 2 Fustangiul Martie 22, 2010 la 2:22 pm

    cel mai primu’ am fost …mwahahahaha 😆

  3. 3 pisica turbata Martie 22, 2010 la 2:48 pm

    ai vrea tu 😛 :)))))))))

  4. 4 Semafor Martie 22, 2010 la 3:14 pm

    La muuulti aaaaaaaniiiiii! Nevasta, sa te citesc inca 35 de ani de acum incolo (dupa 35 de ani am sa fiu chioara complet). :*

  5. 5 Ada Martie 22, 2010 la 4:06 pm

    La multi ani! Sa traiasca, sa-nfloreasca, blogul, ca oricum stapana este mereu infloritoare! 🙂

  6. 6 Dragos Martie 22, 2010 la 4:24 pm

    la multi ani…asteptam sa-l uzi…;)

  7. 7 Marius Martie 22, 2010 la 5:47 pm

    🙂

    Peste vreo 3-4 luni o sa pot spune si eu ca a trecut un an de cand te cunosc. Pe tine si pe ceilalti „comentatori” gunoieri.

  8. 8 crocoditza Martie 22, 2010 la 5:55 pm

    Fustangiul, ce sa mai… esti primul 😀

    pisic :*

    Blondo, saru’manaaaaaa, las’ ca peste 35 de ani iti vor citi nepotii 😀

    Mama, multumeeeesc :*

    Marius, nu-i asa ca trece repede timpul? 🙂

  9. 9 Lilly Martie 22, 2010 la 6:37 pm

    la multi ani! deci si copilutul tau e tot dintr-o luna cu al meu :))))) ce frumos!

  10. 10 mada Martie 22, 2010 la 7:06 pm

    Eeeeu…. Te citesc din aprilie, asaaaa. Oricum, tot o zuza zapacita ai ramas. :*

    La multi ani, blog al Crocoditzei!

  11. 11 Black Angel Martie 22, 2010 la 7:17 pm

    … e de festa!! unde-i tortul… ca am chef!!! … beutura o am eu!!…Fustangiul vine cu menta deja frecata!! 😀 😀 …tu pune tortul!!! Crocoditzo!!!… eu te citesc de o luna jumate… si deja nu pot sa te mai las!!! …
    Traiasca Crocoblogul!!!!!!!!!:) 🙂 🙂 🙂

  12. 12 LavyCald Martie 22, 2010 la 7:46 pm

    La multi ani!!!!
    Sä ne träiesti Super Croco!
    Multumim, Croco’ si pupicim. 😉

  13. 13 schnitzel Martie 22, 2010 la 8:33 pm

    ..sau cu un LMA 😛 Chiar doua pt azi 🙂

  14. 14 Mihi Martie 22, 2010 la 8:40 pm

    La multi ani! domnului blog si implicit tie, multe scrieri la fel de placute ca-n prima zi iti doresc

  15. 15 LiaLia Martie 22, 2010 la 8:59 pm

    Hihihi, lună bună martie ăsta 😀 Deci, blogul tău e berbeeeec :)))) La multă și frumoasă inspirație, Crocodutzo, să ne citim mulți mulți ani de acum înainte și să ne vedem la povești și cafele! Pupez tare tare!!!

  16. 16 crocoditza Martie 22, 2010 la 10:16 pm

    Dragos, multumesc si imi cer scuze ca te-am lasat atat sa astepti… il ud… sa-l scot in ploaie? laptop-ul? 😀

    Lilly, multe aniversari luna asta = multe motive de petrecut 😀

    Mada, daca nu eu, atunci cine? 😀 macar zuza sa raman!

    black angel, nici sa nu iti treaca prin cap sa ma lasi! 😛

    Laaaaavy, multumesc si te pup!

    schnitzel, chiar a fost frumos azi! daca a fost ziua crocoblogului…era normal 🙂

    Mihi, multumesc frumos! Nici nu stii cat ma bucur sa mai aud cate ceva de la tine 😛

    Lia, da… e cel mai berbec! ti pup si eu … si mai tare! 😀

  17. 20 Monique Martie 22, 2010 la 10:50 pm

    La multi ani si sa cresteti mari si frumosi!

  18. 21 KingSnake Martie 22, 2010 la 11:17 pm

    La multi ani, blog de geamana ! Sa-ti traiasca si sa-ti creasca !

  19. 22 Hubba Bubba Martie 23, 2010 la 1:01 am

    La multi aaaaaaani :*
    Pare-mi se ca in martie-aprilie au vazut lumina zilei multe bloguri :))
    Sa iti traasca blogul si tu pe langa el, sau sa ne traiesti tu si blogul pe langa tine :*

  20. 23 Mihi Martie 23, 2010 la 7:13 am

    Sarumana, sentimentul e reciproc

  21. 24 crocoditza Martie 23, 2010 la 9:09 am

    Black angel, asa 🙂

    Monique, saru’mana :*

    KS, multumeeeeesc 😀

    Hubba, in martie-aprilie a fost perioada fertila 😀

    Mihi, esti un deosebit, ca intotdeauna 🙂

  22. 25 Marmotica Martie 23, 2010 la 11:21 am

    La multi aniiiiiiiiiiiii! Te citesc de la primul post , inainte cu o luna imi facusem si eu blog si tot mama Ada m-a initiat si pe mine in ale wordpress-ului. Si hai sa-ti traiasca blogul si sa continui sa scrii 😀
    p.s. ti pupa suri!

  23. 26 crocoditza Martie 23, 2010 la 4:43 pm

    Suri, multumesc… stiu ca esti cititoare fidea 😀
    Ti puuuuuuuup!

  24. 27 Buratina1 Martie 23, 2010 la 10:39 pm

    cu nitica intarziere iti urez si eu un mare mare la multi ani, sa cresteti mari amandoi si sa aveti in continuare aceeasi relatie minunata 😛

  25. 28 crocoditza Martie 24, 2010 la 9:23 am

    Buratina, mai bine mai tarziu 😀 multumesc! 🙂

  26. 29 dorin Martie 25, 2010 la 1:53 am

    Poate cel mai tarziu, dar tot nu ma las si-ti urez si eu viata lunga tie si blogului. Eu cred ca te-am citit dupa vreo luna de la lansare si tot de atunci te-am cocotat in topurile personale. Am ajuns la tine via Dono, iar de comentat cred ca am inceput de la celebrul „I’m blue, dabadidabada”, povestea interactiunii cernelurilor cu crocoditza. Sa-ti mai amintesc ca ai restante uriase, greu de recuperat, la roman?

  27. 30 crocoditza Martie 25, 2010 la 8:59 am

    dorin, multumesc pentru apreciere 😀
    stiu ca am restante… mi-a adus aminte ieri si Ada, o sa incerc sa recuperez, promit! 🙂

  28. 31 Aiacu Paru' Martie 25, 2010 la 11:51 am

    La multe mega crocoarticole! LMA blogului, sa-i fie sanatoasa stapana…cand dai de baut? 😀

  29. 32 Hubba Bubba Martie 25, 2010 la 1:20 pm

    Nu, tu, mami, vara in iunie-iulie-august s-au :-” si copiii au aparut in martie :))

  30. 33 lory Martie 25, 2010 la 10:51 pm

    asa e,mai croco!te-am citit tot anul….da-mi un semn de viata de tr eci prin zona mea :)Multi ani,blogule!

  31. 34 crocoditza Martie 27, 2010 la 2:20 pm

    D-sorico, saru’mana, ar cam trebui sa iesim sa ne udam gatlejele nitel 😀

    Hubba, atunci a venit barza… ce sa facem 🙂

    lory, blogul iti multumeste, si eu iti multumesc… si daca trec prin zona ta, cu siguranta ne vom vedea si la culoarea ochilor pe viu 😀


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Martie 2010
L M M M V S D
« Feb   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE