Principii

Se face aceasta leapsa primita de la Liutza si de la Black Angel, pe sistem… se stieeeeeeeeeeee… si fara numar…. ba cu numar… vreo 10 la numar…macar!

1. Incerc sa nu imi fac planuri, viata mea e foarte imprevizibila.

2. Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face! Asa si eu… inainte sa iau o decizie, incerc sa ma pun si in locul celuilalt. Nu prea stiu sa fiu egoista mereu.

3. Nu ma stresez inutil! Am zis! Nu ma agit, nu imi fac griji, nu fac riduri din cauza ca sparg ceva, ca s-a rupt ceva sau mai stiu eu ce chestii ce pot fi inlocuite sau se pot rezolva cumva. Sunt omul solutiilor, gasesc eu o cale sa rezolv!

4. Familia e cea mai importanta! Mi-au fost alaturi de fiecare data, neconditionat!

5. Nu suport minciuna… aia grava! Nu ma minti, daca te-am prins cu minciuna, de fiecare data cand spui sau faci ceva, voi avea MARI semne de intrebare.

6. Nu juca la mai multe capete… in sensul de a nu ma insela… daca m-ai inselat, s-a dus naiba tot fengshui-ul… poate iert, dar nu o sa uit in veci si se va ajunge tot la „fiecare pe drumul lui” pentru ca o sa reprosez de fiecare data cand mi se da ocazia.

7. Toate se intampla cu un rost. V-am mai zis asta, de mai multe ori. Daca se intampla un lucru, e pentru ca asa e mai bine, chiar daca pe moment pare o drama, o nedreptate… pe viitor, iti va fi mai bine. Si de fiecare data, merg inainte cu capul sus si cu zambetul pe buze.

8. Barbatii. Daca n-ai asteptari prea multe si prea mari, nu o sa ai nici dezamagiri. La acest capitol, zic ca am si eu ceva experienta… in ale relatiilor… si ceva concluzii am tras. Nu am ajuns ceea ce sunt datorita niciunui barbat, nu depind de niciun barbat in niciun fel, o iau de la capat oricand si in orice situatie. Viata mea n-a inceput si nici nu se termina cu un barbat, respectiv o relatie.

9. Daca te respect, cer respect! Atat cu vorba, cat si cu fapta.

10. Sunt diplomata. Nu stiu cat pot sa-l numesc principiu, dar de-a lungul timpului, am invatat sa fiu diplomata. Chiar si cu oamenii pe care nu ii prea suport.

Later Edit:

11. Nu suport sa fac ceva din obligatie… nu incerca sa-mi zici sa fac un lucru, pentru ca daca nu vreau, poti sa stai si-n cap, ca nu fac. Sau o sa il fac atunci cand am eu chef.

12. Cum vorbeam cu mama despre faptul ca am facut leapsa si concluzionam ca am uitat o gramada chestii care sunt importante, mi-am adus aminte si de „decat sa regret ca n-am facut, mai bine regret ca am facut”.

Nu… n-am fost asa de la inceput, m-au „modelat” viata… anii… experientele… oamenii care au trecut prin viata mea, cei care au ramas in viata mea. Sigur mai sunt multe alte principii pe care le urmez, insa nu imi vin acum in cap.

17 Responses to “Principii”


  1. 1 Mada Martie 12, 2010 la 3:05 pm

    eu, spre deosebire de tine, nu sunt deloc, da’ deloc diplomata!

    si nu stiu ce as putea comenta la un articol atat de serios 😀

  2. 2 Buratina1 Martie 12, 2010 la 3:14 pm

    ca bine mai zici!
    eu tre sa recunosc, cu rusine, ca trebuie sa mai lucrez la diplomatie… stiu ca am multe de pierdut din cauza asta! 😐

  3. 3 molie Martie 12, 2010 la 3:20 pm

    sau principiile barbatului (Semafor). 🙂

  4. 4 Black Angel Martie 12, 2010 la 3:46 pm

    …de acord cu tine!! 101% 🙂 🙂

  5. 5 crocoditza Martie 12, 2010 la 5:47 pm

    Mada, la varsta ta, nu eram nici eu 😀

    Buratina, lasa ca te faci tu mare 😛

    Molie, bun venit 😀 sau principiile barbatului 😛

    Black angel, ma bucur 🙂

  6. 6 Lilly Martie 12, 2010 la 6:47 pm

    frumoase principii si putem invata toti din ele 🙂

  7. 7 crocoditza Martie 12, 2010 la 7:19 pm

    acum imi dau seama ca n-am pasat leapsa… Lilly, te bagi? 😛

    care mai doreste, care mai pofteste?

  8. 8 Hubba Bubba Martie 12, 2010 la 8:48 pm

    Bune principii da’ nu stiu daca-mi place ala cu barbatii///
    :*

  9. 9 Lilly Martie 12, 2010 la 8:56 pm

    o sa incerc :)merci 😉

  10. 10 vinlaptesimiere Martie 12, 2010 la 9:08 pm

    ce feng-suie filosofie e asta : “decat sa regret ca n-am facut, mai bine regret ca am facut”

    e asa in contrateza cu „Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face! Asa si eu… inainte sa iau o decizie, incerc sa ma pun si in locul celuilalt. ”

    da lasa ca te faci tu mare si intre timp inteleg si eu ce inseamna contrateza 🙂

  11. 11 crocoditza Martie 13, 2010 la 8:59 am

    Hubba, ti-am luat frica… primul lucru pe care il fac pe blog, verific spam-ul, sa vad daca iar ti-ai uitat cheia si dormi la spam 😀

    Lilly, astept cumintica 🙂

    vinlaptesimiere, n-am zis ca fac si niste chestii logice mereu 🙂 depinde de situatie, de starea mea din momentul respectiv … sunt cam imprevizibila, uneori nu fac un lucru nici in ruptul capului, si poate in alta situatie il fac de placere … sunt ciudata, complicata, ma contrazic… sunt femeie, sunt chiar de 2 ori femeie… ca-s geamana… si n-ai vrea sa stii cand in sufletul meu as face si n-as face un lucru si nu stiu incotro s-o apuc! 😀

  12. 12 LiaLia Martie 13, 2010 la 3:21 pm

    Gagico, cu așa principii, o să trăiești 100 de ani 🙂 Pupez!

  13. 13 Black Angel Martie 13, 2010 la 4:14 pm

    „””sa vad daca iar ti-ai uitat cheia si dormi la spam”””

    comica asta!!!! 🙂 🙂 :)…… da pune si tu… o incuietoare cu amprente digitale… ca nu mai e nevoie de cheie!!!

  14. 14 crocoditza Martie 13, 2010 la 7:16 pm

    Lia, asta e si telul… 100… am zis! 🙂 ti pup

    black angel, n-avem bani de incuietoare digitala…e criza 😛

  15. 15 Hubba Bubba Martie 13, 2010 la 9:15 pm

    hahah, saru’mana, mami, sa te uiti de mine, da? :*

  16. 16 Black Angel Martie 14, 2010 la 12:30 am

    eee criza asta!!!! belea mare… 🙂


  1. 1 Printzipii! « despre mine……despre altii Trackback pe Martie 13, 2010 la 10:26 pm

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Martie 2010
L M M M V S D
« Feb   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE