O mica povestioara

Sunt foarte periculoasa, in sensul de bezmetica. Ma impiedic, vars, rastorn, dau pe mine mancare, dau pe langa mine. Majoritatea lumii din jurul meu se agita…vai… s-a varsat aia…. vai… ce-ai facut…eu nu, nu ma agit, nu e nicio drama. 🙂

Sa zicem ca sunteti in pat, cititi sau nu stiu..va culegeti recoltele din Farmville sau faceti dragoste sau faceti ce vreti voi (ceva ce va place si va captiveaza atentia). Sa mai zicem ca pe noptiera voastra e un pahar cu apa…plin. Si din greseala, il daramati cu mana. Apa se varsa. Voi, cum reactionati?

29 Responses to “O mica povestioara”


  1. 1 Lilly Martie 10, 2010 la 6:56 pm

    prima!
    uneori am supar alteori nu, depinde de starea de spirit.
    dar si daca ma supar tot eu adun asa ca e doar risipa de energie 🙂

  2. 2 crocoditza Martie 10, 2010 la 6:57 pm

    Lilly, deci… lasi ce faceai si stergi apa… 🙂

  3. 3 Mada Martie 10, 2010 la 7:01 pm

    eu oricum, orice fac, cand fac, nu e bine, asa ca oricum, daca ma chinui sa iau apa sigur nu o iau cu o carpa destul de uscata, sau mai ramane apa, ori daca o las, sigur o sa par o nesi. 😀
    am doo maini stangi 😆

    p.s.: eram odata in pat, mancam cereale, pheobe vine langa mine, miroase cana, cand las lingura in pahar da cu laba peste ea, intr-un sens dubios, zboara lapte si cereale in pat, ea fuge, eu raman muta. :))

  4. 4 Jasmin Martie 10, 2010 la 7:46 pm

    Dacă am noroc se varsă pe jos şi-atunci nu-i bai se poate şterge.
    Dar cum mi-s ghinionistă rău ba cade pe tastatură, ba pe telefoane, deco o comit original 🙂

  5. 5 Black Angel Martie 10, 2010 la 7:47 pm

    …eu nu reactionez!! decat daca imi dau seama de ce am facut!!
    si atunci incep, iese din mine toti sfintii… si Sfanta Marie din icoana isi astupa urechile!!… depinde de imprejurimi!!! 🙂

  6. 6 Lilly Martie 10, 2010 la 8:03 pm

    da 🙂 sterg apa
    daca fac ceva foarte interesant care nu poate fi intrerup sigur nu vars nici apa 😉

  7. 7 crocoditza Martie 10, 2010 la 8:14 pm

    Mada, asa e cand esti mai mic 🙂

    Jasmin, cam asa patesc si eu… continuarea a fost cam asa… am varsat paharul, nu i-am dat importanta si mi-am vazut de treaba in continuare, la vreo 10 minute cand m-am ridicat sa vad daunele…am observat ca geanta mea plina cu haine era langa noptiera, fermoarul desfacut larg si apa pe jos nu era….decat in geanta 😀

    black angel, aoleu, asa rau esti? 😛

    Lilly, crezi ca eu am vrut? 😀

  8. 8 Hubba Bubba Martie 10, 2010 la 8:50 pm

    Depinde, depinde, da’ s-o vezi pe maica-mea cum reactioneaza, sa fugi din calea ei nu alta. Maica-mea naturala nu aia virtuala :)))

  9. 9 Mihi Martie 10, 2010 la 9:14 pm

    Acum depinde, daca fac dragoste cum ai zis, o dau dracu de apa si-mi vad de treaba, daca o vars cand stau la tv, cistesc sau sunt pe cale de a o bea si din gresala dau cu mana in ea, in 2 milisecunde sunt in picioare si caut ceva sa o sterg, asta din cauza podelelor si a lemnului care nu prea suporta apa

  10. 10 Lilly Martie 10, 2010 la 9:33 pm

    cred ca n-ai vrut.
    intr-o noapte ma trezesc inseatata, langa pat aveam o sticla de suc si pe noptiera o cana,cana goala, dar eu deosebita in loc sa beau direct din sticla mi-am turnat in cana, defapt pe langa cana ca era intuneric sapoi la 1 noaptea umblam dupa carpe sa sterg pe jos :)))

  11. 11 Black Angel Martie 10, 2010 la 9:44 pm

    …asta e marea mea problema!!! ca de obicei nu sunt rau… ba din contra .. sunt foarte bun 😛 😛 … treaba e ca eu .. le acumulez ..toate in mine… si cand ma supar prea tare… le dau drumu…. .nici nu-ti inchipui!!! :))

  12. 12 analfabetul Martie 11, 2010 la 12:20 am

    intai spui ca prost sunt… si apoi daca nu me lene ma ridic si strang. in caz ca lenea sau ceea ce fac e mai important aman pe mai tarziu.

  13. 13 Sangerica Martie 11, 2010 la 10:28 am

    raspunsu’ meu 😀

    eh, o data s’o data, tot trebuia sa pun mana sa invat sa inot! 😆

  14. 14 KingSnake Martie 11, 2010 la 11:04 am

    Eu ma intreb la ce iti trebuia un pahar plin cu apa in timpul ala ?

  15. 15 Mada Martie 11, 2010 la 11:28 am

    ks, cand am citit comentariul tau, imediat m-am gandit la bancul ala.. de ce tine un politist pe noptiera un pahar plin cu apa si unul gol? poate ii e sete, poate nu..

  16. 16 Aiacu Paru' Martie 11, 2010 la 12:41 pm

    Pfoooaiii, pai daca langa paharul de apa ( improbabil sa se afle asa ceva pe noptiera mea..dar asta e filmu’), sade laptopul, sau iphonu’ sau ceva care udat poate sa se fu…tu tu ru ru tu tu…injur de mama focului, sa imi treaca supararea. In caz contrar, evit sa tin apa in pahare , langa pat se tin doar sticle….. de apa 😀

  17. 17 Marmotica Martie 11, 2010 la 1:25 pm

    Suri, mai bine sa iei o sticla de apa dupa tine 😛 Si telefonul sa fie cu tastatura waterproof, si eventual si geanta 😆
    Daca sunt in focurile pasiunii, o dau naibii de apa..
    Daca citesc sau ma uit la tv, spun un : futuii mama masii de treaba 😀 si apoi sterg apa 😛
    Suriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Mi-e dor de tine 🙂

  18. 18 Black Angel Martie 11, 2010 la 2:27 pm

    Dulce crocoditza, tanara fetita…( mama ce talent am! 🙂 ) ai o leapsa de la mine!!

  19. 19 Fustangiul Martie 11, 2010 la 9:16 pm

    tu faci ravagii la casa omului :)))

  20. 20 crocoditza Martie 12, 2010 la 12:57 pm

    Hubba, ce ma fac eu cu tine de te tot gasesc la Spam?
    Mama mea naturala s-a obisnuit si s-a resemnat 🙂

    Mihi, bine ca macar cand faci dragoste o dai incolo de apa… ca n-o fi foc … podeaua o gasesti tot acolo 😀

    Lilly, talentata si tu :)))))

    black angel, nu e bine nici asa, mai bine spui ce ai de spus in momentul respectiv… o sa execut si leapsa 🙂

    analfabetul, suntem si noi de acord cu ceva 😀

    Sangerica =))))))))))) sa ma inveti si pe mine 😛

    KS, in timpul ala, adica in vremurile astea de criza? 😀 cum si apa e un lux, vroiam sa ma dau mare 😛

    D-sorico, n-as vrea sa te vad nervoasa vreodata 🙂

    Suriiiiiiiiiiiiiiiiiiii, si mie mi-e dor de tine :*
    la mine totul trebuie sa fie waterproff, anti-glont, anti-lovire, anti-de-toate 😀

    Fustangiul, depinde … de casa… de om 😀

    Concluzia? promovam sticlele cu apa, renuntam la pahar,e se duce naiba industria paharelor… se adanceste criza si mai mult… va mai mirati de ce zic astia ca vine sfarsitul in 2012… d-aia… ca renuntam la pahare 😀

  21. 21 Black Angel Martie 12, 2010 la 1:26 pm

    @Fustangiul … te refereai la mine????

  22. 24 Fustangiul Martie 14, 2010 la 2:43 pm

    Pai ce sa zic Black Angel, cred ca te-ai dat singur de gol ca esti dezastru la casa omului….mai cunosc eu cateva pers…sa iti fac cunostiinta cu ele ? 😀

    • 25 Black Angel Martie 14, 2010 la 2:56 pm

      ….apai… tu esti unu!!!… eu al doile.. restu tu ii stii.
      In plus cum a zis fatitza-crocoditza… depinde de casa si de om….
      eu am zis doua randuri care imi veni pe moment.. si nu era cu intentie sa fac belele… ma gandeam ca o mai indulcesc o leaca… si nu imi refuza leapsa!!!!…. in rest… daca ar fi sa fac dezastre… sunt si mai expert!!.. 🙂 🙂 🙂 😛
      si inca un „in plus”…. intotdeauna e bine sa faci fetele sa se simta bine!!!(daca fiecare ar zice cate ceva frumos la o fata in fiecare zi.. ar fi lumea mai frumoasa!!) (sigur.. tre sa ai grija… sa nu fie fata maritata!! ca de nu o iei pe cocoasa! )

      • 26 Black Angel Martie 14, 2010 la 3:00 pm

        aa ca uitam…. la „fatitza”…. nu era referitor la fetitza….. ci la fata.. care in italiana inseamna zână!!!!!* am facut un cuvand nou *corcit .. jumate jumate!!!!


  1. 1 Manipularea în literatură « Cuib de mitralieră Trackback pe Martie 12, 2010 la 12:37 pm

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Martie 2010
L M M M V S D
« Feb   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE