Ca joia

Ce as fi putut sa fac joi? Pe 4 martie? Sa ma trezesc la 7 si 20, de exemplu. Sa stau toata ziua pe tocuri, sa zambesc, sa-mi suflu mucisorii (da, sunt racita! m-a mancat in fund sa beau ceva cu gheata si m-am facut praf), tusesc putin, da’ sunt ok.

Aaaaa…. m-a mai cerut unu’ de nevasta azi… anu’ asta nu stiu ce se intampla, o fi de la faptul ca de pe 2 ianuarie au inceput sa „curga” cererile in casatorie si cum incepi anul asa o sa iti mearga tot anul? 😀

Printre atatea cereri, s-o nimeri vreuna la care sa si zic „DA”, ca tot zicea in astrograma ca ma marit anul asta.

Deci… ce fac oamenii intr-o zi de joi? 🙂

36 Responses to “Ca joia”


  1. 1 schnitzel Martie 4, 2010 la 9:00 pm

    Da’ tu esti racita din doo in doo saptamani? Fara LMA azi 😛 (din pacate)

  2. 2 schnitzel Martie 4, 2010 la 9:02 pm

    Na c-am fost si io primu’ o data. Tre sa iau o piatra-n gura 😀

  3. 3 crocoditza Martie 4, 2010 la 9:07 pm

    schnitzel, sunt sensibiloasa la gatishor 😀 daca beau ceva cu gheata sau pap inghetata iarna, aia sunt… si nu ma invat minte, desi o mai pacalesc pe dna raceala de cateva ori … ca na, altfel unde ar mai fi farmecul 🙂
    si nu imi mai aminte de LMA… ca azi a fost baba mea, si-a cam aratat coltii

  4. 4 lory Martie 4, 2010 la 9:51 pm

    Am jobuit,apoi am prajiturarit pentru o prietena.

    O seara buna,croco!
    Cit despre maritis,nu ma bag,cum te lasa inimioara 🙂

  5. 5 Semafor Martie 4, 2010 la 10:28 pm

    Hi hi hi! Crocooooooo! sa ma anunti din timp cand e nunta sa am timp de cautat rochie, si facut antrenament intensiv pentru prins buchetul. cat despre raceala, sa iti treaca repejor! Eu mai am de asteptat pana in iunie sa ma ia racelile, care de regula ma tin pana in septembrie.

  6. 6 Lilly Martie 4, 2010 la 10:29 pm

    agitatie la job, anulare planuri pentru seara, remediat putin situatia in favoarea mea, bantuit netul in sus si in jos 🙂
    baba mea e sambata, sigur ninge 😉
    pe mine de ce nu ma cere nimeni?:(((Coco vreau si eu secretul, se poate?

  7. 8 Lilly Martie 4, 2010 la 10:31 pm

    *Croco, uite cum te-ai facut cu un miel, imi cer scuze :”>

  8. 9 black angel Martie 4, 2010 la 10:35 pm

    Iti zice bine!!!! :)… cu maritatu’… ai de unde alege!!!!.. era mai rau daca nu aveai!! 🙂 🙂

  9. 10 Marius Martie 4, 2010 la 10:38 pm

    ‘na seara! Croco, surioara. Eu zic totusi sa nu ma bagi la cheltuieli suplimentare anul asta. Mai am fro doo nunti anu’ asta.

    Lilly, tu fa bine si arata-te pe la vreo Gunoiereala ca s-o gasi vreunul sa te ceara.

    Hai sa avem o noapte buna!

  10. 11 Aiacu Paru' Martie 5, 2010 la 8:38 am

    Ce fac oamenii intr-o zi de joi?! Unii zic DA! Altii zic multumesc, unii se iubesc, altii fac unele altele, prin India fac Yoga, prin Romania se mai fura ceva, grecii isi dau seama ca’s putin gay, americanii se bombardeaza singuri, japonezii sarbatoresc bombardamentul american, Dubaiul devine orasul fantoma…d’astea omenesti…stay tune for more!

  11. 12 Aiacu Paru' Martie 5, 2010 la 8:38 am

    tuned mai, tuned voiam sa zic 😀

  12. 13 crocoditza Martie 5, 2010 la 8:54 am

    lory, ai prajiturit? vreau si eu prajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    cat despre maritis, deocamdata nu prea ma lasa inimioara 😀

    Nevasta, promit sa racesc eu pana in iunie, din iunie incolo poti sa racesti linistita doar tu 😛 asa putem sa avem grija una de cealalta… ce atata pregateala, rochii… chestii… cred ca trebuie sa fac vreo 10 buchete pentru aruncat, sa ajunga la toata lumea 😀

    Lilly, cand nu ma cerea nimeni, faceam si eu ca tine, ca nimeni nu ma vrea… si stii vorba aia..ai grija ce-ti doresti, ca se poate indeplini, asa si acum… mai toti ma vor de nevasta
    O sa ma fac bine, dupa saptamana de zacut, curs mucisori, tusit.
    si sa lasam mielul sa traiasca langa doamna mama lui oaia, ca eu oricum nu pap carne de miel 😀

    black angel, nu fi asa de sigur… e ca la shopping, cred ca-s printre singurele femei care pot proba 10.000 de rochii si sa nu-i placa niciuna sau max. 1… bine, in cazul barbatilor e de preferat sa aleg doar 1 🙂

    Marius, siiii? cum a fost noaptea? buna? 😀
    incerc sa nu te bag la cheltuieli suplimentare!

    D-sorico, aoleu cata activitate intr-o simpla zi de joi, bine ca stam in Romania… stau tuned

  13. 14 black angel Martie 5, 2010 la 11:54 am

    ..vezi si tu… ca la moda.. mai intai faci un defileu… proba de comoditate,daca se spala la o anumita temperatura!..etc 🙂 🙂 🙂 🙂

  14. 15 Joaninha Martie 5, 2010 la 1:22 pm

    Deci oamenii aia pe care ii organizezi tu la munca uita de miresele lor cand te vad pe tine si te cer! 😆 Buna treaba. Asa-ti trebe daca esti frumusica 🙂

  15. 16 KingSnake Martie 5, 2010 la 2:40 pm

    Pai da normal, ca stiu ca avand o asa mireasa n-au nici un stress cu nunta, pot sa stea la bere cu prietenii pana in ziua aia. 😆

  16. 17 Hubba Bubba Martie 5, 2010 la 3:21 pm

    Tati, tati, la ce naiba-ti trebe tie buchet? Io sunt, ma, abonata la toate buchetele, ce naiba aveti, ce va bagati peste saracu’ copil? Mami, zi-le ceva!

  17. 19 Mada Martie 5, 2010 la 3:38 pm

    croco, un fanclub, ceva? 😆

  18. 20 Lilly Martie 5, 2010 la 5:51 pm

    @Marius- cam departe de mine Gunoiereala, io-s de la Cluj si-i cam greu sa trec muntii dar cine stie poate odata o sa ajung 🙂
    @Croco- deci sa am grija ce-mi doresc ca mi se poate implini, hmmmm bine at imi doresc sa vad Dubaiul, sa am ceara unu si bun si gata 🙂
    un miel de ciocolata-i bun? sau un iepuras de cioco? 😉

  19. 21 crocoditza Martie 5, 2010 la 6:54 pm

    black angel, important e sa se spele..singur 😀

    Joa, nu ma bag in casele oamenilor 😛

    KS, pana in ziua aia la o ora, in ziua aia la niste sampanii 😀

    Mada, neaparat! 😀

    Lilly, un iepuras de cioco 😀

  20. 22 crocoditza Martie 5, 2010 la 7:03 pm

    Hubba, daca am zis ca o sa prinzi buchetul, un buchet e al tau, am zis! 🙂

  21. 23 horea Martie 5, 2010 la 7:18 pm

    ce tare esti Croco…… :))
    nu stiam ca si mucii pot fi alintati :))
    ps. ‘naseara

  22. 24 crocoditza Martie 5, 2010 la 7:30 pm

    horea, eu pot alinta orice 😀
    Ada stieeeeeeeeeeeeeeee 🙂
    si multumesc
    si inca o data multumesc (pentru martisor) 😀

  23. 25 horea Martie 5, 2010 la 7:38 pm

    eu chiar cred ca poti alinta orice…mai important e pe cine….pfouai…cand zici ca Ada stie….ma faci sa gandesc necurat 🙂
    ps. cu foarte mare placere martisoru
    am vazut ca ai schimbat postu

  24. 26 crocoditza Martie 5, 2010 la 7:41 pm

    nu gandi necurat…ca Ada nu ma suporta cand incep cu diminutivele … si eu o cam fac intentionat 😀

  25. 27 horea Martie 5, 2010 la 7:43 pm

    nici eu nu sunt fan diminutive si rasfat si alint 🙂 sau nu auto rasfat..mai bine sa fii rasfatata de un el, nu? 🙂

  26. 28 crocoditza Martie 5, 2010 la 7:45 pm

    horea, uuuuuuuuuuuuu, da’ ce bine e sa fii rasfatata de un el 😀

  27. 29 Marmotica Martie 5, 2010 la 9:12 pm

    crocoditzeeeeel ! 😆
    Ca sa raspund la intrebare, oamenii intr-o zi de joi muncesc pana la epuizare, ajung acasa pe la 9 jum si adorm AGAIN imbracati si machiati, ca a doua zi sa se trezeasca buimaci 😛 ( oare cine a facut astaaa?? )- ghici ciuperca ce-i :mrgreen:

  28. 30 crocoditza Martie 5, 2010 la 9:14 pm

    ghici, marmotica, ce-i 😀

  29. 31 Marmotica Martie 5, 2010 la 9:17 pm

    YEEEEEIII! si ca premiu pentru ca ai ghicit, primesti si ce fac oamenii vinerea, au curs dimineata la germana, sunt plecati de la ora 7 si la ora asta inca sunt la birou 😆
    ti pup, suri! ma duc sa cersesc la sefi sa ma lase acasa 🙂

  30. 32 crocoditza Martie 5, 2010 la 9:19 pm

    suri, eu o sa ii cert rau intr-o zi pe sefii tai
    pe tine, in schimb, ti pupacesc! 🙂

  31. 33 Hubba Bubba Martie 6, 2010 la 10:52 am

    Pfiu, rasuflu usurata, am buchet :))

  32. 34 Viorel Martie 7, 2010 la 11:45 pm

    Noroc ca lucrezi în domeniu și pregătești repede nunta 😀

  33. 35 Semafor Martie 8, 2010 la 9:51 am

    Nevastaaaa! La multi ani asa cum vrei! :*

  34. 36 crocoditza Martie 8, 2010 la 12:21 pm

    Viorel, avantaj eu 🙂

    Blondo, la multi ani, noua, femeilor! 😀


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Martie 2010
L M M M V S D
« Feb   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE