Sa ne lamurim

Dragobete.

Azi. O zi. O alta zi din calendar.

A plouat. Cica daca ploua de Dragobete, o sa fie o primavara lunga si frumoasa. Am aflat eu azi 🙂

Aaaaaa, si cica sa imi pun busuioc sub perna, sa-mi visez printul. Si si si…. si ca…. daca te pupa iubitul azi, o sa fiti fericiti toata viata.

Si azi, de Dragobete, s-a intamplat un eveniment important…. mi-a fost dusa masina la spalat….dupa vreo luna de zile. De cand ziceam ca vede si ea culoarea spalatoriei…azi a fost ziua cea mare, ca tot plouase 🙂

Faza dura: am rugat pe cineva sa imi duca masina la spalat ca eu aveam treaba. (un nene) Si a venit nenea inapoi cu un mare zambet, spunandu-mi:

Nenea: Auzi? M-ai trimis sa ma fac de ras la spalatorie.

Eu (mirata): De ce? Stiu ca era interiorul varza….dar, totusi? vreun sobolan mort, ceva? 😀 … (ma si speriasem)

Nenea: pai… sub bancheta din spate era o cizma…. una singura… aruncata pe acolo. Si m-au luat aia de la spalatorie la misto… „bai, nene, tu ce le faci? le futzi si le trimiti desculte acasa?”

Nu va mai spun cat am ras! 😀 Am iesit din birou sa merg spre casa, cand am urcat in masina… mi-am adus aminte si m-a bufnit iar rasul.

Cizma e prin portbagaj. Cealalta cizma e la cineva acasa. 🙂

Povestea e cam asa … a fost odata ca niciodata o bezmetica. Si bezmetica asta mica era cu bagaj dupa ea, printre genti, se afla si o punga cu incaltaminte, care a fost proptita intre scaunul soferului si bancheta din spate. Pana a ajuns la destinatie, punga a hotarat sa stea putin la orizontala, moment in care o cizma mai neastamparata a iesit din punga. Bezmetica, ajunsa la destinatie, a deschis usa din spate, a luat punga de manere si a plecat ca o floricica. Vrand sa se incalte  cu respectiva pereche de cizmulite, observa ca nu e decat una bucata si se resemneaza ca probabil la cat e de bezmetica i-a cazut pe drum din punga si n-a luat seama sau a uitat-o acasa. Acum o sa il chem pe Mircea Radu sa organizez o intalnire emotionanta intre cele 2 cizmulite ce au fost despartite. 😀

Acum… sa ne lamurim! Anul trecut a fost pentru mine un an plin. Plin cu de toate. Mai ales la capitolul experiente de viata. Si probabil ca m-am mai schimbat….putin… m-am mai maturizat, m-am facut mai inteleapta, m-am imunizat, m-am rasfatat mai mult. Dar mi-e asa de bineeeeeeeeeeee. Croco-esenta e tot acolo, am tot principiile mele de viata, sunt tot numai un zambet, sunt la fel de bezmetica si de aiurita, doar ca am avut mai mult timp liber si am vrut sa profit din plin de el. Am fost rasfatata asa de mult. Faptul ca am anumite persoane aproape, ca mi s-a adus micul dejun la pat, ca am putut sa rasfat, da… m-au facut sa mai uit putin de blog si sa ma bucur de rasfat, de distractie, de clubareala, chiar si de munca (incredibil, cand mai aveam treaba, munceam cu drag, ca mi-era dor 😀 ). Nu m-ati pierdut. Sunt tot aici, da?

Daca aveti ceva nelamuriri, va stau la dispozitie 🙂

27 Responses to “Sa ne lamurim”


  1. 1 Fustangiul Februarie 24, 2010 la 8:51 pm

    Primuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu 😀

  2. 3 mada Februarie 24, 2010 la 8:52 pm

    heeeei ! :)) (hihi, am fost prima si nici nu.s pe pc!:d )

    Acum. Sa citesc.

  3. 4 mada Februarie 24, 2010 la 8:55 pm

    chestia cu ploaia de la mine ai aflat-o! si eu le-am aflat de la tembelizoarele de pe peronul metroului, ca saptamanile astea de n-am pierdut metrourile intr-o veselie! :p
    Dar uite asa ma cultiv si eu (ca un cartof) !
    :*

  4. 5 mada Februarie 24, 2010 la 8:56 pm

    si faza cu cizma? Priceless!
    Gata. Tac. :))

  5. 6 Fustangiul Februarie 24, 2010 la 9:00 pm

    ce in verba este asta mica 😀

  6. 7 crocoditza Februarie 24, 2010 la 9:08 pm

    primiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 😀

    Mada, sa nu taci! zi tot ce-ti trece prin capsor 🙂

    Fustangiul, seamana cu ma-sa 😛

  7. 8 Fustangiul Februarie 24, 2010 la 9:53 pm

    Si ta-su cine e? 😀

  8. 10 Lilly Februarie 24, 2010 la 10:05 pm

    si cizma? s-a terminat prea repede postul, trebuie sa faci un edit 😉

  9. 11 crocoditza Februarie 24, 2010 la 10:11 pm

    :)))

    fac un edit, la cererea publicului

  10. 12 black angel Februarie 24, 2010 la 10:43 pm

    …..noooo Povestea cu cizma e falsa….mo iti zic eu cum a fost…
    Cizmele le aveai in picioare… si numa ca o dat sfantu … sa aveti chef de distractie..(tu si cu boyfriendu’) si ati inceput sa faceti acolo .. jocuri erotice.. 🙂 … si cum va-ti jucat voi acolo prin mashina .. so dus cizma sub scaun!!….. 🙂 🙂 ….mai departe nu stiu .. tre’ sa ma gandesc!!!!!! 🙂 🙂 🙂

  11. 13 crocoditza Februarie 24, 2010 la 11:20 pm

    black angel… macar de-ar fi fost asa… ca ziceam 😀
    dar nu sunt chiar atat de bezmetica incat sa plec incaltata doar cu o cizma 😀

  12. 14 Joaninha Februarie 24, 2010 la 11:56 pm

    Croco, depinde cat de tare ar fi fost partida 😆 Poate plecai si fara mai multe, mai stii?

  13. 15 black angel Februarie 25, 2010 la 1:25 am

    @Joaninha zici bine .Poate o dus-o boy-ul acasa .. in brate .. de aia nu a avut nevoie de cizme!!! 🙂 🙂 🙂

  14. 16 crocoditza Februarie 25, 2010 la 10:23 am

    Joa, vroiam sa zic ca era zapada pe jos si chiar de eram inca sub efectul „partidei”, soseta uda m-ar fi trezit la realitate si mi-as fi dat seama ca imi lipseste cizma, dar vad ca black angel a adus o varianta ajutatoare…mi-a demontat teoria 😀

  15. 17 Jasmin Februarie 25, 2010 la 11:45 am

    Cizma ca cizma, bine că nu erau bikini sau alte drăcovenii 😉

  16. 18 crocoditza Februarie 25, 2010 la 11:47 am

    Jasmin, atat mai lipsea 😀 sa-mi gaseasca aia de la spalatorie vreo pereche de bikini

  17. 19 Jasmin Februarie 25, 2010 la 11:52 am

    Dacă-mi duc maşina la spălătorie cred că voi avea şi eu niscaiva surprize. Cine ştie ce balauri or mai găsi?

  18. 20 crocoditza Februarie 25, 2010 la 11:56 am

    Jasmin, riscurile meseriei… lor 😛

  19. 21 Marmotica Februarie 25, 2010 la 2:21 pm

    Zuza ce esti ! 😆

  20. 22 crocoditza Februarie 25, 2010 la 3:08 pm

    Suri…ce sa fac… recunosc 😀 sunt zuza!

  21. 23 Mada Februarie 25, 2010 la 4:18 pm

    am pe cine mosteni 😆

  22. 24 lol Februarie 25, 2010 la 8:22 pm

    Ca o floricica a plecat din masina, bezmetica, of, of, of :-j

  23. 25 analfabetul Februarie 25, 2010 la 8:56 pm

    vai da ce am ami ras mai croco….
    ufff ma doare burta, capul si gura…
    :D:D

  24. 26 Hubba Bubba Februarie 26, 2010 la 11:18 am

    Deci de la tine am mostenit aiureala.
    Ii bun 8-|
    :))
    Si nu stiam ca de dragobete iti visezi ursit si ca daca plua e primvara nush’ cum si faze..la Brasov n-a plouat, ce-nseamna, ca nu o sa avem primavara lunga si frumoasA? :))

  25. 27 crocoditza Februarie 26, 2010 la 2:10 pm

    lol, bine ai venit si scuze de intarziere 🙂
    exact ca o floricica… si bezmetica 😛

    analfabetul, ma bucur ca te-am binedispus 😛

    Hubba, la voi e alta primavara… si da… cu mine semeni 😀


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Februarie 2010
L M M M V S D
« Ian   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE