Cine a dormit si a ajuns bine?

– de ce daca ma bag la somn chiar si la 6 dimineata, ma trezesc la 8… chit ca ma bag inapoi in pat pe la 9-10 

– nu pot sa dorm pana tarziu, dar pot sa lenevesc pana la ora 14:00 🙂

– in ultima vreme, nu prea dorm mai mult de 5 ore pe noapte, uneori 5 ore pe 2 nopti

– ma joc Cafe World pe Facebook si am inceput sa ma joc zilnic… si nu mai vreau! d-aia nu incep sa ma joc chestii d-astea…. numai Ada si Pisica sunt de vina, ca m-au tabarat sa-mi fac cont pe Facebook 😀

30 Responses to “Cine a dormit si a ajuns bine?”


  1. 1 Hubba Bubba Februarie 21, 2010 la 8:13 pm

    Si io fac parte din categoria „Vin de la un chef la 5-6 dimineata, ma culc la 6-7, la 9-10 is in picioare”. Desi ma culc inapoi si dorm mult si bine:P
    Hahah, pe mine era sa ma corupa Farmville dar am fost mai tare \:D/

  2. 2 crocoditza Februarie 21, 2010 la 8:15 pm

    a incercat cu Farmville-ul, dar nu ma pasioneaza 😛
    deci… semeni cu ma-ta de mine 😀

  3. 3 analfabetul Februarie 21, 2010 la 8:47 pm

    las ca e bun ca ai activitate

  4. 4 black angel Februarie 22, 2010 la 12:15 am

    …doar atat????? pai eu ce sa zic ca pe feisbuk ii trag de toate jocurile zynga (mafia wars;street racing;pirates;vampire wars;special force;dragon wars) plus inca 10 ..pe hi5……si inca vreo doua pe neogen!!!!.. cui sa ma plang?? 🙂 🙂 🙂

  5. 5 dorin Februarie 22, 2010 la 1:44 am

    Ti-ai facut cont pe Facebook, joci Cafe World… Nţ, nţ, nţ! Asta explica multe, chiar si noua croco-atitudine. Revino-ţi, pliiiiz!

  6. 6 Hubba Bubba Februarie 22, 2010 la 3:04 am

    Mami, mamai, da’ nu pot sa seman cu tine si la ambitie? :))

  7. 7 Ada Februarie 22, 2010 la 11:02 am

    Nu mai chirai! Eu te-am pus sa-ti faci cont ca sa pot tag-ui calumea pozele cu tine, nu de altceva! Pe langa asta, ti-am zis sa joci Farmville, nu alte nebunii.
    Dorin, de ce e de rau daca are cont de FB? Si eu zic ca a luat-o pe campii, dar sunt convinsa ca am cu totul si cu totul alte motive decat tine. 🙂

  8. 8 crocoditza Februarie 22, 2010 la 11:21 am

    analfabetul, da, de ce activitate, stau la cratita 😀 … in joc!

    black angel… te joci toate jocurile alea?!?!?!?!?! cand ai timp? 😀

    dorin, sa stii ca nu-s impatimita cu Facebook-ul, de vreo 3 zile ce intru, dar aveam cont si cred ca n-am intrat mai des de o data la 2 saptamani 😛 imi revin, dar din ce? 😀

    Hubba, crezi ca eu am fost asa dintotdeauna? Las’ ca te faci tu mari si o sa ma depasesti la ambitie :*

    Mama, stii ca eu nu ma inteleg cu vacile, gainile negre, sa stau sa ar si sa seman patratica cu patratica… n-am rabdare! Ce aveti cu mine? E asa frumos afara…. tocmai bine pentru a o lua pe campii 😀

  9. 9 Hubba Bubba Februarie 22, 2010 la 12:57 pm

    Bine, mami, de abia astept sa cresc mare mare:))

  10. 10 Marmotica Februarie 22, 2010 la 2:02 pm

    5 ore pe noapte dorm si eu de ceva vreme, uneori chiar si 4 ore.. in uichned mai reusesc si eu performanta de 7 ore 😀
    Suri , sa pui mana sa te mai si odihnesti ca te bat!

  11. 11 black angel Februarie 22, 2010 la 2:13 pm

    …Nici eu nu stiu cand am timpul… dar stiu ca le vizitez pe toate!!! aproape in fiecare zi… Sa zicem ca de cand am blogul…. am cam lasat balta…jocurile! 🙂 🙂 🙂

  12. 12 Lilly Februarie 22, 2010 la 5:50 pm

    facebookul ti-a furat visele? offf offf

  13. 13 crocoditza Februarie 22, 2010 la 7:17 pm

    Suri, doar mi-esti suri 😀

    black angel, in fiecare zi?!?! UAU 🙂 trebuie ceva timp si rabdare

    Lilly, n-a ajuns facebook-ul la performanta asta… daca ajung sa nu dorm din cauza facebook-ului, puteti sa ma impuscati 😀 ma joc… adunat toata ziua… max. 2 ore, adica vreo 10 min dimineata, un pci cand mai apuc si tot asa, ce inseamna jucat… adica verific daca-s gata felurile de mancare si dau comanda de altele 😛

  14. 14 black angel Februarie 23, 2010 la 12:26 am

    Rabdare!!..sa zicem ca este un lucru care il am in abundanta.. :)) sunt foarte rabdator:) 🙂

  15. 15 Aiacu Paru' Februarie 23, 2010 la 11:01 am

    O sa te plictisesti, dupa 3 ani de FB, am jucat mai multe jocuri decat a enumerat Dark Angel, si m-am lasat de toate, cand or sa inceapa sa iti ceara una alta ti se acreste…unul mi-a ramas in minte, o aplicatie in care puteai sa cumperi pozele unor faisbocuiti 😀 naaissss intre timp m-am last si de farmville…PUNE MANA SI DORMI, lasa prostiile 😛

  16. 16 crocoditza Februarie 23, 2010 la 11:34 am

    am dormit aseara de la 12:30 pana azi la 9 🙂

  17. 17 Marius Februarie 23, 2010 la 12:01 pm

    ‘neatza! Te plangi de Cafe World, dar trimiti invitatii la lume. Da? OK, o sa te invit si eu sa te apuci Mafia Wars. Tot in FB.

  18. 18 black angel Februarie 23, 2010 la 4:46 pm

    …Zice bine Aiacu Paru’…lasa prostiile… ca sa vezi tu de la u timp .. ca te trezesti dimineata.. cu ochii ca ceapa rosie…. 🙂 🙂 stii cum e… onu’ incepe din curiozitate,continua din placere…si nu mai termina din pacate!!! 🙂 🙂

  19. 19 Lilly Februarie 23, 2010 la 10:06 pm

    🙂 o sa tinem aproape sa nu faci prostii
    jocurile sunt bune- iti dezvolat mintea 🙂

  20. 21 dorin Februarie 24, 2010 la 1:03 am

    @Ada: Eu n-am zis ca e rau (desi poate e), am zis doar ca explica unele schimbari de atitudine. Si nu zic neaparat ca e de rau, poate pentru Croco sunt schimbari pozitive, in bine. Cum le simte, doar ea ne poate spune. Oricum, noua nu ne e deloc usor. 🙂

  21. 22 crocoditza Februarie 24, 2010 la 10:03 am

    Marius, imi mai trebuie nu stiu cati vecini sa castig o medalie tampita 😀

    black angel, buna asta!!!! 🙂

    Lilly, gatesc numai chestii simandicoase, curcan umplut, frigarui de nu stiu care, prajituri 😀

    dorin, sunt bine, voinica, rasfatata maxiiiiiiim… am zis! 😀

  22. 23 KingSnake Februarie 24, 2010 la 2:17 pm

    De unde pot sa iau si eu o cafea ? 😆

  23. 24 crocoditza Februarie 24, 2010 la 5:39 pm

    KS, se poate? face fata o cafea, special pentru tine! 🙂 mai dulce? cu lapte?

  24. 25 Mada Februarie 24, 2010 la 6:35 pm

    eu de la cafea sunt super energica, am baut intr-o zi cafea (era o chestie cu caramel, sau asa ceva) si.. am dormit 3 ore!! 3!! si de atunci am zis ca nu mi ma ating de cafea:))
    [da’ era foarte draguta,si si si avea o chestie d’aia deasupra, nu stiu, in care tipul care a desenat a facut o inimaaa! 😀 ]

  25. 26 Mada Februarie 24, 2010 la 6:36 pm

    am fost foarte.. off topic, nu?

    eehhhh
    si si si ..
    eu n-am facebook! [ on topic, ofc. ]

  26. 28 Mada Februarie 24, 2010 la 7:00 pm

    mai * [din primul comentariu]

  27. 29 Lilly Februarie 24, 2010 la 8:08 pm

    nuam bunaciuni gatesti! pe noi cand ne servesti?


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Februarie 2010
L M M M V S D
« Ian   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE