Roman – partea a 38-a

Ajunsa la birou, gaseste o gramada de facturi, notite. Se angajase ca asistenta directorului intr-o firma de import-export. Se ia cu treaba si singurul zgomot care o „trezeste” e alarma telefonului. Era 17:50. La 18:30 avea programare la coafor. Se pregateste de plecare. Suna telefonul. Alex.

A: Iubita, vin sa te iau?

E: Am programare la coafor la 18:30. Ai uitat?

A: Dar trebuie sa ajungem la ai mei.

E: Ne vedem acolo, atunci. Vin si eu cand termin.

A: Bine. Vorbim mai tarziu. Te sarut.

 O mica plimbare pana la coafor. Afara era superb. Nici cald, nici frig…. tocmai bine de-o plimbare. Nici nu isi da seama cand ajunge. Intra. Mai trebuie sa astepte putin. Ia o revista si asculta discutiile spumoase ale celorlalte cliente. Asa a aflat ce prognoza meteo se anuntase pentru urmatoarele 3 zile, ba chiar si cine e amanta unui deputat. I se face semn ca e randul ei. Vrea sa faca o schimbare, asa ca se tunde mult mai scurt decat de obicei. Ba se si vopseste mai deschis decat nuanta pe care o folosea. Era multumita de rezultatul final. Isi cheama un taxi si merge spre casa socrilor. Ajunge. Intra zambitoare. Complimentele nu intarzie sa apara. Doar Alex parea ca nu e acolo, insa mama-soacra o linisteste, ii spune ca a plecat dupa niste cumparaturi suplimentare. Intre timp, Eve are grija de invitati.

Apare si Alex. Eve merge, il saruta. Se invarte un pic pe langa el, doar-doar ii spune ce bine arata. Alex trece pe langa ea cu cumparaturile si isi vede de treaba prin bucatarie. Eve se imbufneaza putin, insa nu zice nimic.

Mai trece o ora, Eve tot trece prin fata lui Alex, vorbesc, se uita la ea, nu mai rabda:

E: Tu chiar nu observi nimic?

A: Ai fost la coafor…deci… te-ai tuns! Iti sta foarte bine!

E: Mda… altceva?

A: Altceva?!?!?! Nu stiu… ti-ai mai facut ceva?

E: M-am vopsit!

A: Da? E tot culoarea ta… parca…

E: Nu e… e mai deschis…. uof….

A: Nu mi se pare, dar iti sta foarte bine si asa!

 E: Toata lumea a observat…numai tu nu…

Eve iese din camera bombanind. Tot restul serii, de-abia daca si-au mai vorbit, insa a venit vremea sa mearga acasa. In masina, Eve isi aduce aminte de o reclama:

E: Auzi? Saptamana viitoare nu vrei sa mergem la un concert de jazz?

A: Jazz? Hai, Eve…

E: Jazz! De ce nu? Hai sa mergem!

A: Mergi tu cu fetele, daca e… stii ca nu ma pasioneaza jazz-ul.

E: Dar vreau sa merg cu tine.

A: Eve… nu merg!

E: Bine….

A: Hai nu te bosumfla iar! Uite, mergi tu la jazz si in weekend mergem la film, e bine asa?

E: Da. Vreau sa mai facem ceva impreuna, ca parca doar muncim si uitam de noi.

A: O sa facem!

 

24 Responses to “Roman – partea a 38-a”


  1. 1 Hubba Bubba Februarie 18, 2010 la 1:40 am

    In sfarsit, cat am asteptat, sa vina repede si partea urmatoare si finaluuul, o lungesti ca pe o…telenovea :))

  2. 2 crocoditza Februarie 18, 2010 la 9:20 am

    stai sa-mi reintru in mana ca e ceva vreme de cand n-am mai scris la roman 🙂

  3. 3 Aiacu Paru' Februarie 18, 2010 la 12:47 pm

    Yeeeiii!!!
    Mai e putin si ne dimirim cum sta treaba!NU???
    Partea asta deja ne baga in sfera si lumea de oameni in rutina, si tot se ajunge acolo intr-o buna zi!Trist, very very trist!

  4. 4 crocoditza Februarie 18, 2010 la 1:06 pm

    Din pacate, rutina ne omoara nervii…cateodata!

  5. 5 black angel Februarie 18, 2010 la 1:12 pm

    „”A: O sa facem!”” imi inchipui ….la ce so gandit el…… 🙂

  6. 6 crocoditza Februarie 18, 2010 la 1:21 pm

    black angel, la ce s-a gandit? 🙂

  7. 7 Marmotica Februarie 18, 2010 la 2:29 pm

    Ce cunoscut suna : „Vreau sa mai facem ceva impreuna, ca parca doar muncim si uitam de noi”.

  8. 8 Mada Februarie 18, 2010 la 3:51 pm

    probleme in paradis?
    cam scurta partea astaa! 😛

  9. 9 Buratina1 Februarie 18, 2010 la 5:21 pm

    ufa… nu mi-a venit sa cred cand am vazut ca ai scris o parte de roman … insa s-a terminat cam repede, avand in vedere ca sunt la muca, speram sa ma tina ocupata vreo 40 de min 😛
    Te pup si iti urez o seara minunata!

  10. 10 terry. Februarie 18, 2010 la 6:18 pm

    si eu la fel ca buratina, nu-mi venea sa cred cand am vazut. si da, e scurta. si inca un da: probleme in paradis!

    sper ca nu o sa dureze tot atat de mult pana ne dai si partea 39.
    have a good evening! 😀

  11. 11 Lilly Februarie 18, 2010 la 6:40 pm

    romanul mult asteptat, tb sa-l recitesc ca am cam uitat cum sta treaba 🙂

  12. 12 Lavi Februarie 18, 2010 la 7:41 pm

    pfai nu-mi vine sa cred!!! :O de anu trecut asteptam continuarea 😀

  13. 13 crocoditza Februarie 19, 2010 la 8:46 am

    Suri 😀

    Mada, a fost mai scurta ca trebuie sa-mi intru iar in ritm 🙂 mai incet, dar sigur

    Buratina, ti pup si eu (asta ca sa ma mai scot si sa uiti ca a fost asa scurta partea asta) 😀

    terry, eu zic ca nu o sa dureza 🙂

    Lilly, si eu am facut acelasi lucru 😀

    Lavi, stiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu 🙂

  14. 14 Nea Costache Februarie 19, 2010 la 10:35 am

    Ei, si Alex, ca toti barbatii: nici n-a remarcat schimbarea de look a Evei! O treba-s nelamurit: ce-or fi vrand sa faca astia doi?

  15. 15 Ada Februarie 19, 2010 la 11:52 am

    Sa vina Sebi, sa vina Sebi! Ah, il astept ca bunicii nostri pe vremuri painea calda! 😀 😳

  16. 16 crocoditza Februarie 19, 2010 la 12:21 pm

    Nea Costache, incurcate-s caile casniciei si ale amorului 🙂

    Mama, stai sa vina Mada, ca redeschide fan-clubul Sebi 😀

  17. 17 Mada Februarie 19, 2010 la 2:11 pm

    auch, da’ chiaaaaaaaaar!!

    sebi, sebi, sebi!!

  18. 18 black angel Februarie 19, 2010 la 2:25 pm

    …Pai stiu ce as face eu…..dar in mai multe variante!!!…O plimbare ….rrrrromantica intr-o seara pe plaja(doar daca se vede luna!!! ca e mai fain)..Sau varianta ..aia mai ascunsa..:) 🙂 🙂

  19. 19 Marmotica Februarie 19, 2010 la 2:43 pm

    Sebi! SEBI! SEBI! SEBI! :mrgreen:

  20. 20 Dorin Februarie 19, 2010 la 3:50 pm

    Avem roman? Il asteptam de un an. Trebuie recitita ultima parte, sa vedem unde ramasesera. La treaba, deci!

  21. 21 crocoditza Februarie 19, 2010 la 4:33 pm

    Mada, asa… fii presedinte de fan-club exemplar

    black angel 😀

    Suri, legitimatiile pentru fan-club se elibereaza de la Mada

    Dorin, gata, la treaba cu mine! 🙂

  22. 22 terry Februarie 19, 2010 la 5:23 pm

    ALEX, ALEX, ALEX!

  23. 23 Mia Februarie 19, 2010 la 9:27 pm

    Yiepii…roman. Te citesc si eu dar din umbra ca sunt timida 😀 Eu vreau legitimatie pentru clubul Sebi insa la urma urmei, barbatii este toti la hiel 😛

  24. 24 crocoditza Februarie 20, 2010 la 12:55 pm

    terry, asa e… tu erai fan Alex 😀

    Mia, timido! :* se rezolva si cu legitimatia, ca vorba aia…. esti de-a casei 😛


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Februarie 2010
L M M M V S D
« Ian   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE