Lepse avem… la alegere!

Cica e ATAT DE 2010 sa faci lepse… si cum eu ma port la ultima fitza… mai ales in materie de blog… sa bagam niste lepse!

1. Leapsa cu poezie – despre femei

Atat de dulce … de Mihai Eminescu

Atât de dulce eşti, nebuno,
Că le eşti dragă tuturor,
Cunosc femei ce după ochii
Şi după zâmbetul tău mor.

Femei frumoase şi copile
Te-ar îndrăgi, te-ar săruta.
Tu ai iubirea tuturora ­
Şi numai eu iubirea ta.

Un farmec blând de fericire
Tu răspândeşti oriunde-i sta ­
Eşti fericirea tuturora
Şi eu sunt fericirea ta.

De râzi, se desprimăvărează,
Învie totul unde-i sta,
Căci tu eşti viaţa tuturora
Şi numai eu viaţa ta.

De dragul tău şi flori şi oameni
Şi stele să trăiască vor.
Pe mine mă iubeşti tu numai
Şi numai eu doresc să zbor. (am modificat „mor” cu „zbor”, imi place mai mult asa 😀 )

2. Mama a zis ca mi-ar sta bine sa fac si leapsa asta…asa ca… sunt copil ascultator si execut.

Cat din viata personala expui scriind pe blog? O mare parte din viata personala, insa partea cea mai interesanta e numai pentru sufletul meu. 😀 V-am mai zis asta.

Cu ce iti dauneaza blogul? Sa zicem ca ma mai „pricopsesc” pe capul meu cu niste persoane FOARTE INSISTENTE.

Cu ce te ajuta blogul? Pentru mine blogul e un jurnal. Scriu cand sunt fericita, scriu cand sunt trista, scriu de plictiseala, scriu de placere, scriu ca nu am stare, scriu ca simt… si daca nu, gasesc eu un motiv ca sa scriu 😛

Mi-am facut multi PRIETENI, da…cu litere mari. Am trecut mai usor peste anumite lucruri, scriind despre ele direct sau poate invelite intr-o usoara draperie de poveste. Mi-aduc aminte cu exactitate ziua cand mi-am spart capul… de exemplu. Deci DA… ma ajuta!

Ce reactii permiti? Diverse… de incurajare, critice, de cerere in casatorie 😀 etc. Nu o sa permit niciodata jignirile gratuite!

3. Inca o leapsa de la D-soara cu Bata… se stieeeeeeeee…. fara numar, fara numar 😀

Ca orice copil care se respecta, am avut coatele julite, genunchii plini de vanatai si julituri, dintii infipti in gheata dupa ce fiind pe burta pe sanie, sania a luat-o inaintea mea si eu am facut contact cu solul. Ba chiar am cazut in pivnita care era in constructie. Impiedicata sunt si acum. Vars tot ce pot. Sparg tot ce prind. In rest, sunt cea mai cuminte. 🙂

19 Responses to “Lepse avem… la alegere!”


  1. 1 Hubba Bubba Februarie 13, 2010 la 6:19 pm

    Mami, ai fost cam rapidutza, da’ merge, ma asteptam la mai mult legat de copilarie pentru ca sunt sigura ca ai fost un drac de copchil :))

  2. 2 crocoditza Februarie 13, 2010 la 6:20 pm

    Hubba, chiar am fost un copil cuminte 😀

  3. 3 Lilly Februarie 13, 2010 la 7:28 pm

    totusi trebuie sa scri ceva funny din copilarie 🙂

  4. 4 crocoditza Februarie 13, 2010 la 7:48 pm

    asa e cand scrii repede… adevarul e ca nici nu mi-a venit ceva asa de funny in cap… acum mi-am dat seama ca nici n-am pasat lepsele… ce sa mai… ca de obicei, bezmetica si uituca 😀

  5. 5 Joaninha Februarie 13, 2010 la 7:59 pm

    Se pare ca toti am avut aceeasi tema weekend-ul asta 😀

  6. 6 crocoditza Februarie 13, 2010 la 8:13 pm

    Joa… asa patim daca nu suntem cuminti 😛 stam in weekend sa facem teme

  7. 7 Lilly Februarie 13, 2010 la 8:15 pm

    ai vrut sa recuperezi timpul pierdut, intelegem 🙂

  8. 9 crocoditza Februarie 13, 2010 la 11:38 pm

    Lilly, intr-un fel, da 🙂

    Jasmin… nu se mai poarta cu poza 😀

  9. 10 Lilly Februarie 14, 2010 la 9:22 am

    o poza din copilarie 🙂

  10. 11 crocoditza Februarie 14, 2010 la 1:33 pm

    Lilly, e o idee buna… ia sa caut niste poze cu mine mititica si sa le scanez 😀

  11. 12 Hubba Bubba Februarie 14, 2010 la 3:22 pm

    Oa, si eu o sa scanez niste poze cu mine si le pun pe blog, de cand voiam sa fac asta, sa vedeti ca am fost si mai frumoasa si mai slaba decat acum :)) :))

  12. 14 analfabetul Februarie 14, 2010 la 7:46 pm

    scuze dar nu vad poza cu tine…

  13. 15 crocoditza Februarie 14, 2010 la 7:47 pm

    analfabetul, nu o vezi pentru ca nu e?!?!? 😀

  14. 16 schnitzel Februarie 15, 2010 la 12:41 am

    Imi place c-ai subliniat „foarte insistente” 😆 La poze din copilarie ma bag si eu, ca cica eram fain pe vremea aia..nush ce s-a scurt-circuitat intre timp 😀

  15. 17 crocoditza Februarie 15, 2010 la 8:32 am

    schnitzel, asa se intampla… crestem si ne prostim pe parcurs, pe urma ne revenim si nici nu ne revenim bine ca dam in mintea copiilor de batrani ce suntem 😀

  16. 18 Aiacu Paru' Februarie 15, 2010 la 8:56 am

    Vaaaii, ce 2008 sunt eu ca am postat si poza! Pe mine de ce nu m-a anuntat nimeni c anu se mai poarta? Las’ data care va sa vina stiu! 😛
    Neeaataa!

  17. 19 crocoditza Februarie 15, 2010 la 9:01 am

    D-sorico… sa nu stii tu asa ceva 😀 ntz ntz ntz


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Februarie 2010
L M M M V S D
« Ian   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE