Uuuuuuu

Dragii mei,

Nu dorm de 48 de ore 🙂

Doar ca inca n-am ajuns acasa, sunt in plimbari, in petreceri si agitatie. Sunt bine, voinica, sanatoasa…cretzulie… ma vedeti voi maine, care ma vedeti.

Rasfatz din plin.

Azi am dormit de la 5 dimineata pana pe la 13:30… o fi bine? 😀

Voi ce mai faceti?

11 Responses to “Uuuuuuu”


  1. 1 Mada Ianuarie 16, 2010 la 3:38 pm

    daca tu te simti bine, atunci e foarte bine!

    prima! 😀

  2. 2 Lilly Ianuarie 16, 2010 la 7:26 pm

    trebuie sa gasesti echilibrul dintre distractie, rasfat si somn 🙂

  3. 3 Hubba Bubba Ianuarie 16, 2010 la 9:05 pm

    Mami, mi-e dor de tine 😦

  4. 4 Mada Ianuarie 16, 2010 la 9:57 pm

    ba mie mi-e mai dooor! 😆

  5. 5 Hubba Bubba Ianuarie 17, 2010 la 1:38 pm

    Taci tu sora-mio acolo!
    Mie imi e :((

  6. 6 CornelT Ianuarie 17, 2010 la 8:14 pm

    foarte frumos….dar o sa vezi efectele peste cativa ani….in rest have fun 🙂

  7. 7 pifuneata Ianuarie 18, 2010 la 10:59 am

    Croco cum reusesti? Eu nu cred ca as rezista…Acum pe bune. Pana si noaptea de Revelion mi s-a parut un efort supraomenesc pentru mine, insa stiu ca daca dormi vei fi asa tot anul – adica, adormit:))

    Care e secretul? Spune-mi-l si mie, te rog!

  8. 8 Ada Ianuarie 18, 2010 la 12:38 pm

    Pifuneata, secretul e ca e intr-o perioada de frecat menta… dar vedeti voi mai la primavara-vara ca nici 3 cuvinte cum scrie acuma n-o sa mai scrie. In rest, recupereaza niste timp pierdut. Niste ani buni. Mai mult nu zic, ca ma bate! 😀

    Nepoatele lu’ bunica… lasa ca mami se intoarce repede! Sa fiti cuminti! 😛

  9. 9 Hubba Bubba Ianuarie 18, 2010 la 1:56 pm

    Noi suntem cuminti, dar mami asta ne cam neglijeaza 😦 Io o reclam la Protectia Copilului…

  10. 10 Mada Ianuarie 18, 2010 la 4:33 pm

    da’ nu conteaazaaaaa!
    eu sunt fericita daca si croco e fericitaa 😀

  11. 11 crocoditza Ianuarie 18, 2010 la 4:39 pm

    Lilly, cred ca l-am gasit 😛

    Cornel, multumesc

    pifuneata, secretul e sa vrei… daca vrei, totul e posibil 😀

    Hubba, asa nu o sa primesti decapotabila… iti iau sedan 🙂

    Mama, o sa incerc sa nu neglijez blogul nici cand sunt super aglomerata, nici super distrata

    Mada, asa… in sfarsit… cineva care e fericit ca sunt fericita 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE