Energie si timp

– Nasucul tot imi curge… ciudata raceala! Nu, nu sunt secretii nazale apoase, n-am nici febra, nici tuse seaca, asa ca nu va dau niste porcina.

– Mi s-a anulat intalnirea de aseara cu o prietena draga pe care n-am mai vazut-o de o gramada vreme. Cum ziceam, mi-am propus si pana acum mi-a reusit sa imi fac timp pentru oamenii ce-mi sunt dragi, pentru lucrurile care ma fac sa ma simt bine.

– Aseara am fost la teatru. Piesa buna, regia mi s-a parut si mai buna, doar ca dlui Ion Lucian i-a fost rau de la inceputul spectacolului, a dus piesa pana aproape de sfarsit cu profesionalism, insa nu stiu cum se termina (mai erau vreo 15-20 de minute pana la final), fiind chemata o salvare. Desi se vedea ca e alb tot si ca ii e foarte rau, s-a ridicat in picioare, si-a cerut scuze ca nu poate continua. Un mare om, atata respect pentru spectatori! Multa sanatate ii doresc!

– Am reusit sa stau la taclale, mai pe indelete, cu o alta prietena draga. Am papat niste spaghete bune!

– Am fost in vizite nocturne. Mi-am lasat busuiocul sub perna, dar nu-mi aduc aminte ce am visat aseara, am dormit dusa.

– Ieri a fost o zi plina. Dar tot n-am stare. Am multa energie.

– Care va sarbatoriti azi? Ionici si Ionele, Ioni si Ioane, voi ce v-ati nascut astazi, beti un pahar de ce vreti voi si pentru mine! La multi ani! Sa fiti sanatosi!

23 Responses to “Energie si timp”


  1. 2 crocoditza Ianuarie 7, 2010 la 9:56 am

    La multi ani, Cornel! 🙂

  2. 3 Joaninha Ianuarie 7, 2010 la 10:54 am

    Cred ca e o fericire pentru actori sa mai aiba roluri la varste la care unii oameni sunt iesiti la pensie si total inactivi, ba chiar dependenti de cei mai tineri din familie. Ion Lucian are 85 de ani … Poate e doar oboseala din cauza varstei. Sau poate i-ai dat raceala 😛

  3. 4 crocoditza Ianuarie 7, 2010 la 10:56 am

    Sper sa nu-i fi dat raceala si sa fi fost doar oboseala 🙂

  4. 5 cristi(fara-y) Ianuarie 7, 2010 la 11:24 am

    off.pentru nasuc foloseste batistutza……..i-a medicamentuze..si multa ………..aspirinutza!!!

  5. 6 crocoditza Ianuarie 7, 2010 la 11:29 am

    iau medicamentutze… aspirinutza n-am mai gasit la farmacie… sa vad daca reusesc sa fac rost … trebuie sa apelez la pile 😀

  6. 7 pifuneata Ianuarie 7, 2010 la 12:06 pm

    Croco nu cred ca am auzit un om sa pateasca ceva de la prea multa energie, ceea ce e foarte bine, nu? Insa de la oboseala, stari de anxietate etc da! Fii energica, pozitiva si toate cele..ce daca iti curge nasucul? Cu o ceasca de ceai se rezolva totul!

    PS: La Multi Ani tuturor Ioanelor si Ionilor!

  7. 8 Hubba Bubba Ianuarie 7, 2010 la 12:13 pm

    Si eu mi-am pus busuioc dar am visat multa, multa lume..
    Ce voiam sa zic, poate ma ajuta cititorii tai, ca tu si Ada sunteti rele: nu-i asa ca daca am aproape-cazut pe gheata inseamna ca..macar ma-ndragostesc?:))

  8. 9 pifuneata Ianuarie 7, 2010 la 12:23 pm

    Pai Hubba Bubba nu stiu exact…Eu stiam ca daca ai cazut in ziua de Boboteaza te vei marita la scurt timp…acum nu mai stiu..sa vina cineva sa ne lumineze…

  9. 10 vulpele Ianuarie 7, 2010 la 1:04 pm

    da cristinel,ai dreptatica,numai cu tratamentut scapi de raceluta!
    saluticutic!

  10. 11 ingeritzaa Ianuarie 7, 2010 la 1:49 pm

    Daca umbli cu cracii goi iarna..de-asta esti mucoasa :p
    Baba la frumusete rabda…

  11. 12 crocoditza Ianuarie 7, 2010 la 3:29 pm

    pifuneata, energica sunt… duracell chiar 🙂

    Hubba, hai fie… treaca de la mine… doar de data asta! da’ de maritat, nu te mariti 😛

    vulpele, sunt in tratative… pardon… tratament 😀

    ingeritzaa, trebuie sa vada si lumea niste craci frumosi, nu? 😀

  12. 13 Lilly Ianuarie 7, 2010 la 6:55 pm

    Croco eu zic sa nu te tratezi cu indiferenta ca nu trece dar nici sa te panichezi daca numai nasul curge. e o raceala, ceaiuri +vitamine si medicamente 🙂

  13. 14 crocoditza Ianuarie 7, 2010 la 7:09 pm

    ceaiuri, vitamine si aspirina… stiu 🙂
    n-am gasit aspirina… cred d-asta nu imi trece 😀

  14. 15 armin Ianuarie 7, 2010 la 9:28 pm

    cat mai multa energie are nevoie de cat mai mult timp 🙂 prea mult timp duce dorul de energie – imi place foarte mult titlul 🙂

  15. 18 Aiacu Paru' Ianuarie 8, 2010 la 11:46 am

    La Multi Ani!! Ia da-i nitica aspirina naturala 😆 D’aia de-a romanului, lasa naibii farmacia!

  16. 19 KingSnake Ianuarie 8, 2010 la 1:48 pm

    Noah, poate-i farmacist aspirina, ca sa zic asa. 😆

  17. 20 crocoditza Ianuarie 8, 2010 la 3:30 pm

    armin, multumesc 🙂

    Hubba, si eu te pup 😀

    Vio, da da… energizer

    D-sorico, neataaaaaaaaaaaaaaaaaaa, mi-era dor de tine!

    KS, eu sunt mica… nu stiu nimic 😀

  18. 21 cristi(fara-y) Ianuarie 8, 2010 la 3:49 pm

    Aspirina :doza recomandata pentru inceput –supradoza–mai stai timp de 2 tigari (10 min),dupa care se ia cite una la 2 ore ….timp de 2 saptamini,ha ha .Tata stie ……………..

  19. 22 crocoditza Ianuarie 8, 2010 la 3:52 pm

    😀
    m-am prins de ce nu-mi iese… nu fumez 😀

  20. 23 cristi(fara-y) Ianuarie 8, 2010 la 3:59 pm

    nici sa nu te apuci!!!fumatul poate sa ucida(directiva consiliului CE 2001/37/CCE…..mai bine sa te „ucida”supradoza de aspirina zic ….


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE