Ce face busuiocul din femei

Ieri… urata zi… dupa ce am facut mai multe lucruri pe care nu mi-as fi dorit sa le fac, dar… asta e, am constatat ca touch screen-ul de la telefon a cedat nervos pe motiv ca are una micutza bucata de „pata” pe ecran, pata care s-a dovedit a fi de la umezeala cica. Cum in baie cu mine n-a fost, cu apa n-a facut contact, am ajuns la concluzia ca am parte de fenomene paranormale. Asa ca l-am dat cu rotile in sus, bateria jos, cartelele afara si e pus sub calorifer de ieri dupa-amiaza, in speranta ca azi va merge si ca nu va fi nevoie sa-l duc la doctor. Asa ca…. tineti-mi pumnii si concentrati-va sa mearga! 🙂

Tot ieri, Hubba Bubba imi spune sa-mi pun busuioc sub perna. Eram „stai asa…. nu e maine faza cu busuiocul?”. Si incep sa sun lume avizata. Aseara era. Era 6 seara si eu n-aveam busuioc. Suna prietene, suna lume, intr-un final aud mai multe pareri cum ca ar merge orice fel de busuioc. Busuioc de la biserica mai aveam prin casa, ramas de nu stiu cand, ma linistisem, doar ca nu-l gaseam. Si o sun pe matusica.

– Stii tu unde e busuiocul ala ramas de nu stiu cand?

– Pai e pe bar. De ce?

– Sa-mi pun sub perna ca sa visez printul calare.

– Pai, dragutzo, trebuie direct de la popa din „buchetul” ala cu care vine cu botezul.

Si lumea mea s-a agitat iarasi. Trebuia sa am busuioc d-ala direct de la popa. Incep iar agitatia cu telefoanele. Intr-un final, imi vine o idee geniala. Il sun pe tata. Tatiiiiiiiiiiiii, am o mare problema. Dar mare de tot. Numai tu ma poti ajuta!

 Deja il simteam ca se panicase putin. Se gandea ca s-o fi intamplat ceva. Si eu ca o floricica zic: N-AM BUSUIOC DE LA POPA SA IMI PUN SUB PERNA.

Rasufla usurat si imi zice ca-s bezmetica 🙂 si sa nu mai cred in tampeniile astea, dar ca daca vreau eu neaparat o sa imi faca rost. I-am explicat ca trebuie sa fie de ieri, de cand a fost popa cu botezul. Daca ii spusesem lui tata si a zis ca ma rezolva, deja ma linistisem, m-am bagat in cada sa-mi fac o baita. La nici 15 minute, aud usa de la intrare. Vezi ca ti-am adus busuioc, ti-l las in bucatarie! Tati al meu cel destept si descurcaret si pilos!

Cum am iesit din baie, m-am dus sa-l vad. Da, era busuioc ud… de la apa sfintita, l-am mirosit, l-am luat la mine in camera si am asteptat sa mi se faca somn.

Pe la 12 si ceva am zis ca gata… bag somn. Imi pregatesc patul, pun busuiocul sub perna, imi leg busuioc de inelarul stang cu fir rosu de matase si inchid ochisorii. Si adorm la un moment dat, cand m-am trezit, m-am chinuit sa-mi aduc aminte ce am visat. Nu a fost chip. Ma uit la ceasul de la telefon. 2:57. Hai, Croco, treci inapoi la visat. Si ma chinui sa adorm. Imi rasuna in cap melodia de la Black Eyes Peas -Boom Boom Pow, desi n-o auzisem recent, aveam un milion de ganduri si eu cand am ganduri, nu pot sa dorm. M-am foit, am schimbat perna, m-am pus cu picioarele invers, m-am pus de-a curmezisul, m-am frichinit pe toate partile si ma ofticam ca nu pot sa adorm si sa visez si ma gandeam… odata pe an trebuie sa visez si eu si atunci nu ma mai ia somnul, sunt o deosebita! Ma mai uit la ceas. 5:03. 5 dimineata si eu nu dorm. Deja ma panicasem. Vroiam sa visez!!!!!!!!!!!!!!!! Ca sa visezi, trebuie sa dormi, am auzit eu la altii…. Nu stiu cand, cum… dar am adormit. Si am visat! Multi barbati! Cum il recunosc eu acum pe printul calare? Stiu ca in primul vis am vazut un baiat cu care m-am si sarutat de 2 ori, eu credeam ca e cineva, dar de fapt era altcineva, colegul de facultate al unei prietene, pe care coleg il cunosc, dar fizic nu arata asa si eram tare nedumerita.

Pe urma m-am mai visat cu un tip pe care il stiu si care mi-i drag, eram cu el, stiam ca e el, dar fizic nu era el, adica nu arata cum il stiu eu, dar eu stiam ca e el.

La 8:30 m-am trezit. Dupa atatea vise si visuri. Ce sa inteleg eu din asta? Ma gaseste printul calare sau nu? 😀

 

33 Responses to “Ce face busuiocul din femei”


  1. 1 Ada Ianuarie 6, 2010 la 9:40 am

    Primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

    Nici eu n-am visat, stai linistita! cica trebuia ieri sa tinem post, iar busuiocul sa-l puna cineva sub perna fara stirea noastra. Doar asa cica are efect. Lasa ca se mai pune de Sf Andrei si parca de Sanziene…

  2. 2 crocoditza Ianuarie 6, 2010 la 9:41 am

    da? … deci mai avem 2 sanse 😀

  3. 3 pifuneata Ianuarie 6, 2010 la 9:47 am

    Eu nu am avut busuioc de la preot… ci de anul trecut ramas prin casa, insa toata noaptea am visat! Daca ma intrebi ce, nu stiu sa-ti spun …stiu doar ca ma intalneam cu multa lume si femei si barbati:)) ce-o insemna asta? Insa iubitul meu nu prea a aparut pe-a acolo, doar ca i-am simtit prezenta, fara sa il vad. O fi bine, ori ba..habar nu am….

  4. 4 crocoditza Ianuarie 6, 2010 la 9:51 am

    pifuneata… trebuie sa ne lamurim ca asa in stresul asta nu pot sa traiesc 🙂

  5. 5 pifuneata Ianuarie 6, 2010 la 9:58 am

    da…anul trecut de boboteaza stiu ca l-am visat pe iubitul meu…de fapt i-am simtit prezenta chipul nu era identic..insa mie mi se intampla des asta…adica visez diferite persoane pe care fizic nu le cunosc insa stiu cine sunt dupa simpla lor aparitie:)) stiu sunt o ciudatenie:))

  6. 6 crocoditza Ianuarie 6, 2010 la 10:01 am

    pai cam asa am patit si eu, simteam ca e o persoana pe care o cunosc, dar fizic nu semana deloc cu respectivul….

  7. 7 pifuneata Ianuarie 6, 2010 la 10:03 am

    Poate chiar el e atunci! Mai incearca si de Sf Andrei si de Sanziene…

  8. 8 crocoditza Ianuarie 6, 2010 la 10:12 am

    incerc…ce sa mai fac … numai sa-mi aduceti aminte 😀

  9. 10 vinlaptesimiere Ianuarie 6, 2010 la 10:58 am

    NU, nu , nu. Gresit, gresit, gresit !

    Nu in vis ci foarte treaza si cu ochii mintii bine deschisi il vezi pe EL calarind pe caii putere, mai ales daca ai faci si un copil !

    Stiam ca e sezonu’ de vanatoare ! Aveam de la popa toate „cotoarele” de la busuiocul dat de pus subt perna ! (dintotdeauna popi „vand”)

    Si il iau pe Rocinante al mieu da aripi(model fara aier conditionat sau orice alta imbunatatire) si il ridic la ceruri la altitudinea „visurilor” (toman ce bausem potiunea magica a la Obelix)!

    Si cum sburam io pe acolo asa erau de multe „visurile” de la atatea „nevazatoare” ca se poticnii Rocinante al meu de ne prabusiram amandoi !

    Care erai tu ?!

  10. 11 crocoditza Ianuarie 6, 2010 la 11:05 am

    vinlaptesimiere, bun venit!
    eu eram aia de se enerva ca nu poate sa doarma si sa viseze si cu ochii inchisi 😀

  11. 12 schnitzel Ianuarie 6, 2010 la 11:19 am

    Ete si tu ce probleme aveti voi 😛 Bine ca nu-s fata, ca visez o data – de doua ori pe an, si nu merge la comanda 😆

  12. 13 crocoditza Ianuarie 6, 2010 la 11:23 am

    schnitzel, probleme existentiale 😀
    bine ca nu vreau neaparat sa ma marit, ci ma incanta mai mult ideea sa stiu cu cine 😀

  13. 14 pifuneata Ianuarie 6, 2010 la 11:25 am

    corect:)) si pe mine la fel…faza e ca nu toata lumea poate afla:(( asta e

  14. 15 Marius Ianuarie 6, 2010 la 11:31 am

    ‘neatza!

    Mie sa-mi spui cum e aia „m-am pus cu picioarele invers”. Daca te asezi in pozitia aia adormi instant sau cum?

  15. 16 schnitzel Ianuarie 6, 2010 la 11:35 am

    Pai cum cu cine? Cu Fat-Frumos 😀
    Si vara-mea cand era mai mica isi dadea in carti in fiecare seara, ba invatase sa se holbeze si-n zatu’ de la cafea 😆

  16. 17 cristi(fara-y) Ianuarie 6, 2010 la 11:42 am

    mda ….cica tre sa cumperi busuiocu cu tot cu perna +vise ….asa ca stai linistita oferte sunt 3 la pret de unu!! ha ha

  17. 18 crocoditza Ianuarie 6, 2010 la 11:46 am

    Marius, ce bine ar fi fost sa adorm instant

    Schnitzel, iti zic si tie secretul… stocul de Feti-Frumosi e epuizat, de aceea m-am reprofilat pe printzi calare 😀

    Cristi, o sa ma gandesc la oferta pentru Sanziene 😛

  18. 19 Joaninha Ianuarie 6, 2010 la 11:56 am

    Croco, nu-i bai! Important e sa fie ala pe care il visezi cu ochii deschisi, nu in somn 😉 🙂

  19. 20 crocoditza Ianuarie 6, 2010 la 12:00 pm

    Joa, pai cu ochii deschisi il visez 😀

  20. 21 Semafor Ianuarie 6, 2010 la 12:07 pm

    Baga turta sarata de sf. Andrei! Si ca sa fii sigura ca dormi ca sa visezi baga un pahar de vin rosu pa gatutul tau. 😆
    Eu tot il mai astept pe Stefan, student la filosofie, brunet cu ochii verzi(l-am visat acum vreo 3 ani. Cred ca de acum e absolvent :)) )

  21. 22 crocoditza Ianuarie 6, 2010 la 12:09 pm

    un pahar cu vin rosu…. sa vad cu cine il beau 😀

    Stefane, treci la nevasta-mea! Haida! Pas alergator!!!!!!

  22. 23 KingSnake Ianuarie 6, 2010 la 12:50 pm

    „Ma gaseste printul calare sau nu?”

    😆

    Ai grija ce-ti doresti Croco ! 😆

    Ca daca te prinde calare, nu cred ca e chiar bine. 😈

  23. 24 vinlaptesimiere Ianuarie 6, 2010 la 2:21 pm

    fie un pahar de vin rosu, da’ musai vin de buturuga

    @croco
    ai un link la mine chiar daca’s tare nacajit ca io stabateam coclaurile „visurilor” pe Rocinante iar tu nu puteai sa adormi, pai d’asta nu ne vazuram. ce noroc pe tine ! 😀

  24. 25 Viorel Ianuarie 6, 2010 la 4:46 pm

    Pai care mulți, înțeleg ca ai visat doar 2 😛 hai ca te măriți, e de bine 😉 I guess 😀

  25. 26 marmotica Ianuarie 6, 2010 la 5:43 pm

    Eu am adormit imbracata in hainele de casa si pe pat aveam toate lucrurile insirate.. cine sa imi mai puna busuioc, nici tv-ul nu l-am mai stins 😆

  26. 27 mada Ianuarie 6, 2010 la 6:35 pm

    eu am busuioc, dar nu cred in chestii d.astea. Plus ca nu am nevoie:))

  27. 28 Lilly Ianuarie 6, 2010 la 7:26 pm

    cred ca esti pe calea cea buan Croco, vine el printzul calare numai ca nu stiu cand ajunge. 🙂

  28. 29 analfabetul Ianuarie 6, 2010 la 9:05 pm

    doamne , rad cu lacrimi. super tare ce scrii tu acolo.
    mai ales faza cu tata ca nu ai busuioc…
    traducerea visului e ca te gasi el singur… nu avrut soarta sa ti-l arata chiar asa direct. dara cred ca va fi colegul colegi tale cu care te-ai sarutat .
    kiss you

  29. 30 crocoditza Ianuarie 6, 2010 la 9:45 pm

    KS, ntz ntz ntz, iar ma inveti la prostii 😀

    vinlaptesimiere, link? bun si ala decat deloc 😛
    sunt norocoasa de fel 🙂

    Vio, cica… vedem ce si cum

    Suri, sa-ti pui in seara asta macar! Uof, pupa-o-as eu pe ea de suri frumoasa si desteapta!

    Mada, tu n-ai nici nevoie si nici voie 😀

    Lilly, cred ca l-a luat radarul, acum se tocmeste cu politistii, nu se inteleg la spaga 😛

    analfabetul, bun venit! ma bucur ca lacrimile au fost de fericire 😀
    gasi-m-ar odata…. zic!

  30. 31 Lilly Ianuarie 6, 2010 la 10:13 pm

    platesc eu amenda daca trebuie 🙂

  31. 32 ingeritzaa Ianuarie 7, 2010 la 12:29 am

    Neataaaaa!

    Eu stiam alta metoda de a-ti visa alesul inimii. Incepi prin a numara intr-o seara 10 stele pe cer, apoi in seara urmatoare numeri 9 stele pe cer…si tot asa pana ajungi la 1 stea, si in noaptea aia iti vei visa alesul. Eu am visat un baiat cu ochi verzi 🙂 ah..si eram prin clasa a 8-a :)))
    Ce-i drept..am avut doar iubiti cu ochi verzi..hmmmm..stiam eu ceva 🙂

  32. 33 crocoditza Ianuarie 7, 2010 la 1:36 am

    Lilly, esti o dragutza 🙂

    ingeritzaa… 10 zile? lasa… mai bine o data pe an 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE