Suntem atat de … in 2010!

Dupa cum va spuneam… la piscina n-am mai ajuns… am probat insa costumul de baie… imi venea bine 🙂

La trecerea dintre ani, am petrecut pana in zorii zilei, am dormit destul de bine pentru ca… sunt genul care doarme oriunde si oricum. Norocul meu! 😀

Mai pe larg, a zis mama ce si cum.

Eu vreau sa va spun ca am avut parte de rasete, de dans, de rasfatz, de oboseala, de un drum la intoarcere…. superb… aaaaa… si 2 trandafiri, cate unul pe zi. M-am simtit foarte bine cu toata lumea de acolo. Ada m-a rasfatat, m-a facut mumoasa (m-a coafat, m-a machiat), si ea si Simonici mi-au adus micul dejun, dar si eu le-am pregatit sandwich-uri in prima zi. Tot familionul a avut grija de mine. Pisic mi-a facut gherutele, mi-a pregatit creveti, ne-am uitat la toate cele 1169 de poze, plus multe altele, am facut un .avi si de dimineata mi-a aratat ce omleta buna stie sa faca. Am bagat un maraton de Jeff Dunham. Vreau si eu o papusica Peanut!!!

 E bine acasa la mine, in patutul meu, in cadita mea, daaaaaaaaar… tot nu am stare 🙂

Ar fi fost perfect daca nu as fi racit si nu mi-ar curge nasucul in continuu, dar nici macar eu nu pot fi perfecta!

Primul rand de poze: Pisi, Ada, Simonici, si Croco, pline de atitudine si invaluite de fum de tigara; Ada, Croco si Cristi; Ada, Croco si Pisi; „-Mama, mi-e frica!!!!!!; – Hai la mama, iubita!”

Randul nr. 2: Un pisic si o crocoditza undercover; One big happy family; Pisi, Croco, Ada, Cristi si Simonici; ATITUDINE 😀

Randul nr. 3: Mama si fiica; Cristi, Ada, trandafirul si Croco; Pisi, Ada, Croco si Cristi; Croco, Pisi, Simonici, Cristi si Ada

Randul nr. 4: Doua cretze 😀

40 Responses to “Suntem atat de … in 2010!”


  1. 1 Lilly Ianuarie 4, 2010 la 9:07 pm

    prima!
    la multi ani!!!! again
    vad ca v-ati superdistrat, am citit si la Ada. 🙂
    amu sa stai acasuca si sa chemi fetele sa te ingrijeasca, in fiecare zi cate una, si pe „domnul cu trandafiri” sa te rasfete 🙂
    ai ghija de tine!

  2. 2 crocoditza Ianuarie 4, 2010 la 9:21 pm

    Lilly, ti pup si la multi ani… domnul cu trandafiri e taticul meu „adoptat”, celalalt domn e inofensiv 🙂
    ma duc destul de des in vizite ca sa am o portie de rasfat 😀

  3. 3 schnitzel Ianuarie 5, 2010 la 12:14 am

    Oh da, Peanut + Jose e cea mai combinatie 😀 Cand ziceai ca e ziua ta? 🙂

  4. 4 crocoditza Ianuarie 5, 2010 la 12:16 am

    4 iunie 😀
    si sunt foarte cuminte… merit 😛

  5. 5 schnitzel Ianuarie 5, 2010 la 12:30 am

    Bon, notat 😀 Vedem daca o sa fii cuminte, daca nu, primesti un Jose, on a stiiick 😛

  6. 6 Ada Ianuarie 5, 2010 la 10:02 am

    Ah, ce poze pusesi… 😆

  7. 7 Viorel Ianuarie 5, 2010 la 10:13 am

    spune drept cine te-a muscat de piept… ups, pardon , de câte ori ai căzut pe gheata ? 😀

  8. 8 crocoditza Ianuarie 5, 2010 la 10:28 am

    schnitzel, e bun si Jose 😀

    Vio, n-am luat nicio cazatura, desi am avut tentative, dar au fost fetele pe faza 🙂

  9. 9 KingSnake Ianuarie 5, 2010 la 10:32 am

    O-la-la ! Am crezut pentru vreo 3 secunde ca am intrat pe HI5 😆 😛

  10. 10 crocoditza Ianuarie 5, 2010 la 10:33 am

    KS, se cheama ATITUDINE 😀
    Si ne-am chinuit sa ne iasa asa boticul

  11. 11 pifuneata Ianuarie 5, 2010 la 11:28 am

    LA MULTI ANI CROCOOOO!!! Bag de seama ca te-ai distrat! Bravoooo! Se spune ca asa cum esti in timpul Revelionului vei fi tot anul: tu vei fi vesela! Ma bucur pentru voi, gasca asta nebunatica! Si sa stai la caldurica, nu e de gluma cu raceala aia!

    Kiss you:*

  12. 12 crocoditza Ianuarie 5, 2010 la 11:39 am

    Pifuneata, ba e de gluma, curge nasucul rau si rad din cauza asta 🙂
    Sper sa fiu sanatoasa, vesela si fericita tot anul! Ca asa o sa am puterea sa fac si eu alti oameni veseli si fericiti!

    Ti pup si eu, asa mai pitzi, mai simbolic, sa nu iti dau raceala 😀

  13. 13 pifuneata Ianuarie 5, 2010 la 11:46 am

    Da da da:)..Dar bea mult ceai cu miere de albine si multa lamaie! Este remediul perfect! O sa te simti mai bine, o sa vezi! Trebuie doar sa fii increzatoare:)

    PS: Nu cred ca raceala se poate transmite prin online:))

  14. 15 Marmotica Ianuarie 5, 2010 la 12:51 pm

    Curge nasucu, dar cine a fost la munte? Zapada, patinoar.. ehee.. destrabalare domle . Ntz, ntz

  15. 16 crocoditza Ianuarie 5, 2010 la 12:54 pm

    suriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :*

  16. 17 vulpele Ianuarie 5, 2010 la 1:56 pm

    vai , cat de frumos am iesit in poze !!! :)))))..

  17. 19 Ada Ianuarie 5, 2010 la 2:30 pm

    @vulpele: a crezut ca va suparati daca pune poze cu voi… lasa ca am pus eu! 🙂

  18. 20 vulpele Ianuarie 5, 2010 la 2:40 pm

    da ,ada,mi-a explicat……adevarul e ca abia fac fata faimei mele de acum,iti dai seama ce pateam daca posta si ea foto cu mine???……nici nu vreau sa ma gandesc……

  19. 21 crocoditza Ianuarie 5, 2010 la 2:49 pm

    sareau fanele pe tine 😀

  20. 22 vulpele Ianuarie 5, 2010 la 2:52 pm

    nu cunosc nici un Fane!

  21. 23 vulpele Ianuarie 5, 2010 la 2:52 pm

    si nici nu imi doresc!

  22. 25 cristi(fara-y) Ianuarie 5, 2010 la 8:10 pm

    ma bucur ca v-ati dixtrat ……….da trandafirutzu de la cine este ??de fapt, am uitat ,stiu de la cine nu dau nume.Important este ca este al copilutzului..ha ha

  23. 26 crocoditza Ianuarie 5, 2010 la 8:14 pm

    Cristiiiiiiiiiiiiiii 🙂
    copilutzul din mine multumeste lui tati pentru trandafirutz 😛

  24. 27 teiucul Ianuarie 5, 2010 la 8:39 pm

    KingSnake
    ianuarie 5, 2010 la 10:32 am
    O-la-la ! Am crezut pentru vreo 3 secunde ca am intrat pe HI5

    Breeee, si io am zis ca am intrat pe cartea fetzei sau cum i-o zice saitului aluia 😆 Hai sa va fie de ghini, ca tare v-ati mai distrat. Bre, da egoista gasca facurati voi de revelion. N-ati zis nimic, va era teama ca ramaneti fara camere? Ei lasa ca nine ea insula gunoierilor, sa vedeti voi ce palmat o sa merg si io :mrgreen:

    Hai la multi ani cu sanatate!

  25. 28 crocoditza Ianuarie 5, 2010 la 8:44 pm

    Teiucul, facem un repetir, asa ca daca vreti sa va bagati, nu-i problema 🙂
    noi ne-am cam bagat peste nebunii de la Pitesti! 😀
    De cand am ratat dezmatul din august, visez numai la urmatorul dezmat gunoieresc… asa ca…. stabiliti mai repede data, pe urma iar nu mai pot sa ajut si imi bag ghearele in gat… bine ca-s mai mici, mi le-a taiat Pisica 🙂

    La multi ani si un pupic pentru Sburlita!

  26. 29 teiucul Ianuarie 5, 2010 la 8:49 pm

    Las’ ca o sa am io vorba si cu fina. Hihihahaha, nasule, conasule da’ cand vine vorba, se face ca nu mai stie. Nu va iert, asta sa va fie clar!

    Cat despre restul, sanatosi sa fim noi ca le-om face pe toate!

  27. 30 crocoditza Ianuarie 5, 2010 la 8:51 pm

    iarta-neeeeeeeeeeeeeeeee… iarta-neeeeeeeeeeeee… era sub influenta Granini-ului de mere (Pisica)

  28. 33 pisica turbata Ianuarie 5, 2010 la 9:07 pm

    da’ ce-am facuuuuutttt ??? :(((((((

  29. 34 teiucul Ianuarie 5, 2010 la 9:09 pm

    Ati mers palmat, nu ati zis nica nimicuta! Ca doar fuseram la o aruncatura de bat. Da’ lasa ca ne facem noi mari

    (glumeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesc)

  30. 35 crocoditza Ianuarie 5, 2010 la 9:09 pm

    pisiiiiiiiiiiiiiiiiiic, da botul incoa’ :*
    baga privirea de catelush nevinovat 😀 (oricum esti nevinovata)

  31. 36 LiaLia Ianuarie 5, 2010 la 11:11 pm

    Foarte mumoase poz(n)ele!!! Te pupez tare tare, la mulți ani voioși și bucuroși! Abia aștept să ne vedem!

  32. 37 crocoditza Ianuarie 5, 2010 la 11:17 pm

    Lia, ti puuuuuuuuuup!
    La Multi Ani!
    Si trebuie neaparat sa ne vedem la o ciocolata calda!

  33. 38 LiaLia Ianuarie 5, 2010 la 11:34 pm

    Am promis că vin și eu la următoarea voastră gunoiăreală (dacă mă primiți :p), așa că aștept programul 😀

  34. 39 crocoditza Ianuarie 5, 2010 la 11:37 pm

    te primim!!!!!! cu bratele deschise si cu zambetul pe buze! 🙂
    numai sa stabilim data cat mai repede


  1. 1 Sooooooomn « Fiti fericiti! Trackback pe Iunie 10, 2010 la 2:28 pm

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE