Prima zi de Craciun

Nu mai am stare… trebuie sa tip in gura mare! SUNT FERICITA! Am adormit un un zambet laaaarg pe buze, m-am trezit cu zambetul pe buze si sper sa nu mai plece de la mine…. zambetul!

In primul rand… A VENIT MOSU’… A VENIT MOSU’… si am primit multe cadouri, sms-urile curg de ieri, telefoanele suna.

Imi facusem eu o mini-listuta pentru Mos Craciun. Dragii mei, Mos Craciun exista! Deja mai mult de jumatate din lista e bifata, si e vorba de lucrurile cele mai grele. Nu, n-am primit nici laptop, nici Iphone, nici decapotabila, dar am avut o zi de 24 si un inceput de 25 decembrie… minunat.. si ma simt mai inteleapta si……… creeeeeeeed ca m-am indragostit, cred ca da… da, da…. 😀

13 Responses to “Prima zi de Craciun”


  1. 1 Lavi Decembrie 25, 2009 la 12:45 pm

    Craciun fericit! Ti-am zis eu ca o sa vorbesc cu Mosu >:D<
    Multa sanatate tie, familiei tale si tututor ce iti citesc blogul!

  2. 2 crocoditza Decembrie 25, 2009 la 12:48 pm

    Lavi, multumesc ca ai vorbit cu Mosu’ 😛
    Va multumesc tuturor pentru gandurile bne si sincere!
    Sanatate sa fie pentru toata lumea, ca ne descurcam si singuri cu restul

  3. 3 mada Decembrie 25, 2009 la 1:01 pm

    crocoooooo! Tare ma bucur pt tine!!! :*

  4. 5 Diana Decembrie 25, 2009 la 1:47 pm

    Inseamna ca ai fost cuminte daca Mosul a trecut pe la tine si ti-a adus cadouri din listuta 😀
    Craciun fericit iti doresc si eu! Te pup.

  5. 6 crocoditza Decembrie 25, 2009 la 2:20 pm

    Diana, cea mai cuminte 😀
    Craciun fericit si un pupic si de la mine!

  6. 7 Semafor Decembrie 25, 2009 la 9:51 pm

    Nevasta, ma bucur ca ai primit ceea ce ti-ai dorit! Si pentru ca zici ca te-ai indragostit, eu sunt gata sa renunt la tine daca asa vei fi fericita!
    lasand gluma la o parte chiar ma bucur ca ti-a adus mosul burduhos ceea ce i-ai cerut. sa-ti pastrezi in continuare dispozitia de zile mari!

  7. 8 Joaninha Decembrie 25, 2009 la 10:35 pm

    Ce ma bucur pentru tine! 😀 Asta da Craciun fericit! Nici nu se putea altfel pentru o fata asta frumoasa si desteapta si … geamana! Deci horoscopul ala da semne ca s-ar potrivi, nu ? 😀

  8. 9 lucianhirsu Decembrie 25, 2009 la 11:20 pm

    Croco, ne bucuram nespus pentru tine si stim ca sentimentul cel mai frumos e sa fii indragostit si sa ai florurasi in stomac…

  9. 10 Hubba Bubba Decembrie 26, 2009 la 2:57 am

    Sa fii fericita mereu, Croco draga:*

  10. 11 ocserver Decembrie 27, 2009 la 8:32 am

    apoi dear, sa iti fie si anume de bine! 🙂 stay this way!

  11. 12 BlueAngel Decembrie 27, 2009 la 9:02 am

    Hai cu ianuarie mai repede ca mi-e taaaaaaare dor de tine (si de toata lumea, evident)

  12. 13 crocoditza Decembrie 27, 2009 la 12:39 pm

    Blondo, saru’manaaaaaaaaaa
    da’ pe mine m-ai intrebat daca vreau sa renunt la tine? 😀

    Joa, sper sa se potriveasca si mai bine ca altfel o mananc cu tot cu fulgi pe tipa care l-a facut 🙂

    Lucian, va multumeeesc… si e cu fluturasi… cu ganduri plecate departe… cu tot tacamul 😀

    Hubba, ti pup!

    ocserver, as prefera sa stau in this way toata ziua 😀

    Ermiiiiii, ti pupa fata si de-abia astept sa te vaz!


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE