Bebelusa de mine

Dupa o zi destul de friguroasa, ajunsa acasa, mi-am aranjat coronita de brad cu lumanarica, am achizitionat-o de la Targul Cadourilor de Craciun. Mi-e un drag de ea… de fiecare data cand trec pe hol si ma uit pe bar si vad coronita… zambesc. Imi plac sarbatorile! Mai ales Craciunul. Iubesc atmosfera de Craciun.

Dupa frigul indurat ziua, ca deh… crocoditele sufera la frumusete… cand am intrat pe usa, m-a lovit valul de caldura, am stat putin pe net si am zis ca dorm vreo ora. Pe la 21:00. Si m-am trezit azi… la 9 😀 12 ore de somn, ca bebelusii. N-am miscat, n-am auzit … stiu ca m-a trezit la un moment dat unu’ de tipa la televizor si doar am apasat butonul de on/off, asa pe pipaite, fara sa deschid ochisorii.

7 Responses to “Bebelusa de mine”


  1. 2 Mada Decembrie 16, 2009 la 10:33 am

    neata, crocooo!
    deci sa inteleg ca esti bine dispusa si happy si si si…

    eu am energieeeeeee.
    m-am uitat la un film d’ala, in spiritul cracinului, asa, si acum am inceput sa cant ‘santa claus is coming to town’ .

    si si si neataaaaaaaaaaaaaaa! 😀

  2. 3 crocoditza Decembrie 16, 2009 la 10:36 am

    neataaaaaaaaa, fata frumoasa!
    ieri am cantat numai colinde, am ascultat colinde, si azi aceeasi soarta o am 😀
    da sunt happy, bine dispusa si si si si… si mi-e foame 🙂

  3. 4 Mada Decembrie 16, 2009 la 10:49 am

    fugi de mananca ceva! doar nu vrei sa ajungi anorexica sau.. bulimica, nu?!

    eu nu am niciun colind in pc, e mai bine! 😆

    acum ascult melodia aia… stii.. care e si in reclama la orange. 😆

    ‘mi-a cazut un pinguin pe capota! :)) ‘

  4. 5 Aiacu Paru' Decembrie 16, 2009 la 10:52 am

    @ Mada, il vreau eu pe misiu pinguinu’ de pe capota…Mi-l Daaaaiii? 😀
    Cred si eu ca ti-a priit somnul Croco, ma intreb cum pot unii sa doarma in nestire…chiar asa? 😛

  5. 6 crocoditza Decembrie 16, 2009 la 10:53 am

    D-sorico, nu-ti spun secretul 😛

  6. 7 Mada Decembrie 16, 2009 la 10:54 am

    @ Aiacu Paru’, of course! 😆


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE