13

12 noaptea. S-a dus 13. Decembrie. ziua de 13. Care a fost cam asa:

O mica barfa cu fetele la cafea, am pus la loto, n-am castigat decat experienta… mici cumparaturi, m-am facut o floricica si am plecat la distractie. M-am intalnit cu o prietena draga, ne-am rasfatat cu niste tagliatele, un super milkshake de piersici, vazut filmul The Box.

Aaaaaaaaa, am aflat ca poti sa te ametesti din Irish Coffee….. 😀

Filmul… de vreo 2 ori m-am speriat… rau… in sensul ca mai avem un pic si luam pe cineva in brate. Prima oara cand au inceput reclamele… era liniste si au inceput as atare de ne-am speriat toti, pe urma am sarit la o faza din film… n-a fost cu happy end, la sfarsit nu-mi venea sa cred…. ma intrebam unde e happy end-ul. Per total a fost ok filmul. Esenta: banii ne distrug si nu mai apreciem ceea ce trebuie, ne dam peste cap vietile si credem ca ne e mai bine, dar … banii n-aduc fericirea.

La intoarcere… cum mergeam eu ca o floricica… singurica pe ditamai soseaua noua, buna de alergat, imi canta muzicuta… eu cantam cu ea… vreo 130-140 km/h… deodata ceasul rau, pisica neagra… la mine a fost secunda fatala, cainele alb…caci da, mi-a iesit un ditamai dulaul in fata, trage de volan, intra pe contrasens, frane… animalul a scapat, am scapat si eu…. mai transpirata putin ce-i drept…

Dar iata-ma ca va scriu… azi am primit o gramada complimente pentru culoarea parului… nu ca v-ar interesa…dar na… 🙂

 

31 Responses to “13”


  1. 2 crocoditza Decembrie 14, 2009 la 7:58 am

    Naicu, deja te-ai specializat 😀

    Neata, tuturor!!!!!
    o zi de 14 superba, soarele straluceste, pasarelele canta, pomii au inflorit si mergem la plaja, da?

  2. 3 dorin Decembrie 14, 2009 la 10:06 am

    Neatza! Cand pomii au inflorit, adica prin martie, plaja poti sa faci doar la solar, daca-ti prieste, ca la mare e cam frigut in luna lui marte. In alta ordine de idei, ma numar printre cei care au apreciat pozitiv cum iti statea roscata, vazand doar poza pusa pe blog. Si ca sa revin la postul de fata, slava Domnului ca ai evitat tavaleala dintre leu si dulau. Chiar daca se stie ca leul e mai puternic, mai ales la 130 la ora, nu i-ar fi stat bine cu tabla, pardon, blana, sifonata, chiar si putin. O zi buna!

  3. 4 Aiacu Paru' Decembrie 14, 2009 la 10:13 am

    Clar mergem la plaja, mi-am facut si geanta, mi-am luat palaria si slapii, costumul de baie…acum te astept…intarzii mult? Ai grija la cainii albi in trafic, se pare ca-ti poarta ghinion 😛

  4. 5 Ada Decembrie 14, 2009 la 10:39 am

    Deci… daca mai circuli cu asa viteza… te tund! Ca sa nu mai ai ce vopsi… m-ai omorat de cate ori te-ai vopsit si ti-ai schimbat culoarea in ultimul timp, nu-ti mai bate joc de parul tau, ca altele (adica eu) si-ar dori sa aiba parul tau rebel.

  5. 6 xayide Decembrie 14, 2009 la 11:12 am

    pai as vrea sa te complimentez si eu pentru culoarea parului, dar inca nu am vazut nimic 🙂

  6. 7 Marmotica Decembrie 14, 2009 la 11:59 am

    Ce culoare esti acum ? Vorba lu’ maica’ta , ti-ai schimbat de atatea ori culoarea incat nu mai stim pe ce lume suntem 😆
    The Box e urmatorul pe lista in vizionare filme , abia astept .
    O zi frumoasa suri!

  7. 8 Mada Decembrie 14, 2009 la 12:32 pm

    Crocoditzo, ascult-o pe Ada! Eeeeeh, ia vezi, vrei sa primesti interdictie? 😆
    Oricum, eu tot vreau sa vad poze . Si ai grija cum conduci, sa nu te vedem pe la stiri..

  8. 9 crocoditza Decembrie 14, 2009 la 12:43 pm

    dorin, leutza si eu, mai ales, suntem bine 🙂

    D-sorico, hai ca-s gata si eu… vin sa te iau?

    Mama, sunt cuminte 😀

    Xayide, mai rabda nitel 😛

    suri, ce sa fac… daca-s rebela 🙂 ma plictisesc cu mine si mai fac schimbari

    Mada, la stiri n-o sa ma vedeti daca o sa castig la loto 😀

  9. 10 Mada Decembrie 14, 2009 la 1:33 pm

    ‘siii, ce aveti de gand sa faceti cu banii? ‘ – reporterul
    ‘ prima data ma vopsesc! ‘ – croco.
    😆

  10. 11 Hubba Bubba Decembrie 14, 2009 la 2:41 pm

    Tu, cred ca si io m-am ametit odata dintr-un Irish Coffee. Zau:”>:))

  11. 12 Hubba Bubba Decembrie 14, 2009 la 2:43 pm

    Sau ma rog, dintr-o chestie care se presupunea ca nu tre’ sa ma ameteasca:))
    Cred ca ma insel, la mine era ceva cu vodka parcA:))

  12. 13 lucianhirsu Decembrie 14, 2009 la 3:41 pm

    Croco, cate Irish Cofee ai baut de te-ai ametit?

  13. 14 Sangerica Decembrie 14, 2009 la 4:49 pm

    „ditamai dulaul”…”ametit din irish coffee”…
    sigur conduceai? nu cumva era un vis? 😛

  14. 15 schnitzel Decembrie 14, 2009 la 6:01 pm

    Neatza!
    Da’ verde nu te faci? Ca sa semeni cu ceilalti crocoditzi 🙂 Si vezi ca te-ai bronzat cu dunga de la paru’ cocoanei 😛
    Ma asteptam la altceva de la The Box, da’ cu toate ca nu-s fan SF, a fost ok.

  15. 16 crocoditza Decembrie 14, 2009 la 8:15 pm

    Hubba, zuzo 🙂

    lucian, nu am baut eu, ca am fost soferita…ca de obicei 😀

    Sangerica, mai mult ca sigur nu era un vis…crede-ma, m-am piscat si m-a durut 😛

    schnitzel, verde? e o idee 😛
    nici eu nu am fost super impresionata, dar a fost ok

  16. 17 Lilly Decembrie 14, 2009 la 9:02 pm

    iri a fost 13? acum imi explic si eu unele lucruri 😉
    Croco ai grija la blanita

  17. 18 crocoditza Decembrie 14, 2009 la 9:19 pm

    da… a fost 13 🙂 nu prea cred in astea… dar e buna de scuza 😛

  18. 19 schnitzel Decembrie 14, 2009 la 9:34 pm

    Ups, deci daca te vede cineva verde n-a fost ideea mea, da? 😀
    Da’ cu 14 nu-i nici o scuza?

  19. 20 crocoditza Decembrie 14, 2009 la 9:35 pm

    ce idee? nu stiu nimic! n-am vazut nimic! 😀
    ce s-a intamplat pe 14? ca-ti gasesc eu imediat o scuza 🙂

  20. 21 lucianhirsu Decembrie 14, 2009 la 9:36 pm

    Aaaapropoooo…auzi, cu romanu’ ce se mai aude soro? Mai traiesc aia sau au emigrat? Ca am si uitat intriga…

  21. 22 crocoditza Decembrie 14, 2009 la 9:37 pm

    traiesc bine 😛
    o sa vina moshu’ cu roman din plin, sa va saturati 😀

  22. 23 schnitzel Decembrie 14, 2009 la 9:39 pm

    Bun, imi place despre tine 😀
    Nica, doar norocu’ meu obisnuit, da’ m-am descurcat, cre ca 🙂

  23. 24 crocoditza Decembrie 14, 2009 la 9:43 pm

    schnitzel, tipi, daca e ceva… ca te descurca fata imediat 🙂

  24. 25 Lilly Decembrie 14, 2009 la 9:45 pm

    scuze se gasesc destule 🙂

  25. 26 schnitzel Decembrie 14, 2009 la 9:49 pm

    Sar’na! Zbier, zbier, cand o fi cazu’ 🙂

  26. 28 Rae Decembrie 14, 2009 la 10:11 pm

    eh, chiar daca te prindea nenea politai, aruncai o privire crocoditzoasa si gata 😀

  27. 29 crocoditza Decembrie 14, 2009 la 10:12 pm

    am experienta cu nenea politistul 🙂

  28. 30 Mada Decembrie 14, 2009 la 11:12 pm

    sa nu vina pe 24 romanul, ca’s plecata si nu mai primesc aer ! [ a se citi net! 😆 ]

  29. 31 crocoditza Decembrie 14, 2009 la 11:15 pm

    eeee, sa facem tot posibilul sa citesti cand poti sa respiri 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE