Oficial..

… a venit iarna si pentru mine.

Azi a fost prima zi cand a nins mai serios, prima zi cand aveam gheata pe parbriz, prima zi cand computerul de bord urla „RISK OF ICE” pe sosea, prima zi cand am dat drumul la incalzirea in scaune si prima zi de dupa vara cand mi-am pus ceva pe cap. Mi s-a parut foarte frig. Si tot n-am reusit sa ma dezghet. Ma sperie iarna. As intra sub plapuma si n-as mai iesi pana nu sunt macar 10-15 grade afara.

9 Responses to “Oficial..”


  1. 2 Mada Decembrie 12, 2009 la 6:01 pm

    deocamdata, e flescaiala. de abia astept o zapada calumea. aaaah, ce n-as da acum sa merg la scoala! pentru o sapuneala din aia.. 😆

  2. 5 Lilly Decembrie 12, 2009 la 7:53 pm

    lanoi tot nu a nins 😦 au cazut doar cativa fulgi razleti

  3. 6 Hubba Bubba Decembrie 13, 2009 la 12:12 am

    A nins si la voi? Tu stai in Cucuruzu?=)))
    Ce voiam sa zic…aha, deci Croco are parte de zapada:-„:))

  4. 7 crocoditza Decembrie 13, 2009 la 9:12 am

    hubba, am avut parte de niste fulgisori si de frig din plin 🙂

  5. 8 Naicu Decembrie 13, 2009 la 1:56 pm

    Să mă duc şi eu la plajă, zic…

  6. 9 crocoditza Decembrie 13, 2009 la 1:57 pm

    Naicu, te urasc in momentele astea 😀


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE