Amintiri

Cand suri a mea scria asta, eu tocmai retraiam niste amintiri. Sincronizarea e totul. 🙂

Si cum ea a zis ca o va face in „leapsa style”, am zis sa ma bag si eu.

Sa va zic. Era vara-mea la mine si nu stiu ce cauta, deodata o aud „ce e asta?”. Eu eram cu ochii in laptop, imi ridic privirea, vad un plic mare, maro, am zambit imediat. Ea… ce e? ce e? Zic „intoarce si citeste”. Scria „Fragil/Gunoieri inauntru/ Do not open until X-mas 🙂 „

Scoate ce mai era in plic. Stiam ce e, stiam in mare ce scrie, dar am zis ca mai citesc inca o data. Parca am retrait ziua respectiva. Eram la fel de efervescenta. Cu un zambet larg. Citesc si citez 🙂

Telefon destept ai, izbit ai, masina ai (una noua n-am putut sa iti luam, era inchis la reprezentanta), catel nu ai vrut (gasisem unul dragalas tare), haine si genti n-ai vrut (ai zis ca mai bine ti le iei singura 😀 ), puzzle-ul era prea plictisitor, o carte de dragoste (tu ai spus-o: „decat sa citesc, mai bine le fac”) si am ramas fara optiuni de cadou…

E o mica particica din mai multe pagini care m-au facut sa zambesc atunci si care mi-au readus zambetul.

Pasez leapsa in curtea lui Sangerica si in turnul de fildes al marului perfect rotund. Ganditi-va la ce ati vazut sau ati auzit in ultima perioada si astfel ati retrait niste amintiri frumoase.

13 Responses to “Amintiri”


  1. 1 Marmotica Decembrie 10, 2009 la 1:09 pm

    Primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    Si ma bucur ca ai mai avut inca un motiv de zambet!

  2. 3 KingSnake Decembrie 10, 2009 la 2:53 pm

    Hopaaa … am luat o leapsa peste coaja. 😆

    Ti-o platim noi. 😈

  3. 4 Sangerica Decembrie 10, 2009 la 3:36 pm

    dublu, nu asa…chiar triplu. :mrgreen:

  4. 5 Hubba Bubba Decembrie 10, 2009 la 3:45 pm

    Si eu dau la zilele de nastere mesaje de genul:))

  5. 6 crocoditza Decembrie 10, 2009 la 5:14 pm

    KS & Sangerica… fiti blanzi… sunt si eu mica

    Hubba, e doar o particica… au fost 3 coli scrise 🙂

  6. 7 Lilly Decembrie 10, 2009 la 7:58 pm

    o amintire frumoasa 🙂

  7. 8 crocoditza Decembrie 10, 2009 la 8:02 pm

    Lilly, poti sa furi leapsa daca amintirile te chinuiesc, amintirile te rascolesc 🙂

  8. 9 Lilly Decembrie 10, 2009 la 8:07 pm

    ok, o sa ma gandesc
    azi ma chinuie doar prezentul 😉

  9. 10 Aiacu Paru' Decembrie 11, 2009 la 11:24 am

    :)Ce frumos! Ne-am lepsuit ziele astea de ne-au sarit fulgii ( nu aia de nea din pacate!)

  10. 11 crocoditza Decembrie 11, 2009 la 11:39 am

    a fost luna lepselor 🙂

    neataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    o fi bine sa te trezesti la 11? 😀


  1. 1 aminteşte’ţi bă! « În lumea lu' Sângerică Trackback pe Decembrie 10, 2009 la 5:14 pm
  2. 2 Amintiri din Epoca de Aur « Blogul unui mar perfect rotund Trackback pe Decembrie 14, 2009 la 11:28 am

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE