Gugalitura

Sunteti pregatiti de o portie de gugaleli? Sa servim cu garnitura de zambete, nu de alta, dar am o leneeeeeeeee. Si sunt rasfatata maximum!

ma luat radarul dar nu ma oprit ,inseamn – inseamna ca ai probleme cu cratima

lioton gel se foloseste si la cearcane – uneori se poate manca si pe paine… in vremuri de criza

ce amenda luam pentru telefon – nu stiu, dar nici nu vreau sa aflu pe pielea mea, eu cand vorbesc la telefon si sofez (destul de des) si vad nenea politistul in zare, hop il arunc in poala

minuni – exista!

sburlea click – Sburleaaaaaa, aparusi in Click? Vedeato! 😛

zoofili – oh da… ma mir cum de lipseste celebra cautare…

vreau gugal – iti da, Croco, gugal, nu mai plange

tu m-ai facut sa fiu asa – stiu… intotdeauna eu sunt de vina… asa e mereu, dati vina pe astia mai mici

cum se fac copiii – din dragoste, din greseala, din inconstienta, uneori chiar si din picioare 🙂

cum fac secs gravidele – cum pot si ele … ia sa te vad pe tine cum ai face cu ditamai burtoiul. pentru mai multe detalii, revin cand o sa fiu gravida 😀

si imi fac bagaju si plec daca iese geoa -de geoana ziceai, nu? daca pleci, vreau sa vin cu tineeeee, daca pleci, ia-ma si pe mineeee

femei vrea barbati pentru o seara – pai femei astea e fraiere, zau… seara trece repede, macar o noapte daca cereau 😛

ermi – buni a mea cea cautata…. celebra… the one and the only

melodia abrasame – mai bine nu, desi imi place mult… dar nu acum… ptiu, ce-mi facusi… acum e pe repeat… am picat in butoiul cu melancolie…

cum sati dea lacrimile mai repede – iti intra o cratima in ochi

vreau o leapsa – ce culoare?

mai bine sa fie original decat o copie – indiscutabil! indubitabil! fara doar si poate! da!

femei depasesc numeric barbatii la nivel – la orice nivel 😀 chiar si sub nivel… ala al marii

iubire sau obisnuinta – de-am avea raspunsurile pentru tot ce ne framanta…

horoscopul cum este o geamana – este asa ca mine, mai citeste pe aici si iti dai seama 🙂

sburlea la bustul gol – haolica… intai in Click, acum in Plaiboi? Sburleaaaaaaaaaaaaaaa, e timpul sa te spovedesti! 🙂

sburlea – castigator la puncteeeeeeeeeeeeeeee, Sburlea!

lectii de tricotat – pentru asta, cred ca trebuie sa-ti dau nr de telefon al lui… Sburlea 😀

20 Responses to “Gugalitura”


  1. 1 Lilly Decembrie 8, 2009 la 10:13 pm

    prima
    :)))))))))))))
    Sburlea e vedeta la tine pe blog 🙂

  2. 2 schnitzel Decembrie 8, 2009 la 10:14 pm

    =)) ce nas vedet am. Totusi, cam putini zoofili si „babofili” 😀

  3. 3 crocoditza Decembrie 8, 2009 la 10:15 pm

    unul e Sburlea… eclipseaza tot! 😀

  4. 4 Lilly Decembrie 8, 2009 la 10:18 pm

    asa-i, stil inconfundabil 😉

  5. 5 teiucul Decembrie 8, 2009 la 10:53 pm

    A venit sburlea. Bre, cred ca a dat iama mama pe la tine =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    In rest, va foarte multumesc de aprecieri. Reciprocile is mai mult decat valabile 😉

  6. 6 crocoditza Decembrie 8, 2009 la 10:55 pm

    Dl. Sburlea, Dl. Sburleaaaaaaaa…. un autograf, va rog 😀

  7. 7 teiucul Decembrie 8, 2009 la 11:06 pm

    Croco, Croco, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Unde sa fie? 😆

  8. 9 teiucul Decembrie 8, 2009 la 11:23 pm

    Aha, la crapatura 😆 😆 😆

  9. 10 crocoditza Decembrie 8, 2009 la 11:32 pm

    o sa fiu si eu vedeata!!!!!!! ca am autograf celebru :p

  10. 11 teiucul Decembrie 8, 2009 la 11:59 pm

    Croco, mataluta esti vedeata oricum. Doar nu-ti sta stralucirea intr-o mazgalitura a unui mosneag 😆

  11. 12 crocoditza Decembrie 9, 2009 la 12:07 am

    cine n-are mosnegi, sa-si cumpere, cine are, sa le ia autografe 🙂

  12. 13 Ada Decembrie 9, 2009 la 9:58 am

    Neata!

    Deci… vreau si eu autograf de la nasu’ Sburlea. Se pare ca s-au inmultit finii, ca si Schnitzel e abonat. Deci, domnu’ Schnitzel, trebuie sa veniti neaparat la adunarea de gunoieri, sa va cunoasteti nasul. 🙂

  13. 14 schnitzel Decembrie 9, 2009 la 11:09 am

    Na..se pare ca-i place sa boteze 😀 ‘nteles, sa traiti, d-ra Ada!

  14. 15 schnitzel Decembrie 9, 2009 la 11:10 am

    PS: Neatza!
    PPS: Croco, nu ti-e dor de-un LMA? 😦

  15. 16 crocoditza Decembrie 9, 2009 la 11:17 am

    Neataaaaaaaaa, mama

    schnitzel, da’ ce dor imi e 😛

  16. 17 Hubba Bubba Decembrie 9, 2009 la 11:19 am

    „cum sati dea lacrimile mai repede – iti intra o cratima in ochi” imi placu MAXIIIIIIIIM asta:))
    fata:-w ia repede, alta melodie pe repeat, rapiiiiiiiiiiiiid!

  17. 18 crocoditza Decembrie 9, 2009 la 11:22 am

    abrazaaaaaaaaaaaaaaaame 🙂 cred ca am ascultat-o de 15 ori

  18. 19 Hubba Bubba Decembrie 9, 2009 la 12:56 pm

    Te bat, nu te-mbratisez! Schimba melodiile:))

  19. 20 crocoditza Decembrie 9, 2009 la 12:58 pm

    :))) poate imi place si batuta 😛


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE