Cel mai zambet

Buuuun. A trebuit sa mai modific nitzelush blogroll-ul. Nu de alta, dar sunt uituca si de multe ori nu verific decat blogroll-ul. Sigur am mai uitat eu pe cate cineva, dar imi aduc aminte pe parcurs. 🙂

Acum, trecem la chestii serioase: zambetul! 😀

Ce va zic eu mereu? Fiti fericiti! Ce stiu sa fac eu cel mai bine? Sa ranjesc! 😀 Cati smileys vedeti voi pe aici pe la mine? Muuuuuuuulti! Nu-s pusi doar de forma, eu chiar zambesc in momentul ala, zambesc singura la un monitor. Pe bune! Oi fi nebuna? Sper sa nu!

Ce vroiam eu sa va spun… Catalin a avut o idee excelenta: sa facem schimb de zambete sincere! Sa ne amintim cand am zambit din toata inima, sa zambim cand vedem zambetele altora. Asa ca va invit sa zambim, eu o sa va zambesc maine in poza, ca inca n-am poze la indemana. Invitatia v-am facut-o. Puteti sa zambiti si voi!!!! Aici, cu mine!

Pentru asta trebuie sa imi trimiteti o poza cu zambetul vostru, al celor apropiati… promit sa „compun” cel mai frumos album cu zambete! Trebuie sa ma ajutati! Puteti s-o semnati si anonima… poza, zic! 😀 Nu-i problema daca nu sunteti perfecti in poza! Eu ies cu fata schimonosita mereu cand rad, ba cu gura deschisa, ba cine stie cum! 🙂 Vreau sa va vad zambetul! Vreau sa va vad cand ati fost fericiti! Ce ziceti? Va bagati?

 Update: v-am zis ca-s bemetica de fel. Am uitat sa va spun ca puteti sa-mi trimiteti pozele sau sa puneti la voi pe blog o poza zambareatza… sau sa tipati, pur si simplu, mai departe!

19 Responses to “Cel mai zambet”


  1. 1 Lilly Decembrie 7, 2009 la 10:28 pm

    prima!
    zambiti va rog 😉

  2. 3 Buratina1 Decembrie 7, 2009 la 10:39 pm

    cel mai zambet ti-l trimit Croco :D:D:D

  3. 4 Catalin Decembrie 7, 2009 la 10:43 pm

    Croco, daca ai preluat leapsa inseamna ca am un zambet asigurat pentru colectia mea. Deci tre’ sa postezi 1-2 poze cu tine in momente de fericire. 😀

  4. 5 crocoditza Decembrie 7, 2009 la 10:44 pm

    Buratina, de-abia astept 🙂

    Catalin, pun o poza aici 😛

  5. 6 lucianhirsu Decembrie 7, 2009 la 10:48 pm

    He he, ai cel mai Croco-zambet (marca inregistrata, OSIM pazea ca vine documentatia) …Si da, stiu, pe mine m-ai uitat, la blogroll… 🙂

  6. 8 Aiacu Paru' Decembrie 8, 2009 la 8:43 am

    Ma bag! Dar nu azi , ca imi vine acusica za big boss, mi se face frica numai gandindu-ma ce comunist e!! Brr…da maine ma pozez…hmmm eu nu prea zambesc cand sunt fericita ca am un dintisor care ma’nerveaza, da imi iese fericirea prin orbite, prin toti porii, spre ex si acum sunt fericita…asa, fara motiv..happy hapy joy joy 😀

  7. 9 crocoditza Decembrie 8, 2009 la 10:32 am

    nu stiam eu de ce m-a lovit un val de fericire cand am intrat pe blog… de la tine era D-sorico 🙂

  8. 10 ingeritzaa Decembrie 8, 2009 la 10:38 am

    Heeeeeeeeeeeeeey, stiam eu ca dc intru la tine pe blog ma simt bine. Si acum ma simt bine pt ca imi aduc aminte de momentele cand ma simteam bine 🙂 Ultimul moment a fost ieri! Ma bucuram ca un copil cand mi-a iesit sa fac un cocor de hartie (origami). Vaaaai ce fericita eram 🙂 Am si poza, doar cu cocorul 🙂

  9. 11 crocoditza Decembrie 8, 2009 la 10:40 am

    talentoaso 🙂
    poza e bine venita, o sa se simta zambetul tau pe fundal

  10. 12 Ada Decembrie 8, 2009 la 11:11 am

    Si eu trebuie sa onorez leapsa asta, dar la mine se lasa cu scormonit de poze, asa ca o las mai spre weekend! 😀

  11. 13 Marmotica Decembrie 8, 2009 la 11:16 am

    Suri eu zambesc acum..
    poza o sa fie pe blog daca reusesc sa deschid laptopul de acasa 😆 ca de cateva zile nu prea mai coopereaza cu mine 🙂
    ZAMBITI!

  12. 14 crocoditza Decembrie 8, 2009 la 11:18 am

    Mama, pai si eu trebuie sa scormonesc, dar am zis sa fac anuntul dinainte sa aiba si restul timp de scormonit

    Suri, 😀

  13. 15 Lorena Decembrie 8, 2009 la 1:58 pm

    cred ca cel mai minunat zambet ar fi cel al unui copil.

  14. 16 Rae Decembrie 8, 2009 la 4:36 pm

    leapsa asta e de luat? 😀
    iti trimit si eu 2 pozografii >:)

  15. 17 crocoditza Decembrie 8, 2009 la 7:07 pm

    Lorena, mare dreptate ai… cel mai frumos si mai sincer zambet e al unui copil!

    Rae, astept cu nerabdare 🙂

  16. 18 Viorel Decembrie 9, 2009 la 12:09 am

    Mie mi s-au dus pozele odată cu hardul… 😦

  17. 19 crocoditza Decembrie 9, 2009 la 12:12 am

    Viorel, sa-ti fie invatatura de minte, pozele se pastreaza pe dvd-uri 😛


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE