Di toate

Sambata…. leneveala, putina munca, putina activitate, iesit in oras, frant inima unui italian, refuzat dragutz italianul.

Duminica, ati vazut ce am facut, n-am castigat la loto. Dar am castigat.. zambete, multe!!! Ajunsi la Plaza, m-am bucurat mai rau decat toti copiii de acolo, m-am bagat prin iglu, am pozat tot ce era pe acolo. Mi-am adus aminte de ce iubesc eu Craciunul. Imi umple sufletul de bucurie. Totul e in haine de sarbatoare. Copilul din mine e fericit. Alunecam pe gresia aia, asa ca m-am dat „pe gheata” in continuu, am dat tonul la toate tampeniile 🙂

Am papat o pizza pufoasa si am intrat la film. O coada imensa la popcorn. Bineinteles, pana ne-a venit randul, filmul era deja inceput. Am ras. M-au amuzat copiii. „Nenea asta e politai?”, „Asta e Stefan?” si tot felul de intrebari se auzeau din sala. Cateva faze bune in film.

Pe urma ne-am mutat la Cotroceni Mall. Pentru patinoar. Mall-ul … imens… o gramada moduri de joaca si distractie pentru copii, de imi venea mie sa ma rascracesc pe toate alea si daca nu era fundul asa de mare, sunt sigura ca m-as fi urcat si in barcutele alea gonflabile in mini piscina 🙂

Mi-a furat inima un Yorkshire…. puisor…era doar 1600 lei… si un papagal d-ala mare, mumos, mumos, cred ca si vorbea… era la oferta… 9800 lei.

Am topait. Am alergat, m-am suit pe patine, am tipat cand prindeam viteza, m-am tinut strans de bara aia de pe margine, am dat cateva ture tinuta de mana si tipaaaaand „moooor de inima, mai usor ca nu are cine sa ma prinda” si s-a trezit un baiat dragutz „lasa, ca te prind eu”, m-a facut sa zambesc, am prins curaj siiiiiiiiiii… degeaba 😀 sunt anti-talent la patinat, mi-e o frica de mor. 

34 Responses to “Di toate”


  1. 1 just me Noiembrie 30, 2009 la 1:05 pm

    Buna! Off topic: Vreau si eu sa-ti trimit un mail da nu vad adresa de contact. Ori am eu orbul gainii… ori nu e afisata ep site. 🙂 Cum fac?

  2. 2 Jasmin Noiembrie 30, 2009 la 1:21 pm

    De ce refuzaşi italianul, bre? 😉

    Ai avut activitate, nu glumă. Asta ca preludiu la concediu, no? 🙂

  3. 3 Rae Noiembrie 30, 2009 la 1:59 pm

    :)))
    eu prima data cand am fost la patinoar am cazut din prima
    stiind ca stiu sa merg cu rolele, eram increzator ca stiu sa si patinez :)))
    si sm3k3rw de mine, da-i si intra primu pe gheata – bang
    m-am cracanat de ras :)))
    si colegii la fel 😀

  4. 4 Rae Noiembrie 30, 2009 la 2:00 pm

    aa…eu vreau un motan da habar n-am de unde sa iau 😐

  5. 5 schnitzel Noiembrie 30, 2009 la 5:55 pm

    1. Recomanzi filmu’? Ca si pe copilu’ din mine il batea gandu’ sa mearga 🙂
    2. Vezi ca in Baneasa sunt animalutze ceva mai ieftine 😛 Mi-as face mini-zoo, da’ ai mei nu vor nici macar o matza in casa 😦
    3. Eu sunt virgin in ale patinajului. Cu toate ca am avut patine cand eram mic, am tot amanat sa le incerc pe afara (pe vremea aia aveam si noi iarna..) pana mi-au ramas mici, si ale mele si ale lu’ sor’mea 😀

  6. 6 crocoditza Noiembrie 30, 2009 la 6:10 pm

    just me, ne-am luminat reciproc 🙂

    Jasmin, nu-mi mai aminti de concediu… ca ma apuca deprimarea
    Italianul a fost refuzat pentru un motiv temeinic: putea sa imi fie tata 🙂

    Rae, mai bine iei unul abandonat daca nu ai pe cineva sa-ti dea un pui, faci si o fapta buna, eu am un pui pe aici, l-am vazut de cateva ori pe langa bloc, ti-l trimit prin curier? 😀

    schnitzel
    1. a fost bunicel, glume, dragutz, copiii cel putin erau fascinanti si eroul principal e un scumpic, rarait usor, cu gropite
    2. cand te faci mare si la casa ta, sa nu-ti iei daca stai in apartament 🙂
    3. trebuie sa incerci

  7. 7 Rae Noiembrie 30, 2009 la 6:14 pm

    numai daca e motaaaan 😀
    daca e pisica ma castreaza mama :)))

  8. 8 Lilly Noiembrie 30, 2009 la 6:15 pm

    hmmm……..un doritor italian 🙂 l-ai dat cu flit?
    trebuia sa-l prostesti sa-ti cumpere puisorul si papagalul(eu n-as da atatia bani) sapoi……la revedere 🙂

  9. 9 crocoditza Noiembrie 30, 2009 la 6:16 pm

    Lilly, crezi ca era prost? 😛
    Poate imi cumpara alea, dar trebuia sa prestez in valoare de … si crede-ma… nu pot sa-l incurc

  10. 10 crocoditza Noiembrie 30, 2009 la 6:17 pm

    Rae, nu am cautat sa vad de ce sex e… pisoiul 🙂

  11. 11 schnitzel Noiembrie 30, 2009 la 6:29 pm

    2. Auzi, tu tii cu ursu’? 😛 Sau in cazu’ de fata, cu ursii 😀

  12. 12 crocoditza Noiembrie 30, 2009 la 6:32 pm

    schnitzel, sa-ti explic… toata viata mea mi-am dorit un catel… mama ca nuuuuuuuu, ca nu se tin animalele in apartament
    si cand m-am facut eu maaaaaaare si m-am mutat de la ei, am primit cadou un ghem de blana, pe care l-am tinut vreo 6 luni si l-am pasat alor mei 🙂 toata casa e plina de par… o haina nu mai e fara par… plus ca e ca un copil, trebuie plimbata, spalata, pieptanata, necesita atentie, mangaieri, nu mai ic sa se imbolnaveasca sau mai stiu eu ce… asa ca… nu mi-as mai luat caine in apartament! mai ales mic… pana invata sa faca afara, a spalat mama covoarele de vreo 5 ori….

  13. 13 Lilly Noiembrie 30, 2009 la 6:59 pm

    foarte bine, sa nu-l incurcam pe italian, sa-l incurce fetele din tara lui 🙂

  14. 14 schnitzel Noiembrie 30, 2009 la 7:03 pm

    Da, stiu ca majoritatea cainilor sunt asa, da’ eu tot vreau o vietate, un papagal, o broasca, un soarece, o gaina ceva 😀 Am avut doar o matza o perioada, am luat-o de langa masina ca daca mai statea o ora in frig murea. Am indopat-o cu lapte si intr-o zi, doua si-a revenit. Sa-ti mai zic ca nu-mi venea sa cred cand am vazut-o ca s-a dus de prima oara la cutiuta cu nisip, singura? 🙂 Credeam ca atunci i-am pacalit s-o pastram, da’ dupa 2 saptamani au gasit pe cineva care sta la casa si au dat-o.

  15. 15 Buratina1 Noiembrie 30, 2009 la 7:04 pm

    ‘seara buna Croco, ma bucur sa vad ca ai avut un week-end asa frumos, sa o tii tot asa pana la Sarbatori si mai incolo 😉
    te pup, o seara frumoasa

  16. 16 crocoditza Noiembrie 30, 2009 la 7:10 pm

    schnitzel, cand e ziua ta? ca iti iau hamster 🙂 15 lei

    Buratina, multumesc, ti pupa si Croco

  17. 17 schnitzel Noiembrie 30, 2009 la 7:13 pm

    :))) la anu’ 😛

  18. 19 Mada Noiembrie 30, 2009 la 7:14 pm

    nici eu nu stiu sa patinez calumeaaa! 😀

  19. 20 crocoditza Noiembrie 30, 2009 la 7:15 pm

    mica sarbatoritaaaaaaaaaaaaaaaaa is in the house 🙂

  20. 22 crocoditza Noiembrie 30, 2009 la 7:27 pm

    haida… toata lumea…care doreste, care pofteste, care are placere si are net… sa-i zica La Multi Ani!!!!

    pentru Mada, fara numar, fara numar 😀

  21. 23 Lilly Noiembrie 30, 2009 la 7:39 pm

    La Multi Ani Mada!!!! sa se implineasca visele 🙂

  22. 24 Mada Noiembrie 30, 2009 la 7:51 pm

    😳

    multumesc mult de tooot :*

  23. 25 crocoditza Noiembrie 30, 2009 la 8:38 pm

    LA MULTI ANI, ANDREI SI ANDRELE! 🙂
    LA MULTI ANI si celor ce-si sarbatoresc ziua de nastere!

  24. 26 mada Noiembrie 30, 2009 la 9:33 pm

    adica eu… In ambele situatii!!:p si ca sa ma dau mare… Croco, ce bine se vede blogul tau de pe telefon! :d

  25. 27 crocoditza Noiembrie 30, 2009 la 9:38 pm

    Mada, am blog talentat, da bine pe orice sticla 🙂

  26. 28 Mada Noiembrie 30, 2009 la 9:53 pm

    o_O
    deci chiar a mers.
    omg!
    am revenit pe pc. :-b
    acum imi pun muzici, alea alea.

  27. 29 Catalin Decembrie 1, 2009 la 2:50 am

    Ai facut destule in weekend. Singurul lucru care lipsea era o leapsa despre ciudatenii. Arunca o privire pe ultimul post si zi-mi daca-ti place. 🙂

  28. 30 crocoditza Decembrie 1, 2009 la 9:47 am

    Catalin, oricum aruncam o privire, ca sunt prin zona mai mereu 😛

  29. 31 Catalin Decembrie 1, 2009 la 10:11 am

    Pai n-aveam de unde sa stiu, ca nu prea lasi urme. 🙂
    Oricum, asa e frumos, sa te si anunt cand te lepsuiesc. 🙂

  30. 33 Xaýide Decembrie 1, 2009 la 10:52 am

    si eu tot anti-talent. totaaal pe langa. 2-3 ore cat am stai la patinoar anul trecut (cat am stat, rae?) si nu am reusit sa merg 2 metri unul dupa altul pe picioarele mele:| am facut clasa de rusine :)):”>

  31. 34 crocoditza Decembrie 1, 2009 la 10:59 am

    Xayide, 2 anti-talente, care mai intrati in clubul anti-talent pe patinoar? 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE