Gugali-ne-am

Scurt si la obiect, ca bag niste somn, sunt rupta de oboseala 🙂

i’m blue dabadidabada – cata experienta am 😀

bunicute futute – daca mosii lor mai pot, de ce nu? macar nu mai e risc de sarcina 😛

cum il fac sa ma ceara de nevasta – vezi intai daca stii in ce te bagi

plouat pana la piele – baga repede o aspirina ca gripa pandeste la fereastra

minore calarite – iepe minore, nu? adica sunt niste cai, care au sub 18 ani…. si iti place sa calaresti, adica sa faci echitatie

horoscop numai si numai pentru mine – egoistule!!!

stick nu se aprinde beculetul – la cosul de gunoi cu el

burghinion inseamna – am mai spus

un barbat a mancat o femeie –  si acum precis i s-a aplecat… ntz ntz… o fi balonat?

parola intimitate – bine ca mi-ai zis parola, dar de la ce e? 😀

calitati geaman – are atatea…. de nu pot sa ti le spun pe toate 🙂

caut vrajitorie – nu vrei mai bine sa te apuci de cautat comori pierdute? ai mai multe sanse de reusita

dilema sunt sau nu insarcinata – da’ ce dilema… existentiala, chiar!

animale futute de oameni – cum ziceam…

femei futute la munca campului – d-aia se duce tara de rapa…. in loc sa muncim, ne bagam in ea de munca…

crocobauro – bau 🙂

dl ursu de la rompetrol – nu cunosc, n-am vazut, n-am auzit…ce sa caute la mine? dl. ursu, o sponsorizare ceva? 😛

iubire la batranete – pai da… te loveste cand nu te astepti

animale futute de uameni – uameni…. genial!!! alta specie 🙂

sa nu mai plangi dn orice – mi-am promis mai demult… crede-ma, plang rar de tot, numai si numai din lucruri serioase sau de nervi

sunt cu capul spre usa – vezi sa nu te dai cu capul de usa, sa faci buba

horoscopul pe ziua asta – astazi astrele sunt favorabile, exista sanse scazute de lapovita si ninsoare

22 Responses to “Gugali-ne-am”


  1. 2 Lavi Noiembrie 17, 2009 la 5:41 pm

    hehe sunt prima 😀

  2. 3 Buratina1 Noiembrie 17, 2009 la 5:49 pm

    un barbat a mancat o femeie – e cea mai tare din tot ce am citit pana acum :))))
    cat despre cel care e cu capul spre usa, feng shui spune ca e rau daca esti cu picioarele spre ea, asa ca stai linistit 😉

  3. 4 schnitzel Noiembrie 17, 2009 la 6:16 pm

    Tulai, ce de perversi!

    „horoscopul pe ziua asta – astazi astrele sunt favorabile, exista sanse scazute de lapovita si ninsoare” – deci soare, da? ca nu ti-am mai zis LMA de mult, si tare-as vrea, ca m-am saturat de nori 🙂

  4. 5 Rae Noiembrie 17, 2009 la 7:27 pm

    bai ce fetishuri mai ai si romanii astia =)))
    bunicute futute, animale futute de oameni etc :))))
    ne modernizam si noi 😀

  5. 7 Lilly Noiembrie 17, 2009 la 7:34 pm

    sexul la mare cautare!
    merci pentru portia de zambete 🙂

  6. 8 Mada Noiembrie 17, 2009 la 8:13 pm

    obsedaaaaaaaaaaaaaaati!
    in alta ordine de idei, cred ca iau 5 la teza.

  7. 9 Lilly Noiembrie 17, 2009 la 8:27 pm

    @mada- dar ce s-a intamplat?

  8. 10 Mada Noiembrie 17, 2009 la 8:32 pm

    pai. am avut o foaie cu ex. de la diriga, o foaie de la cealalta profa.
    cu diriga studiasem [ defapt nu studiasem , doar grupa 1 studiase ] London by day and by night [ ce poti vizita in Londra si multe alte detalii ] si la cealalta profa Hamlet [bine, si invaders si timpurile, dar astea nu ni le-a dat].
    si a venit cealalta profa cu o foaie pe care erau 5 intrebari. fiecare valoreaza un punct.
    si 4 din acele 5 intrebari erau niste citate. noi trebuia sa spunem CINE le-a spus, CUI le-a spus, CAND le-a spus.
    Si nu erau nici citate din alea geniale… gen ‘ to be or not to be’ – bine, asta o stie oricine, dar ma refer asa… noi am citit cartea in romana, citatele erau in engleza [ si aia veche, dar mnoh, ne-a tradus cuvintele … care nu aveam nici cea mai vaga idee ce inseamna ] si a fost aiurea… eu le-am scris la nimereala…

    si diriga nici macar nu s-a chinuit sa ne faca un subiect calumea, ne-a xeroxat testul din carte…
    mbine, si-a dat seama ca nu a facut cu noi ce a facut cu ceilalati, asa ca noi am fost scutiti de un punct.

    dar mnoh.. 😐

  9. 11 crocoditza Noiembrie 17, 2009 la 8:52 pm

    Buratina, explicatia ta cu capul spre usa e geniala 🙂

    schnitzel, nu-i nimic, astept cuminte 😛

    Rae, doar suntem in uniune … aia europeana, trebuia sa ne modernizam

    Lilly, cu placere 🙂

    Mada, lasa… nu e o tragedie, vezi ce nota iti da pana la urma si te inveselesc eu
    nu te supara din cauza unei note, ca nu spune nimic despre tine, eu oricum stiu ca esti o geniala 😛

  10. 12 Rae Noiembrie 17, 2009 la 8:53 pm

    si eu dau teza la latina joi – cacalau X(
    tre sa traducem din romana in latina si invers

  11. 13 crocoditza Noiembrie 17, 2009 la 8:59 pm

    Rae, pana joi esti as in latina… presimt eu 😀

  12. 14 Rae Noiembrie 17, 2009 la 9:07 pm

    haha..da Domnu sa ai dreptate :)))

  13. 15 schnitzel Noiembrie 17, 2009 la 9:37 pm

    Da’ de cand se dau teze in noiembrie? (Ho, nu sariti, ca m-au zapacit astia cu schimbarile lor, eu stiu ca le dadeam in decembrie sau ianuarie)

  14. 16 Rae Noiembrie 17, 2009 la 9:52 pm

    pai la noi se dau de pe 15 noiembrie pana pe 15 nu stiu cat….

  15. 17 schnitzel Noiembrie 17, 2009 la 9:59 pm

    Draci, am imbatranit..

  16. 18 Rae Noiembrie 17, 2009 la 10:06 pm

    :)))
    sau s-au schimbat prea multe in educatie 😉

  17. 19 Mihi Noiembrie 17, 2009 la 10:40 pm

    ai de ma’sa de gugaleli :)) :-S

  18. 20 Lilly Noiembrie 17, 2009 la 11:22 pm

    Mada- o sa fie bine:)
    Rae sa ai bafta!

  19. 21 Marmotica Noiembrie 18, 2009 la 9:03 am

    Neataaaaa!!!
    dl ursu de la rompetrol – nu avem, dar avem un urs pe cana 😆
    Si astia care cauta animale futute de oameni sunt din ce in ce mai multi.. oh Doamne , ce s-a ales de lumea noastra.
    @Mada, bafta si nu te mai stresa atat pentru note!
    @Rae, stiu ce inseamna teza la lb. latina ( am facut traduceri din Caesar de mi-a iesit pe nas ) Bafta la teza!

  20. 22 crocoditza Noiembrie 18, 2009 la 9:43 am

    Rae, doar azi nu e joi, esti cu burta pe latina?

    schnitzel, nu esti singurul 🙂

    Mihi, mie mi-e mai mila de astia de cauta 🙂

    Suri, eu am gasit o explicatie… le plac pisicutele, puicutele, pitzipoancele, ursoaicele, tigroaicele, leoaicele, femeia sa fie ca un animal 😀
    Si te-am prins, tu ai ochi numai pentru Chiu, pe Vai nici nu-l bagi in seama… pe urma zici ca de ce pleaca… de gelozie! d-aia!


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE