E duminica …

… si am ganduri existentiale.

De ce nu vreau sa ma marit? Asta era gandul existential. Am o relatie mai mult sau mai putin perfecta, depinde de zi. 🙂 O relatie normala. Convietuim si ne suportam. De ce nu vreau sa ma marit? Dupa cateva incercari esuate, mi-a cam trecut de maritis. Am zile cand totul e frumoooos, perfect, rasfatz total si imi zic „Da, asta e omul cu care vreau sa ma marit”…. si mai sunt si zile cand nu-l suport si imi vine sa-l bat pana ma plictisesc si imi zic si am grija sa ii si zic „D-asta nu o sa ma marit cu tine niciodata”. Si poate sunt asa sucita pentru ca-s Gemeni. Oare? Pentru ca-s eu mai cu capul?

Si nu ma sperie ideea de a ma marit. Cred ca ma sperie ideea de a ma marita cu el. Dar de ce? Ca uneori m-as marita…. sunt constienta ca nu exista relatia perfecta (exceptia e Marul), dar eu, cum ne certam, parca nu m-as mai marita nici platita. Doar ce ne-au luat niste prieteni la interogat… voi nu faceti nunta?… raspunsul dat de al meu nebun „cand s-o hotari ea”.

Eu initial am zis ca nu ma marit fara o cerere in casatorie mai ceva ca-n filme, scenariu d-ala siropos, bine pus la punct, sa fie ceva special. Pe urma, am impresia ca i-am zis de atatea ori ca nu ma marit cu el, ca nici nu ma mai cere, ca e sigur ca zic NU 🙂

Asa era salvat articolul de dimineata.

Acum stiu de ce nu vreau sa ma marit cu el. E un egoist! Si cand isi da seama ca o comite, isi cere scuze, imi spune ca nu o sa se mai intample, e drept ca nu se mai intampla acelasi lucru, insa are grija sa faca el ceva care sa ma racaie pe ficati. Partea proasta e ca sunt ambitioasa rau cand mi se pune pata. Partea frumoasa e ca imi trec nervii foarte repede.

57 Responses to “E duminica …”


  1. 1 Rae Noiembrie 15, 2009 la 9:39 pm

    pfoai…ce primul sunt :))

  2. 3 Rae Noiembrie 15, 2009 la 9:41 pm

    eh…asa sunt eu cu mama =)))
    uneori imi vine sa-i dau una in cap (sau mai multe) si alteori o draganesc de nu se mai vede :))

  3. 4 Rae Noiembrie 15, 2009 la 9:42 pm

    nu…daca am de facut caracterizari la romana :)))

  4. 5 crocoditza Noiembrie 15, 2009 la 9:48 pm

    Rae, la 10 noaptea? toata ziua ce-ai facut? 🙂

  5. 6 Rae Noiembrie 15, 2009 la 9:52 pm

    /:) ai vrea sa pierd din pretiosul timp destinat frecatului mentei?! :))
    hai c-am gasit un video potrivit postului tau 😀 (sa vad daca stiu sa pun video in comment :)) )

  6. 7 Rae Noiembrie 15, 2009 la 9:53 pm

    bai ce geniu m-a facut maicamea =)))

  7. 9 crocoditza Noiembrie 15, 2009 la 9:56 pm

    am uitat si de nervi…de tot 🙂

  8. 10 Rae Noiembrie 15, 2009 la 9:59 pm

    si eu am un big….hm hm…ego 😀 (si nu mi-e rusine sa recunosc 😀 )

  9. 11 crocoditza Noiembrie 15, 2009 la 10:08 pm

    e bun orgoliul… dar cu portia 🙂

  10. 12 Rae Noiembrie 15, 2009 la 10:12 pm

    am invatat asta pe pielea mea :)))

  11. 13 schnitzel Noiembrie 15, 2009 la 11:47 pm

    Of, femeile si maritatul.. 😛 (Din pacate) stiu destule cazuri de casatorii la 20-20 si un pic de ani terminate prost, deci mai bine mai tarziu decat prea devreme 🙂

  12. 14 crocoditza Noiembrie 15, 2009 la 11:54 pm

    schnitzel… si-asa mi-a zis in astrograma ca ma marit de 2 ori… posibilitate mare 😀

  13. 15 schnitzel Noiembrie 16, 2009 la 12:21 am

    Oh da, astrograma e de baza! Mama Omida tot asa a zis? 😀

  14. 16 crocoditza Noiembrie 16, 2009 la 12:24 am

    schnitzel… n-am mai apucat-o pe saraca Mama Omida 🙂
    nu e astrograma de baza, dar na… mai zambesc si eu, desi ice ca o sa mor batranaaaaaa, in strainatate, sper ca in vreo croaziera cu babe si mosi bogati 😀

  15. 17 schnitzel Noiembrie 16, 2009 la 12:51 am

    😆 cre ca m-as prapadi de ras daca as citi ce-mi zice mie
    Noapte buna si-un inceput de saptamana cat mai fain! 🙂

  16. 18 crocoditza Noiembrie 16, 2009 la 12:52 am

    multumeeeeesc
    noapte buna si tie!
    sa avem o saptamana fantastica!

  17. 19 pifuneata Noiembrie 16, 2009 la 9:18 am

    Croco nu esti singua care inca se sperie de maritis:)) Cateodata visez la nunta alea alea, iar cand ma gandesc mai profund ma sperie gandul…Habar nu am de ce…Probabil mai avem de copilarit. Sa copilarim zic eu, nu?:))

  18. 20 crocoditza Noiembrie 16, 2009 la 10:27 am

    pifuneata, da, da, mai bine mai copilarim, decat sa stam sa alergam prin tribunale 😛

  19. 21 Ada Noiembrie 16, 2009 la 10:41 am

    Buna dimineata!

    Acest post cere un strop de sinceritate. In primul rand vreau sa spun ca eu m-as marita, dar n-am cu cine, nu m-a cerut si nu m-a convins nimeni. 😛 Dar, cu sau fara maritis, bebelul meu tot va veni, ieri mi-a iesit la un test pe feisbuc, cum ca voi avea un baietel si o fetita.

    Asa, sa revenim… cand eram eu o adolescenta rebela si mi-am dat seama ca specia venita de pe Marte (noi fetele suntem de pe Venus, sa fie clar!) e altfel, dificila, problematica, etc… i-am spus mamei ca imi vad viata din divort in divort. 😆 Doamne fereste, zic! (asta apropo de ce-a zis Croco de tribunale) 😆

  20. 22 crocoditza Noiembrie 16, 2009 la 10:59 am

    Mamaaaaaaaaaaaaaa, de-abia astept surioara sau fratiorul 🙂
    Feisbuc-ul asta e taramul tuturor posibilitatilor 😀

  21. 23 KingSnake Noiembrie 16, 2009 la 11:20 am

    Eu nu ma marit. Mai ales ca stiu sigur ca nu ma cere. 😆

    P.S. Prin tribunale e haios, mai cunosti oameni …

  22. 24 KingSnake Noiembrie 16, 2009 la 11:21 am

    P.S. Ai dreacu’ cu martienii lor complicati ! 😆

  23. 25 crocoditza Noiembrie 16, 2009 la 11:21 am

    KS, la varianta asta nu m-am gandit…. la tribunal sigur gasesti pe cineva care e in suferinte, gata sa te consoleze sau sa il consolezi 🙂

  24. 26 crocoditza Noiembrie 16, 2009 la 11:27 am

    P.S. KS, cere-o ca de-abia astept sa o vad pe Joa mireasa 😛

  25. 27 Joaninha Noiembrie 16, 2009 la 11:29 am

    Buna dimineata.
    Nici eu nu ma marit, mai ales ca Serpent e sigur ca nu-l cer, asa ca si io-s sigura 😆

  26. 28 KingSnake Noiembrie 16, 2009 la 11:31 am

    @croco: daca vrei sa o vezi mireasa poate participa la o prezentare de moda, mai ales la corpul ei minunat de model. :mrgreen:

    Cat despre cerut, dupa cum vezi, aici exista un consens si e pacat sa-l stricam. Maritisul dauneaza grav sanatatii relatiei. 😈

  27. 29 crocoditza Noiembrie 16, 2009 la 11:31 am

    Joa, deci tu esti vinovata… nu vrei sa-l vezi pe Serpent ce bine i-ar sta maritat 😀

  28. 30 dorin Noiembrie 16, 2009 la 11:31 am

    @Ada: Sper ca testul pe feisbuc nu e un test de sarcina. Zic si eu, ca ar fi prea de tot sa vezi dupa testul de sarcina daca va fi baiat sau fata. Ia uite ce incantata e Croco! 🙂
    @Croco: Sper ca prietenul tau nu e gamer sau ca nu uita de toate in fata calculatorului. Ca altfel, e de rau.
    http://www.injoaca.ro/mama-singura/7-greseli-pe-care-le-fac-femeile-maritate-cu-un-gamer/
    Vezi aici de ce. E o analiza interesanta, dureros de adevarata si merita citita si data mai departe.

  29. 31 crocoditza Noiembrie 16, 2009 la 11:34 am

    dorin, a trecut de faza cand ne certam ca eu dorm singura si el la calculator, am luat atitudine, i-am zis ca ramane cu calculatorul si jocurile, sa-l inveleasca ele noaptea, am reusit sa-l desprind 🙂

  30. 32 crocoditza Noiembrie 16, 2009 la 11:37 am

    KS, hai cu prezentarea 😀 stiu ca are corp de modeala, ochi superbi si asa bruneta… sa vezi bataie ce ar fi iesit, cine sa fure mireasa 🙂

  31. 33 KingSnake Noiembrie 16, 2009 la 11:40 am

    Pai tu esti cu organizarea, cu d-astea … fa-i o propunere 😆 😛

  32. 34 Joaninha Noiembrie 16, 2009 la 11:43 am

    Era si cazul sa ma descopere cineva. A venit vremea sa rebutez! 😆 Da’ io n-am mai pomenit sa se fure mireasa de pe catwalk. 😆

  33. 35 KingSnake Noiembrie 16, 2009 la 11:45 am

    Tu semneaza contractul acolo cu Croco si te fur eu dupa primii pasi in culise si dusi am fost ! 😆

    Si dusi suntem inca … 😈

  34. 36 crocoditza Noiembrie 16, 2009 la 11:46 am

    hahahahaha
    dusi si dulci 😛

  35. 37 Aiacu Paru' Noiembrie 16, 2009 la 12:56 pm

    AI descris com 99% din relatiile de cuplu, ar fi culmea sa fie numai miere si lapte mereu, nu ai mai aprecia la justa valoare momentele cu adevaral frumoase! Pana la urma se ajunge la un compromis intre lucrurile care te fac fericita si lucrurile ( egoismul, nepasarea, chestiile mici care te scot din sarite), daca la final tragi linia si iese cu plus pentru experientele pozitive, asta e!
    Eu daca aud de maritis ma imbolnavesc de boala picioarelor reci, fug de rup pamantul, mi se pare ca ceva poate fi frumos, si la fel de bine poate sa nu mai fie si fara implicatii inutile simplu pt a satisface factorul social..poate si pe cel familial…in fine..dar bebe vreau…si gene bune mai vreau pana atunci..intre timp ma las iubita..si iubesc mai putin decat el ( egoism de leu!)

    Pupz..si get over za dileme!

  36. 38 crocoditza Noiembrie 16, 2009 la 1:01 pm

    egoisto 😛
    sper sa trec si de dilema asta… vedem in ce fel 🙂

  37. 40 crocoditza Noiembrie 16, 2009 la 1:18 pm

    In alta viata, poate 🙂
    Sunt ambitioasa cateodata de n-ai vazut

  38. 41 KingSnake Noiembrie 16, 2009 la 2:26 pm

    Si care e ambitia in acest caz ?
    Si unde e progresul ?
    😈

  39. 42 crocoditza Noiembrie 16, 2009 la 3:19 pm

    Progresul? in Jilava, la intrare in Bucuresti, am vazut eu ca scrie mare 😀

  40. 43 Mada Noiembrie 16, 2009 la 3:36 pm

    cate probleme existentiale pe aci, de cand nu am mai trecut eu.. 😛
    crocoditzo, nu te marita 🙂
    traieste-ti viata. pentru ca una ai, nu merita sa stai legata de o persoana.
    PRIN ACTE.
    o sa regreti [ cred ]
    daca nu simti ca e … aaaa.. nu stiu, magia, etc bla bla [ aberez, i know ] [ vezi Marul, de ex ] nu te maritaa, breee!

    vezi pe putin 15 tari, traieste, fa lucruri pe care nu ai fi visat niciodata sa le faci ..
    dupa asta, marita-te cu cine vrei! 😛

    Parerea mea, de teenager. Eu am zis ca nu ma marit. [ mbine, bunica-mea s-a inverzit la fata, a zis ca nu-s normala, cum sunt capabila sa spun asa ceva? dar de ce sa fiu legata de cineva ? mbine, o fi dragostea mare salata cu branza si rosii, dar totusi… ]
    Sper sa nu ma schimb. 😛

  41. 44 crocoditza Noiembrie 16, 2009 la 5:19 pm

    Mada, teenagerii filosofi ca tine ma fac sa zambesc si sa simt ca parca mai e o speranta pentru noua generatie
    Geniala mica! 😛

  42. 45 Malkovici Noiembrie 16, 2009 la 6:02 pm

    tot e bine daca doar maritisul e pe capshor, in curand vine faza cu bebele …primesc apropouri de vreo 3 -4 luni d’asta. Evident, ca nu inteleg ! :))

  43. 46 crocoditza Noiembrie 16, 2009 la 6:33 pm

    nu trebuie sa intelegi, trebuie sa te executi 🙂
    de ce nu vrei bebe?

  44. 47 Mada Noiembrie 16, 2009 la 6:48 pm

    gandeste-te ca daca te mariti, nu vei calma rudele, din contra! de vor freca la cap pana le vei face un nepot, apoi o nepoata apoi o intreaga echipa de fotbal. apoi, daca vad ca o duci bine, iti vor bate apropouri sa le dai si lor. daca nu, vei ajunge de genu ‘ ia uite, saraca … 11 copii [ 😆 ] ‘ si bineinteles ca nimeni nu te va ajuta.

    bine, acum dramatizez.

  45. 48 Malkovici Noiembrie 16, 2009 la 6:51 pm

    De executat, eu execut cu drag si spor pentru al nostru viitor, dar nu vreau rezultatul momentan 🙂 Am 26 de ani doar, sunt tinereeeeeeeeeel :)) Si daca imi mai pun si rucsacul in spate, imi dai cu vreo 5 ani mai putin 🙂

  46. 49 Mada Noiembrie 16, 2009 la 7:05 pm

    intrebare: de ce nu va acceptati varsta? de ce spuneti ca ‘ mnooooh, daca ma vezi, nu imi dai nici 20 de ani ‘ . primul pas: acceptarea!
    [ mi-am amintit de profa de psiho din generala :)) ]

  47. 50 Malkovici Noiembrie 16, 2009 la 8:05 pm

    :)) Eu imi accept varsta dar daca sufletul meu persista in tinerete vesnica , ce-s io de vina ?!:))

  48. 51 crocoditza Noiembrie 16, 2009 la 8:36 pm

    Mada, ma surprinzi placut tot mai mult 🙂

    Malkovici, copilul din tine tropaie 😀

  49. 52 Lilly Noiembrie 16, 2009 la 8:41 pm

    hello!
    da mult s-a mai dezbatut acest subiect (good for u Croco)
    eu am alergie la intrebarea: Cand te mariti? sau De ce nu te mariti? sau La nunta ta cand jucam? si multe alte derivate

    Sincer eu maine m-as marita (exagerez, e post, nu se poate acum,dar la vara se poate) dar nu ma cere nimeni.
    Nu stiu daca trebuie sa simti ca asta e sau nu, cred eu ca daca stai foarte mult cu cineva ori te obisnuiesti si asa ti se pare normal, ca-i ok si fara acte, ori se pierde sarea si piperul, sau apare frica si gandul ca poate cu altul era mai bine.
    Casatoria-i o loterie, lozul poate fi castigator sau nu.
    Motivele pentru care eu m-as marita ar fi sa fac un bebel cu acte in regula, si sa am pe cineva la batranete. Ma uit la parintii mei ce bucurosi sunt ca se au unul pe altul,dupa 38 de ani de casnicie. Mi-s foarte dragi cand i vad cum tin unul la altul, chiar mai mult deact tineau in tinerete.
    Vreau si eu!

  50. 53 Lilly Noiembrie 16, 2009 la 8:41 pm

    scuzati comentariul cat china 🙂

  51. 54 crocoditza Noiembrie 16, 2009 la 8:48 pm

    Lilly, ce frumoasa imagine mi-a venit in minte legat de ai tai… desi cred ca nici la ei n-a fost mereu totul roz

  52. 55 Lilly Noiembrie 16, 2009 la 8:55 pm

    nu a fost totul roz, a fost si gri si negru uneori
    important e ca au trecut peste toate si ca dupa atatia ani se apreciaza, se ajuta, si se inteleg 🙂
    si acum se mai cearta, e normal, dar tot ei se si impaca

  53. 56 crocoditza Noiembrie 16, 2009 la 8:58 pm

    inseamna ca sunt eu cu capul de vreau sa fie mereu bine 🙂

  54. 57 Lilly Noiembrie 16, 2009 la 9:01 pm

    nu esti cu capul, cine nu vrea sa fie mereu bine/ cine vrea sa se certe?
    gandeste-te cum ar fi sa nu greseasca niciodata, sa faca exact ceea ce gandesti tu ca trebuie/ unde ar mai fi personalitatea acelei persoane?
    si in Biserica se mai cearta lumea dapoi acasa 😉


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE