Copilul din mine

Facusem baita, imi uscasem parul si fugisem din casa, nu apucasem sa imi mai dau 2 perii rotative ca sa mi-l mai domolesc. Ajung unde trebuia si mi se spune „Hmmm… zici ca de-abia te-ai trezit”. Explic ca de-abia sunt sarita din cada, n-am avut timp sa ma gatesc si primesc replica „Da, da… vrei sa pari tu asa, dar stiu ca de fapt te aranjezi o gramada ca sa pari ca dupa somn, dar oricum iti sta bine oricum”. Am zambit.

Sa va explic. Parul meu nu e nici cret, nici drept, nici, nici. E undeva la mijloc si dupa ce fac baie, sunt ca o floricica, imi infloreste 🙂 Lucru pentru care oricum nu ma prea stresez, ca eu n-am stresuri d-astea, ies din casa si cu parul portocaliu, nu-s complexata de niciun fel si pot sa zambesc oricum as fi imbracata sau coafata.

Cand sunt la pantaloni cu dunga, sacou sau o tinuta cat de cat business, e ok. Cand sunt mai bezmetica de fel, ciufulici, in blugi, adidasi, e mai greu. Ca par un copil bezmetic si cei care intra prima oara in contact cu mine, ma privesc si imi vorbesc ca unui copil, un pic neincrezatori. Pana deschid si eu gura…  si se observa ca-s cam stapana pe ceea ce fac si nu au de ce sa-si faca griji.

Intotdeauna am fost matura… in gandire, ca fizic, acum 2 ani m-a intrebat un taximetrist ce am facut la bac 🙂

 Am trecut prin destule pana acum, stiu cam cu ce se mananca viata, stiu ce inseamna sa fii responsabil, stiu ce inseamna sa muncesti. Si ca ma dau eu lovita… partea a doua, dar am mancat destule experiente pe paine, mi-am furat-o de multe ori si personal si profesional, am invatat usor-usor sa citesc oamenii. Nu-s atotstiutoare, mai am de invatat si de experimentat muuuuulte. Dar vreau sa raman copil. Macar din cand in cand. Sufletul meu e de copil.

 Si ce daca am 25 de ani? Si ce daca o sa am 50 de ani? Vreau sa ramana copilul din mine. Vreau sa pot sa zambesc strengareste, sa fac cu ochiul, sa fiu zuza, sa fac surprize, sa ma prostesc, sa rad pana imi dau lacrimile, sa fiu rasfatata, sa ma aliiiiiiiiiiiiiiiint, sa sar coarda, sa ma uit la desene, sa fac partide de gadilat, batai cu perne, sa tzopai pe strada, fara sa ma gandesc ca vai, domne,  eu la 25 de ani, nu mai fac asta, nu se preteaza, trebuie sa ma comport ca un om matur.

Cand sunt lucruri serioase, ma mobilizez, ma concentrez, rezolv tot. Cand nu, copilul din mine isi face de cap. 🙂

12 Responses to “Copilul din mine”


  1. 1 pifuneata Noiembrie 11, 2009 la 12:27 pm

    Bine faci Croco. Lasa copilul acolo:)) Si eu sunt asa:)) Ma apuca cateodata alintatul, doamne, chiar zici ca sunt un copil tembel:)) Eu cred ca si la 90 de ani, tot copil voi fi, asa ca…

    Tine-o tot asa, esti o persoana perfect normala!

  2. 2 Mada Noiembrie 11, 2009 la 2:31 pm

    si parul meu tot asa sta. :))
    „forever young, i want to be.. forever young ” 😛

  3. 3 crocoditza Noiembrie 11, 2009 la 5:47 pm

    pifuneata, il las, da’ lasa-l si tu, ca sa aiba coleg de joaca 😛

    Mada, ntz ntz…. cu cine semeni? 😀

  4. 4 Joaninha Noiembrie 11, 2009 la 5:51 pm

    Esti un copil frumos, nu te schimba :*

  5. 5 crocoditza Noiembrie 11, 2009 la 5:53 pm

    Joa, saru’manaaaaaaaaaaaaa, scuipa-ma, sa nu ma deochi 😀

  6. 6 Buratina1 Noiembrie 11, 2009 la 7:31 pm

    e frumos sa fii copil, e bine , te mentine fericita si viata are mai multe forme pentru tine!
    „An honest man is always a child.”

  7. 7 crocoditza Noiembrie 11, 2009 la 7:32 pm

    cand esti copil te bucuri de tot ce descoperi si viata nu e asa complicata, e mai usor totul

  8. 8 Lilly Noiembrie 11, 2009 la 7:37 pm

    cred ca cel mai minunat lucru de pe lumea asta e sa fi copil 🙂
    traieste-ti copilaria pana la 100 de ani 🙂 cel putin 😉

  9. 9 crocoditza Noiembrie 11, 2009 la 7:39 pm

    mai am de copilarit 🙂 cred ca o sa cresc odata cu copilul meu

  10. 10 Malkovici Noiembrie 11, 2009 la 8:30 pm

    Stai linistita, astea oricum sunt chestii tipice Gemenilor. Mai ales partea cu varsta, stii ca aratam mai tineri decat suntem 😉

  11. 11 crocoditza Noiembrie 11, 2009 la 9:51 pm

    Malkovici, multumesc pentru complimentul indirect 🙂

  12. 12 pifuneata Noiembrie 12, 2009 la 8:43 am

    Da…Pai eu il tin strans si nu ii dau drumul:)) Mai ales daca si-a gasit partener de joaca:))


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE