E crizaaaaaaaaaaaaa

Nu, n-am articol serios, doar ca ascult iar piesa de la Taxi si o fredonez 😀

Vroiam sa ma dau mare ca am o suri care are grija de mine si imi face cadouri.

Ete ce cadou mumos am primit, nu eu, cica blogul meu. Si cum blogul meu n-ar exista fara mine, eu zic ca e pentru mine … bine, recunosc, imi place sa ma alint… si sa primesc cadouri 😛

a-present-for-your-blog

Si pentru ca suri deja a inmanat premiul familiei si prietenilor de familie, se stie ca nu i-as lasa nepremiati, voi inmana premiul catre urmatorii:

Deni – pentru ca doar ce a fost ziua ei, e cadoul de dupa 😛

Rae – primeste cadoul numai daca face bine la testul de la latina

Mada – cadourile patrate trag la pamantul patrat 😛 bine, ca ar mai fi un motiv, cum ca e o mica agitata, pardon, am vrut sa zic geniala 🙂

Hubba Bubba – sa o mai inveselesc putin, ai cadou o imbratisare calda si un zambet molipsitor 😛

Lilly – pentru ca face cel mai bun tort de mere, pentru ca eu nu stiu sa fac tort de mere, dar stiu sa dau cadouri

Pifuneata – ca sa uite de sentimentele ciudate

De-abia astept sa deschid cadoul, sper sa fie niste raze de soare, ceva caldurica… bate vantul rau, e frig… nu-mi place!!!

 

22 Responses to “E crizaaaaaaaaaaaaa”


  1. 1 Buratina1 Octombrie 30, 2009 la 10:10 am

    primaaa 😀
    felicitari pt premiu, o zi super iti doresc! 🙂

  2. 2 crocoditza Octombrie 30, 2009 la 10:21 am

    Buratina, multumeeeesc, ziua sper sa fie super, seara sigur o sa fie super 😛
    vreau o zi cum am zis la Dono: „… cand ma uit pe geam, vad oceanul… si 2 palmieri, nu li se misca nicio frunza. Si o raza de soare mi-a intrat in ochi, stai sa ma intorc pe partea cealalta. Observ pe noptiera un ceas. 12 p.m. o fi bine sa dormi pana la ora asta? Ma intind, ma rasfat putin si vad ca se deschide usa camerei… micul dejun la pat? Deci da… rasfatz. Sa mergem sa stam la soare si sa ne balacim? Imediat, ce costum de baie sa imi iau? Asta albastru sau asta galben? Serviciu? Ce serviciu? Sunt in Hawaii, la vila de vacanta, revin mai pe seara, cand o sa am chef sa motzai in hamac”.

  3. 3 pifuneata Octombrie 30, 2009 la 12:39 pm

    Croco felicitari! Si iti multumesc pentru premiu, nu ma asteptam ca micutul meu blog sa fie premiat, la doar cateva luni:)

  4. 4 crocoditza Octombrie 30, 2009 la 1:06 pm

    pifuneata, multumesc
    toate au un inceput 😛

  5. 5 Marmotica Octombrie 30, 2009 la 1:43 pm

    Razeeee de soareee, caldura si voie buna! 😀 Sa-ti traiasca blogul 🙂

  6. 6 Rae Octombrie 30, 2009 la 2:51 pm

    deci sarut toate mainile >:D<
    si sa stii ca azi am fost o persoana foarte buna :)))
    am fost avocatul apararii, clientul meu fiind Ghita (moara cu noroc), mi-am inabusit adversarul (avocatul acuzarii) cu obiectii misto si am si invatat la latina de mi s-a acrit (prin clasa se auzea numai: ia zii…diateza activa, mod indicativ, timp m.m.c.p – suntem constiiciosi, ce mai :))) )
    dar, (there is a but) cred ca o sa iau 8 sa 9 (in cel mai bun caz)
    mersi misto inca o data si la mai multe premii! 😀
    gata, am terminat, promit 😀

  7. 7 crocoditza Octombrie 30, 2009 la 3:03 pm

    Suri, ce de soare…. orbitor 🙂
    sa traiasca bine! 😛

    Rae, norocosule… ca am 2 maini si atat, ca pe urma te vedeam eu cum te descurcai sa pupi mai multe maini 😛
    E bun si 8 sau 9. Interesanta perspectiva de abordare a nuvelei (sper sa nu ma lase memoria de cand eram eu mica si prin liceu, nuvela e, nu? 🙂 )

  8. 9 Mada Octombrie 30, 2009 la 5:21 pm

    sarumanaaa ! :*
    multumesc ca te-ai gandit la mine

  9. 10 Mada Octombrie 30, 2009 la 5:23 pm

    eu am avut azi halloween-ul si clasa mea a primit vreo 4 premii din 5..
    mbine, costumatia mea nu a fost premiata.
    eram un cersetor din Bucuresti . bine, doar ca emanam multa energie in jur si free hugs.
    acum imi pica ochii in gura si maine iar o iau de la capat… cu olimpiada la engleza. 😀

  10. 11 crocoditza Octombrie 30, 2009 la 5:59 pm

    Mada, atunci meriti premiul si mai mult 😛
    iti tin pumnii la olimpiada, sa faci totul bine!

  11. 12 Buratina1 Octombrie 30, 2009 la 6:25 pm

    buna seara dragi tovarasi!
    Croco, pot sa iti scriu un mail? 😀

  12. 13 crocoditza Octombrie 30, 2009 la 6:28 pm

    Buratina, normal ca poti 🙂
    Da reply la ce ti-am trimis eu si zi ce te roade 😛

  13. 14 Lilly Octombrie 30, 2009 la 6:39 pm

    Buna seara!
    felicitari pentru premiu! : mult soare si multe zambete 🙂
    si……. multumesc mult! sunt foarte incantata, pot sa topai prin casa de bucurie?
    o sa fac un tort de mere dar nu weekendul asta ca sunt bizi cu o nunta, dar rezolvam saptamana viitoare un tort foarte bun:)…aaaaa…cel mai bun 😉

  14. 15 Buratina1 Octombrie 30, 2009 la 7:10 pm

    Croco, iti multumesc din suflet :*:*

  15. 16 crocoditza Octombrie 30, 2009 la 7:28 pm

    Lilly, poti sa tzopai, numai sa nu-ti bata vecinii in tevi 🙂

    Buratina, cu multa placere

  16. 17 Lilly Octombrie 30, 2009 la 7:55 pm

    o sa ma bucur in liniste :))) o sa strig in liniste!
    oricum de afara se aude muzica, e ceva concert in apropierea mea, la expo transilvania,asa ca sunt acoperita 🙂

  17. 18 Mada Octombrie 30, 2009 la 10:07 pm

    crocoditzooooooo, ce mai faaaci? >:D<

  18. 19 Hubba Bubba Octombrie 30, 2009 la 11:35 pm

    Multumeeeesc:”>
    Esti o dragutza:*

  19. 20 crocoditza Octombrie 31, 2009 la 10:16 am

    Mada, uite acusica am facut ochi 🙂
    Tu ce faaaaci?

    Hubba Bubba, multumesc si eu 😛


  1. 1 mult. « Supradoză de vise Trackback pe Octombrie 30, 2009 la 6:04 pm
  2. 2 Premiu! « despre mine……despre altii Trackback pe Octombrie 30, 2009 la 7:50 pm

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Octombrie 2009
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE