Smechera si eu

Vi s-a intamplat sa va cumparati ceva si pe urma sa nu va mai placa?

Mie, destul de des 😀

Asa am patit si acum. Am vazut intr-un catalog d-ala de la Avon un ceas. Mi-au licarit ochii. Si in urmatoarea secunda eram „vreau si eu, vreau si eu”. Si am vrut, si l-am avut. Numai ca eu ma asteptam sa fie asa de … mare….si in catalog nu vazusem capacul ala alb de acoperea ceasul. Nu-mi place nici sa ma platesti, darmite sa-l mai platesc eu. L-am platit si l-am facut cadou cuiva careia i-a placut. Daca imi mai puneam vreo 2-3 bratari, aveam toata mana plina de aur, imi luam repede o fusta lunga cu pliuri si ma apucam de ghicit in ghioc sau de cantat manele, inca ma mai gandesc, cica intr-un an-doi ai vila cu piscina, jeepan si decapotabila, as putea sa ma sacrific 😀

P.S. Nu v-am spus ca sambata am mancat pentru prima data burghinion de caprioara. 🙂

Fotografii-0867

30 Responses to “Smechera si eu”


  1. 1 Lilly Octombrie 27, 2009 la 8:22 pm

    prima!
    vorba aia” din dar in dar sa mearga”, ai vrut sa-ti faci un cadou si l-ai facut cadou, mai bine asa daca nu-ti placea

  2. 2 Marmotica Octombrie 27, 2009 la 8:23 pm

    Primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
    Deci e ceas sau nava spatiala ???
    Am vut o vreme in care purtam aur, dar acum sincer nu cred ca o sa mai port vreodata, poate aur alb in cel mai bun caz 🙂
    hauleu mancatash, ce cias frumos hai! 😆

  3. 3 crocoditza Octombrie 27, 2009 la 8:23 pm

    da 🙂 de tinut asa doar ca sa ocupe loc si sa nu il port… n-avea farmec si nici nu mai am loc prin casetutele de zdranganici

  4. 4 Marmotica Octombrie 27, 2009 la 8:24 pm

    Ahhhhhh, am fost cat p-aci!

  5. 5 crocoditza Octombrie 27, 2009 la 8:25 pm

    Suri, e ceas undecover 😀
    Daca m-ai fi vazut cat de entuziasmata am deschis cutia si cum mi-a picat fatza cand l-am vazut…

  6. 6 crocoditza Octombrie 27, 2009 la 8:27 pm

    a fost Lilly mai rapida 😛
    papa mai mult tort de mere si nu prea ingrasa asa tare ca ciocolata, tu daca papi cioco multa, te-a facut la plecare cu a-ntaia 😀

  7. 7 Lilly Octombrie 27, 2009 la 8:35 pm

    :))) „am facut-o la plecare cu a-ntaia” pe Marmo, a fost buna fraza asta :)))))
    Tulai Doamne!Croco da cu ase cias fain puteai sa ghicesti si tu, faceai un leu de tri 🙂

  8. 8 Mada Octombrie 27, 2009 la 9:05 pm

    ma deprima acel ceas :-s

  9. 9 Rae Octombrie 27, 2009 la 9:51 pm

    te super extra mextra inteleg :)))
    de fiecare data cand imi iau ceva si apoi nu-mi mai place urmeaza o zi intreaga de morala…
    it sucks..big time

  10. 10 crocoditza Octombrie 27, 2009 la 10:09 pm

    Lilly, cu asemenea cea, o iau pe urma asteia mica… ma apuca depresia 🙂

    Rae, bine ca m-am facut mare si acum doar eu imi mai fac morala 😛

  11. 11 Joaninha Octombrie 27, 2009 la 10:49 pm

    Ahaaa, deci tu esti aia care l-a dus pe Sangerica-cel-care-e-caterinca la lautari! 😆
    Hai baftalo!

  12. 12 crocoditza Octombrie 27, 2009 la 10:51 pm

    Joa, cred ca erau invidiosi lautarii cand imi vedeau ceasul 😀
    Desi n-am fost eu… din fericire pentru Sangerica… el e mai sensibilos si eu vorbesc muuuuuuuuuuult 😛

  13. 13 pifuneata Octombrie 28, 2009 la 9:23 am

    Croco, bine ai facut! Decat sa il vezi stingherit intr-o cutie si sa-ti amintesti mereu momentul in care l-ai cumparat, mai bine sa il poarte cineva! Bravo! E un exemplu bun de luat in seama:)

  14. 14 crocoditza Octombrie 28, 2009 la 9:31 am

    Daaa… sunt buna de exemplu 😀
    Si cand te gandesti ca am ramas blocata cand l-am vazut, pe urma am ras singura de nebuna, dupa care m-am tras in poza cu el sa il am amintire… toate au un rost, pana si prezenta pasagera a acestui ceas in viata mea, a avut un rost… am facut un cadou

  15. 15 pifuneata Octombrie 28, 2009 la 10:00 am

    Era sa uit..romanul? Pe cand o noua bucatica…stau in suspans:))

  16. 16 Sangerica Octombrie 28, 2009 la 12:24 pm

    deci, mai intai de toate 😆 😆 😆
    revenind, :lol:, cateva observatii:
    1. permite’mi sa iti intorc intrebarea: tie iti place manelele? 😆
    2. capacul ala e luat de la oala de 10 kile cumva? 😆
    3. lant d’ala are cainele lu’ mamaita. 😆
    4. daca_capacu’ si lantu’ isi asa mari, nici nu vreau sa ma gandesc ce limbi are ceasu’. 😆
    5. banuiesc ca vezi si din spatiu ce ora indica. 😆
    6. vrei sa tragi de fiare?

    sa nu te superi pe mine… 😀
    tu esti speciala si fara ceasu’ ala. 😛

  17. 17 Aiacu Paru' Octombrie 28, 2009 la 3:25 pm

    EU una nu ma mai joc, tot ceea ce as fi putut spun eu a fost zis, Marmo o spuse p’aia cu haoleeuu, Rae mi-a furat expresia cu extra mega super, Joa zise faza cu Sangerica, pana si Sangerica zise de limbile ceasului…NU MAI ZIC NIMIC.
    Si-s ultra super mega catranita 😦

  18. 18 Buratina1 Octombrie 28, 2009 la 4:14 pm

    hihihi Croco, pitzi te vedem daca mai achizitionezi si o pereche de colaci…aaa.. cercei de aur :))
    fiind o zi in care pot vorbi, am trecut sa va urez cat pot eu de tare o seara frumoasa tuturor! 😀

  19. 19 Lavi Octombrie 28, 2009 la 5:50 pm

    Buna seara lume! ce faceti? eu bine, tocmai am intrat in concediu fortat pt urmatoarele 2 sapt (au ocupat elevii scoala si nu-i lasa sa intre inauntru)

    ps: pe cand un roman mic? 😀
    pps: va pup! 🙂

  20. 20 crocoditza Octombrie 28, 2009 la 5:50 pm

    pifuneata, sper sa reusesc sa termin si partea de roman… cat mai repede 😛

    Sangerica, te mai ranjesti mult? 😛
    1. sa ma vezi ce talent am la cantat
    2. nu-ti zic de unde e capacul, ca stiu eu ca vrei si tu
    3. e caine de smecher de are lant d-ala 🙂
    4. da’ sa vezi cum se misca limbile 😀
    5. am rau de inaltime
    6. decat sa traga fiarele de mine, mai bine trag eu de ele 😛

    sa-mi pun ceva rosu pe mine, ca stiu ca-s gingasa si deosebita 🙂

  21. 21 crocoditza Octombrie 28, 2009 la 5:52 pm

    Lavi, bunaaaaaa
    Doar nu plangi dupa scoala acum 🙂
    Romanul mic e in chinurile facerii 😛
    Ti pup si eu!

  22. 22 crocoditza Octombrie 28, 2009 la 5:54 pm

    AiacuParu’, las’ ca iti fac o sedinta de ghicit in ghioc…moca 😛 si iti revii

    Buratina, buna searaaaaaaaa, ce voce cristalina ai 😛

  23. 23 Lavi Octombrie 28, 2009 la 5:55 pm

    *nu-i lasa pe profi si pe directoare 😀

  24. 24 Hubba Bubba Octombrie 29, 2009 la 11:47 am

    Ma, nici mie nu-mi place acest ceas;;) Dar nu stii ca il puteai returna? Si iti primeai banii inapoi;;)
    Ma rog, acuma Avonu’ e cam tzepar de fel, grija mare cand comanzi mai ales la nunate de farduri rujuri luciuri de buze oje…nu se prea potrivesc nuantele, adica ceva arata in catalog si cu altceva te trezesti acasa…
    Nu mai dati banii pe prostii de la Avon…gasesti lucruri mult mai faine si mai ieftine, dar de calitate, si in alte locuri… La Avon si Oriflame preturile sunt umflate tocmai de comisioanele pe care le iau reprezentantii, liderii s.a.
    Cum iti explici ca daca tu ai dat pe ceasul asta sa zicem 100 de lei eu il pot lua cu 35, reprezentant fiind si beneficiind de o oferta? Huh? Ma rog, dadeam un exemplu dar cam asa e treaba la Avon, pretul real e undeva la jumatatea pretului de catalog.

  25. 25 crocoditza Octombrie 29, 2009 la 11:54 am

    Hubba Bubba, eu de fel nu prea imi iau tampenii d-astea, cu cosmeticalele sunt 99% cu Vichy sau L’oreal, indiscutabil. Dar a venit vara-mea cu un catalog si de plictiseala l-am rasfoit, si asa la prima vedere chiar m-a incantat, nu stiu zici ca am fost legata la ochi, nu m-am gandit ca 100 lei e mult sau putin, conta ca-mi placea 🙂

  26. 26 Hubba Bubba Octombrie 30, 2009 la 11:34 pm

    Bine mai, dar data viitoare sa tii cont de sfaturile mele:))

  27. 29 deaa Decembrie 4, 2009 la 10:12 pm

    va dau un sfat:nu fiti smecheri ca la alti oameni nu le sta bine. Smecher insemana sa:
    injuri
    lovesti
    sa nu asc ce zic alti!
    Si vreau sa stiu la ce vreiti sa fiti smecheri!
    Eu una sunt rebela si mie imi sta bine de fire altor persoane le sta bine sa fie:
    timide
    cuminti
    si chesti de genul acsta!

  28. 30 crocoditza Decembrie 4, 2009 la 10:21 pm

    deea, bun venit si multumim (eu cu mine si cu Croco) pentru sfat! 🙂

    dar… ma vad nevoita sa vin cu definitia

    ȘMÉCHER, -Ă, șmecheri, -e, adj. (Adesea substantivat) Care știe să iasă din încurcături, pe care nu-l poți păcăli; abil; isteț, dezghețat; șiret, șarlatan. – Din germ. Schmecker „persoană cu gust rafinat”.

    o seara placuta sa ai!


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Octombrie 2009
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE