Leapsa … n-am vrut sa o fac, dar o fac

Dl. Sangerica m-a insarcinat … cu o leapsa! Si eu, cum sunt fata cuminte si ascultatoare, prestez la leapsa.

Ghinionul – un lucru de care te loveşti involuntar, fără a deţine control asupra sa, la care cauţi soluţii pentru a-l depăşi. PS: Poate fi considerat ghinion şi necâştigul la Loto, dar acesta este un ghinion general al românilor, nu unul personal

Consider ca-i un ghinion ca n-am si eu o matusa Tamara sa-mi lase o mostenire de nu mai trebuie sa ma mai agit atat sa alerg dupa un trai decent.

Ghinion cred ca e si ca nu stiu sa merg pe bicicleta dar caut solutii pentru a-l depasi… solutiile sunt doar la nivel de teorie, practica ma omoara.

Prostia – lucruri făcute la repezeală, negândite, cu efecte negative asupra ta.

Compromisurile… facute din dragoste… si degeaba!

Tot din categoria „lucruri negandite, cu efecte negative asupra ta” – increderea in unii oameni.

Necazul – poate fi numit şi ghinionul suprem. Sunt acele lucruri/fapte ce nu pot fi prevăzute sau prevenite, cu efecte grave asupra persoanei tale, ce pot să dăinuie mult timp după petrecerea lor.

Doamne fereste de necazuri!

7 Responses to “Leapsa … n-am vrut sa o fac, dar o fac”


  1. 1 Joaninha Octombrie 26, 2009 la 11:21 am

    ‘neata! Ne-am laudat noi ca am bifat toata lista in weekend, da’ uite ca am ramas cu o restanta. Tre’ sa execut si eu leapsa diseara.

  2. 2 No Mo' Octombrie 26, 2009 la 3:15 pm

    Naspa tema… naspa conceputa.

  3. 3 crocoditza Octombrie 26, 2009 la 7:19 pm

    Joa, inspiratie maxima 🙂

    No Mo’ … apai na… daca ar fi totul perfect, am mai aprecia lucrurile facute bine? 🙂

  4. 4 Mada Octombrie 27, 2009 la 8:50 pm

    cum adica nu stii sa mergi pe bicicleta?!?!
    te invat euuu!
    mama ma „incuraja”, imi tot zicea : uite, cum poate aia si tu nu poti?! odata s-a enervat si m-a lasat in spate, si am inceput sa pedalez dupa ea si am cazut. s-a intors la mine si iar am luat-o de la capat. 😆

  5. 5 crocoditza Octombrie 27, 2009 la 10:15 pm

    nu stiu….si rolele ma sperie
    ia sa ma inveti… invat acum la batranete, imi sparg capul la batranete, nu le fac si eu la timpul lor 🙂

  6. 6 Mada Octombrie 28, 2009 la 4:37 pm

    eu am invatat anul trecut sa merg, dar si acum imi e frica sa pun frana. 😛

  7. 7 Mada Octombrie 28, 2009 la 4:37 pm

    sa merg pe role*
    dar nu-i problema, te invat euuu! 😀


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Octombrie 2009
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE