Am mai primit un premiu, de fapt, doua

Cu ocazia toamnei (pe care v-am spus ca nu prea o suport), am primit un premiu de la Ada si acelasi premiu si de la Jasmin. Poate asa ma indragostesc de toamna, desi nu prea cred ca e vreo sansa. Vreau sa le multumesc pentru cuvintele frumoase, promit ca data viitoare sa le las fara cuvinte (in sensul bun) 🙂

Si trebuie sa-l dau mai departe… premiul… si e numai pentru fete. De la mine pentru voi, fara numar 🙂

Pentru toate gunoieritzele, care mi-s dragi de nu mai pot, cu dedicatie speciala pentru Ada, Ermi, Marmo, Pisicutza. Premiul asta il vad ca un martisor de toamna si toate fetele ar trebui sa primeasca un asemenea martisor.

Asa ca, dragele mele de pe aici, fie ca ne destrabalam la miez de noapte sau ma cititi si doar atat, dragele mele prietene care imi suporta toanele, chiar si cele de nimeriti pe aici din greseala si nu va ma intoarceti, primiti din partea mea un martisor de toamna.

premiutoamna

 

12 Responses to “Am mai primit un premiu, de fapt, doua”


  1. 1 Lilly Octombrie 26, 2009 la 7:52 pm

    prima!
    felicitari :)……….si multumim pentru martisorul de toamna 😉

  2. 2 crocoditza Octombrie 26, 2009 la 7:52 pm

    Lilly, meritati si voi 🙂

  3. 3 Buratina1 Octombrie 26, 2009 la 8:16 pm

    primesc si eu unul? 😀
    buna seara dragelor! 🙂

  4. 4 crocoditza Octombrie 26, 2009 la 8:24 pm

    Buratina, cum sa nu 🙂
    Unul era rezervat pentru tine 😛

    Buna seara!

  5. 5 Buratina1 Octombrie 26, 2009 la 8:36 pm

    multumesc multumesc :*
    il pun in piept si ma bag in pat cu o cana de lapte fierbinte! 😀

  6. 6 crocoditza Octombrie 26, 2009 la 8:49 pm

    Buratina, asa… o sa visezi frumos sigur… ne faci o cantare? te tine glasul? 😛

  7. 7 Lilly Octombrie 26, 2009 la 8:57 pm

    Buratina canta de bucurie?

  8. 8 crocoditza Octombrie 26, 2009 la 9:04 pm

    eu sper sa aiba voce macar 🙂 adica sa nu o mai doara in gat

  9. 9 Lilly Octombrie 26, 2009 la 9:07 pm

    da, sa se faca bine intai sapoi sa cante

  10. 11 Mada Octombrie 27, 2009 la 8:51 pm

    mie imi place toamna. toamna e timpul lui bacovia. si e asa frumos cand plouaaaaa! 🙂
    bine, dar vara tot pe primul loc e! asta clar! 😀

  11. 12 crocoditza Octombrie 27, 2009 la 10:16 pm

    asa, asa, sa faci si un fanclub „vara” 😛


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Octombrie 2009
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE