Despre fotbal

Nu sunt microbista. Nu tin cu nicio echipa in mod special, insa imi place fotbalul. Ma mai uit la meciuri care imi trezesc interesul. Cele mai „starnitoare” de interes sunt cele in care joaca nationala sau una dintre echipele noastre cu o echipa straina.

Asa ca… aseara, aveam o salata Capriciosa in fatza si urmaream meciul. Si mi-a parut ca au luat golul ala in minutul 2 asa aiurea. Dar m-am bucurat asa tare cand au egalat. Si nici n-am respirat cand a dat nenea arbitrul penalty, ba chiar tipam la televizor „Hai, Tudore, hai, mama, apara” si a aparat. Ba chiar m-am certat pe telecomanda cu toata lumea, sa nu carecumva sa mute cineva de la meci ca fac scandal.

Pe scurt, mi-a placut meciul de aseara. Jos palaria in fatza echipei Unirea Urziceni, cu tot cu antrenor si oamenii din spatele lotului care pun si ei umarul si creierul la munca. Am vazut o echipa care juca fotbal. Am auzit pentru prima oara de Onofras, de Galamaz, de Bilasco, de Varga (cum auzeam Varga stiam ca sigur da pasa gresita sau pierde mingea si ma luau nervii dinainte), dar desi nu erau mari vedete gen Mutu, mi-au oferit 90 de minute de fotbal si spectacol, mi-au oferit emotii si bucurie. Bravo voua!

24 Responses to “Despre fotbal”


  1. 1 Xaýide Octombrie 21, 2009 la 6:53 pm

    primaaaaaaa!
    prima?

  2. 4 Xaýide Octombrie 21, 2009 la 6:56 pm

    nici eu nu sunt microbista. adica nu mai sunt. anul trecut eram stelista! (btw: HAI STEAUAAAA!)
    meciul de aseara nu l’am vazut. azi dimineata era cam subiectul principal de dezbatut in microbuz.

    ..si buna seara!

  3. 5 Lavi Octombrie 21, 2009 la 6:58 pm

    DA! Fosrte frumos meciul si azi am avut cu ce sa ma laud la colegii broscari ca am facut spectacol :D. o sa incep sa tin cu Unirea daca si la urmatorul meci fac un spectacol tot asa de frumos 😀

  4. 7 Xaýide Octombrie 21, 2009 la 7:05 pm

    Hai sa vad zic un banc si apoi plec:D

    Un barbat se arunca de la etajul 7. Dupa 10 minute ii cade si parul.
    De ce?
    Folosea o lotiune care intarzia caderea parului:)):D

  5. 8 crocoditza Octombrie 21, 2009 la 7:05 pm

    Lavi, sa ne dam si noi mari!!! 🙂

  6. 9 crocoditza Octombrie 21, 2009 la 7:06 pm

    😀
    Xayide, o seara frumoasa 🙂

  7. 10 Venny Octombrie 21, 2009 la 7:23 pm

    Bună seara Cro şi codiţa!

    Frumos meci. Văzut, plăcut, înjurat, strigat de bucurie, mândru că mai există români care vor să realizeze ceva, nerăbdător până la următorul meci.
    Cam acesta este rezumatul.

    Hai să ne citim sănătoşi şi poate fac şi echipele din Europa League un căcat, ceva. Vaiiiii…mii de scuze, mi-a scăpat cuvântul ăla urât. Te rog să mă ierţi ca am spus „ceva”.

  8. 11 crocoditza Octombrie 21, 2009 la 7:30 pm

    Venny, te iert 😛
    si eu astept returul… o sa fie si retur, nu?

  9. 12 Lilly Octombrie 21, 2009 la 7:51 pm

    Buna seara! eu n-am vazut meciul dar am auzit ca a fost frumos. Hai UnireA! desi io-s de la Cluj si tin cu CFR 🙂

  10. 13 crocoditza Octombrie 21, 2009 la 7:53 pm

    Lilly, prima iubire CFR-ul… Unirea o tii de amanta 😛

  11. 14 Ada Octombrie 21, 2009 la 8:31 pm

    Buna seara!
    N-am ce comenta aici… am mereu impresia ca daca ma uit eu la meci, le port ghinion. Asa ca nu. 😛

  12. 15 Lavi Octombrie 21, 2009 la 8:32 pm

    Lilly esti de la Cluj si trebuie sa tii cu U ca frana e gruia + portugalia 😀

  13. 16 Lilly Octombrie 21, 2009 la 8:33 pm

    Priam iubire a fost Steaua, m-am nascut stelista, acum nu prea ma mai intereseaza Steaua. Apoi a venit a doua dragoste CFR-ul- ca doar is clujanca, si daca vrei tu miam luat acum pe amanta Unirea.
    Nu-s eu microbista, dar ma bucur cand castiga Romania, sau echipele din Romania si savurez cu placere meciurile faine 🙂

  14. 17 Lilly Octombrie 21, 2009 la 8:34 pm

    @Lavi- cu U nu tin, pe aia nu-i prea cunosc dar are fani mai agresivi decat CFR-ul si deaia nu-mi plac
    dar in alta oridine de idei pot sa tin si eu mereu cu cei care castiga 🙂

  15. 18 crocoditza Octombrie 21, 2009 la 8:37 pm

    asta e cea mai buna strategie, sa tii cu cine castiga 😀

  16. 19 Lavi Octombrie 21, 2009 la 8:39 pm

    of of cand vin in Cluj o sa te duc la un meci sa vezi ca e mai frumos la U decat sus pe deal ca la noi e mai multa inima! (fanii aia agresivi se pot ignora ca nu se merita sa isi puna nimeni mintea cu ei 🙂 )

  17. 20 crocoditza Octombrie 21, 2009 la 8:44 pm

    asta nu pot eu sa inteleg…. de ce trebuie sa fim asa violenti? ma uitam la aia de la glasgow… se vedeau cum stau pe scaune, aliniati…. nu le-a mai convenit, au huiduit nitel si au parasit stadionul, nu au rupt, nu au aruncat cu brichete, sticle si altele

  18. 21 Lilly Octombrie 21, 2009 la 8:49 pm

    @Lavi- ok, abia astept. Pana atunci paote se face si stadionul cel nou
    @Croco- cred ca genetic suntem mai violenti

  19. 22 crocoditza Octombrie 21, 2009 la 8:56 pm

    genetic, pe naiba…. din cauza educatiei, poate

  20. 23 Lilly Octombrie 21, 2009 la 8:59 pm

    ar trebui sa se interzica suporterii pe stadioane daca sunt violenti, vorba mamei: daca nu pot sta cuminti pe stadioane sa stea acasa si sa-si sparga televizoarele lor, fara sa ne mai lase noua un gust amar
    fara violenta!


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Octombrie 2009
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE