Vai de bila mea

Acum mai bine de o saptamana am avut o criza de fiere. 2 zile si 2 nopti de dureri.

Eu n-am voie sa mananc produse de patiserie, smantana, maioneze, prajeli, mezeluri si chestii d-astea grase sau dubioase. Si ma feresc de ele, pe cat posibil, insa imi mai scapa si mie cate un saleu, un pateu cu branza, un ou ochi, din joi in Paste. Cum eram in dureri, m-am tot gandit ce am mancat… si cum ma gandeam, mi-am dat seama ca n-am papat nimic suspect…in afara de seminte prajite. Clar…de la seminte, sufeream. Si-s ca un drog, cand ma apucam de ele, nu ma mai opream decat cand se termina punga. Mai aveam 2 pungi ramase acasa, dar n-am mai pus gura de ele. Ca era inca durerea in oase. O simteam. Si aseara, zaresc pe bar o punga de seminte, ma gandesc ca nu ma mai doare… iau si eu cateva boabe, de pofta. Am mancat juma’ de punga…de pofta… si acum nu mai pot de dureri.

23 Responses to “Vai de bila mea”


  1. 1 Joaninha Octombrie 20, 2009 la 9:49 am

    Uof. Asa e si maica-mea. N-ai decat 2 variante : regim + ceaiuri sau operatie, daca e de operat. 😦

  2. 2 Naicu Octombrie 20, 2009 la 10:02 am

    Ăăă, primul (mascul feroc). Da, am scris bine feroc.

    Multă sănătate. Şi eu am mîncat aseară cele mai ieftine snacksuri. Mi-era o poftă…

  3. 3 crocoditza Octombrie 20, 2009 la 10:20 am

    Gata, Joa 🙂
    Regim mai tin si eu…pe cat posibil… mai iau pastile cand ma ia cate o criza…bine, daca as sta linistita, poate n-as mai avea asa crize, dar si nedormita si stresata si muncita, se aduna toate 🙂

    Naicu, cel mai primu’ esti 😛
    Sanatate sa fie pentru toata lumea. Ce bine ca nu imi plac snacksurile, fast-food-ul si tampenii d-astea, ca altfel vai de curul meu era

  4. 4 Ada Octombrie 20, 2009 la 10:25 am

    Buna dimineata!
    Da, da, vai de curu’ tau era, ca snacks-urile si fast food-ul acolo se depun! 😛

  5. 5 crocoditza Octombrie 20, 2009 la 10:26 am

    Era pacat de frumusete de fund 🙂

  6. 6 Buratina1 Octombrie 20, 2009 la 11:41 am

    😦 Croco, iti trimit un pupic si multa multa sanatate ca sa te faci bine repede!
    o zi cat mai frumoasa, fara dureri si plina de voie buna!

  7. 7 Mada Octombrie 20, 2009 la 2:36 pm

    las’ croco, te faci tu bine si ii arati bilei de ce esti in stare . 😆

  8. 8 Sangerica Octombrie 20, 2009 la 4:57 pm

    sa te faci bine… 🙂
    desi io’s de parere ca ai limbrici (altfel nu se explica cum de te manca in dos sa mananci iar seminte) si nicidecum ce spui tu ca ai. 😛

  9. 9 Lilly Octombrie 20, 2009 la 5:51 pm

    Buna seara!
    si eu am probleme cu fierea si am zis gata cu KFC si MCDonalds.
    doar mancare sanatoasa. sa vad cat ma tine 🙂
    Croco sa te faci bine 🙂

  10. 10 crocoditza Octombrie 20, 2009 la 6:16 pm

    Buratina, multumesc 🙂 am simtit toate gandurile bune si deja ma simt mai bine

    Mada 😀

    Sangerica… pofta, fir-ar ea sa fie!

    Lilly, sa te tina cat mai mult! Mie nu imi e foarte greu, pentru ca nu ma omor dupa ce imi e interzis 🙂

  11. 11 Rae Octombrie 20, 2009 la 7:23 pm

    crocoditus domnisaurus, qui tu facio?
    mi s-a pus pe creier de atata latina ~X(
    si ca sa fiu on: acu o saptamana am avut si eu o criza de masea (exista?)

  12. 12 Rae Octombrie 20, 2009 la 7:24 pm

    a..voi acu sa nu luati de bun ce am scris mai sus :))) (partea in latina)

  13. 13 Lilly Octombrie 20, 2009 la 8:12 pm

    Croco- niic eu nu am omor dupa ce e interzis,mi doar pofta 🙂

  14. 14 Lavi Octombrie 20, 2009 la 9:26 pm

    ciao! eu am gastrita. si sunt..adica eram dependenta de cola, chipsuri & popcorn 😐
    ieri am gasit acasa 1 l de cola si in 10 minute l-am dat gata, iar acum bolesc in pat si nu mai stiu ce sa ma fac sa treaca durerile (cred ca si febra am de la ce criza gastrica am facut 😐 )
    ba crocule si restu care va simtiti rau : sa va faceti bine ca de nu vin si va bat !

  15. 15 Hubba Bubba Octombrie 20, 2009 la 10:58 pm

    Fierea e undeva in partea stanga? Am si eu neste dureri din cand in cand si taaaare ma tem:-s

  16. 16 crocoditza Octombrie 21, 2009 la 7:51 am

    Rae, cand o sa ajungi tu doctor in latina, sa vezi ce bine o sa fie 😀 Exista ce vrem noi 🙂

    Lilly, pofta ne omoara..incet si sigur 🙂

    Lavi, mai esti in stare sa ne bati? Ai grija si tu de tine! Cola la gastrita? Cred ca tu vrei bataiutza!

    Hubba Bubba, fierea e in dreapta, in stanga stiu ca poate sa fie ficat sau splina.
    Nu e niciun doctor pe aici sa ne oblojeasca si noua ranile? Fete tinere si suferinde… 🙂

  17. 17 Mihi Octombrie 21, 2009 la 8:27 am

    Neatza! poate este domn doctor horea pe aici si va salveaza

  18. 18 Venny Octombrie 21, 2009 la 9:01 am

    Bună dimineaţa Croco,

    Să le ia naiba de „bomboane agricole”. Sănătatea e pe primul loc. De ce nu le înlocuieşti cu ceva care nu-ţi face rău.
    Hai să ne citim cu bine! Multă sănătate!

  19. 19 tiger1 Octombrie 21, 2009 la 10:53 am

    croco, abia vad ce mai scrie pe blogul tau.
    pls, fa-l la loc cum era

  20. 20 Jasmin Octombrie 21, 2009 la 2:08 pm

    Şi pe mine mă mai înţeapă bila câteodată, dar nu am crize aşa de grave. În schimb apendicele mă omoară, dacă alerg un pic sau depun un efort mai mare mă doare îngrozitor. Dar mi-e frică de operaţie aşa că tac chitic şi nu zic nimic 😉
    Să dea Domnul să te faci bine cât mai repede 🙂

  21. 21 Viorel Octombrie 21, 2009 la 2:38 pm

    Arunca seminţele alea odată ! scapă de ele 😛

  22. 22 Buratina1 Octombrie 21, 2009 la 4:37 pm

    Ziua buna tuturor 🙂
    Croco sper ca esti bine si te bucuri de ziua asta minunata!

  23. 23 crocoditza Octombrie 21, 2009 la 5:44 pm

    Mihi, neatzaaaaa 🙂
    Horea e ocupat cu examenele, nu prea are timp de noi.

    Venny, neataaaaaaaaaaaaa si tie 😀
    Pai crezi ca-s sado-maso? Le las! Sa manance cine o vrea, eu m-am lasat de sportul asta

    tiger, nu am facut nicio modificare

    Jasmin, ceaiuri pentru apendice, ceaiuri multe, ca altfel ajungi la cutit mai devreme sau mai tarziu

    Viorel, ordin executat! 🙂

    Buratina, sunt bine, am tzopait azi sub razele soarelui 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Octombrie 2009
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE