Roman – partea a 36-a

Ca in vis, rupta de tot ce se intampla, aude vocea ofiterului starii civile:

– Domnisoara?!??!?! Da sau Nu?

Eve se uita la Alex, saracu’ nu intelege nimic… nici ea. Se uita in jur, toti ii mimau „Da”… Eve tot nu intelege ce „Da”? I se intalneste privirea cu cea a mamei, mama ii zice „Zi DA”… Eve gandeste cu voce tare si se intreaba „Da?”, ofiterul aude un Da chinuit, il aproba, toata lumea rasufla usurata, continua discursul cu drepturile si obligatiile sotilor. De-abia acum, Eve isi da seama ca de fapt ea nu spusese DA, doar ca s-a nimerit… era casatorita. Oficial. Legal.

Deja totul se facea din inertie. Piscoturi, flori, urale, orez ramas in par, ba chiar si trena rochiei rupta putin datorita unui toc al unei domnisoare. Ajung la biserica. Era mai simplu, macar aici nu trebuia sa dialogheze cu preotul.

Asa se face ca Eve nu a auzit o vorba din slujba…. fizic era acolo, cu gandul era departe. Doar blitzul aparatului foto a trezit-o din visare. Era la poze. Multe poze. Multe blitzuri. Ii vibreaza gentuta…ii suna telefonul, respinge apelul, insa observa cat e ceasul. 17:00. Trecuse o zi din viata ei, una dintre cele mai importante si ea nu isi aducea aminte mai nimic. Cum era posibil? Subconstientul sa fie atat de puternic?

Alex: Sebi, hai si tu cu noi la poza.

Eve se trezeste la realitate. Colegul Sebi era langa Alex, se uita la Alex, il vede pe Sebi, aude Sebi, il vede pe Sebi, se gandeste la Sebi, e maritata cu Alex…. ii curge o lacrima. Ii mai curge inca una. Lacrimile nu se mai opresc. Toata lumea e mirata. Gloria, insa, si-a dat seama si o salveaza:

Gloria: Hai Eve, stiu ca esti emotionata si fericita, dar gata…ca strici machiajul.

Eve isi da seama ca deja era prea tarziu, acum chiar nu mai putea sa dea inapoi, a vrut nunta, are nunta. A intrat in hora si trebuie sa joace. La figurat. Si la propriu, mai tarziu putin. Simte iar ca o orbeste blitzul…dar… de data asta, zambeste. Chiar si fotograful observa si adauga „Doamna, bine ca ati scapat de emotii ca vad si eu ce zambet frumos aveti ca pana acum n-aveti nicio poza in care sa zambiti, asa emotionata si ingandurata erati”.

Se hotarase. O data in viata esti mireasa… macar pentru prima oara, asa ca… o sa straluceasca. Si o sa se bucure de fiecare moment pe cat posibil. Ajung la restaurant, primesc invitatii, Eve e ea, zambitoare, politicoasa, glumeatza, unde era ea, toata lumea radia. Deschid oficial seara cu dansul mirilor, moment de care profita si Alex sa o stranga bine-bine la piept si sa ii sopteasca la ureche:

A: Te iubesc. Ma bucur ca ti-ai revenit.

Eve n-a putut sa ii raspunda, dar i-a zambit…cum stia ea mai bine.

 Ba chiar colegul Sebi a valsat-o si Eve n-a mai visat la Sebi. A reusit chiar sa aiba o discutie interesanta, ba chiar sa ii spuna pe nume. Aceasta nunta o facuse puternica, se simtea puternica, puterea si increderea i se citeau in ochi. Ochii ii straluceau. Erau de invingatoare. Invinsese. Reusise sa treaca de un hop emotional.

 

47 Responses to “Roman – partea a 36-a”


  1. 2 Mada Octombrie 18, 2009 la 4:30 pm

    pfiu, hopul asta emotional!
    sa speram ca asta e linistea de dupa furtuna 😆

  2. 4 crocoditza Octombrie 18, 2009 la 4:31 pm

    a treiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 🙂
    ma mananca palma stanga, ce inseamna? 😀

  3. 5 Mada Octombrie 18, 2009 la 4:42 pm

    primesti bani, cred :))

  4. 6 crocoditza Octombrie 18, 2009 la 4:51 pm

    Da? Chiar o sa primesc 😀

  5. 7 Mada Octombrie 18, 2009 la 5:01 pm

    astrele astea. 😆

  6. 8 Mihi Octombrie 18, 2009 la 5:10 pm

    OPA OPAAAAAAAA ca avem nunta :))
    parca poate sa renunte in nu stiu cate ore, din cate stiu eu

  7. 9 Xaýide Octombrie 18, 2009 la 5:11 pm

    a patraaaaaa!

  8. 10 Xaýide Octombrie 18, 2009 la 5:12 pm

    acuma’i acuma! primim si partea a 37 mai pe seara? hai te roooooooog:D

  9. 11 Lilly Octombrie 18, 2009 la 7:16 pm

    buna seara!
    Felicitari mirilor si Casa de Piatra!
    in sfarsit s-a trezit si Eve!

  10. 13 Lavi Octombrie 18, 2009 la 8:54 pm

    haaaaaaaaaaaai maaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!! s-o tzacanit de tot maaaa? :(( nu-i corect!!!

  11. 14 Lilly Octombrie 18, 2009 la 9:28 pm

    o saptamana minunata va doresc tuturor! 🙂

  12. 15 dorin Octombrie 18, 2009 la 9:44 pm

    Mai, mai, mai, la final, Eve parca se transforma in Scarlett O’Hara, devine femeia puternica din „Pe aripile vantului”. Ii mai lipsea mosia. E prima data cand o iau in ras, dovada ca imi placea mai mult domnisoara Eve, decat doamna.

  13. 16 Buratina1 Octombrie 18, 2009 la 9:51 pm

    Croco, ai scris tare frumos partea asta, ma bucur ca a spus da, in felul asta se complica lucrurile 😀
    te pup, somn usor si vise minunate 😀

  14. 17 crocoditza Octombrie 18, 2009 la 10:40 pm

    Mihi, parca.. trebuie sa ma documentez, domne… 😀

    Xayide, nu-s chiar atat de fortza 🙂

    Lilly, Eve iti transmite multumiri si cica daca vrei o felie din tortul de nunta 😛

    Erminuso, eu? 😀

    Lavi, ce sa-i faci, dragostea mai si tampeste

    Dorin, acum e luata, d-asta nu-ti mai place 😀

    Buratina, ai vazut tu relatie simpla? darmite casatorie 😛
    Am primit pupicii, trimit unii la schimb si somn usor si tie!

  15. 18 Lavi Octombrie 18, 2009 la 10:50 pm

    pfai prea multa presiune pe capul meu din cauza lu eve asta care n-are minte .. cred ca o sa albesc inainte de vreme!

    ma duc la somnic. o saptamana stralucita va doresc! va pup si nopte buna!

  16. 19 crocoditza Octombrie 18, 2009 la 10:53 pm

    Noapte buna, Lavi….nu albi inainte de vreme…te rog eu 🙂

  17. 20 BlueAngel Octombrie 18, 2009 la 11:18 pm

    Nu tu, bre 😛 Situatiunea si povestiunea 😛

  18. 21 crocoditza Octombrie 18, 2009 la 11:29 pm

    aaaaaaaa, e bine si asa 😛

  19. 22 Marmotica Octombrie 18, 2009 la 11:34 pm

    Pffaaaiii, acuma-i acuma .. Eu deja sunt terminata, a spus DA , e la nunta, e mai puternica ( cum naiba e mai puternica ?? ) nu inteleg domle de ce nu a putut sa puna capat la timp? offffff…

  20. 23 Hubba Bubba Octombrie 19, 2009 la 7:54 am

    Crocodiiiitzooo, da’ ce bine suna8->
    Tre’ sa-mi fac timp sa-ti iau povestea de la un cap la coada, ca n-am citit decat ultimele parti:”>
    Da’ frumoasa treaba faci tu pe-aici:>

  21. 24 crocoditza Octombrie 19, 2009 la 10:06 am

    Suri, eu i-am spus, da’ n-a vrut sa ma asculte, de fapt cred ca nici nu m-a auzit, era depasita de situatie 🙂

    Hubba Bubba, multumesc, neaparat fa-ti timp si ia povestea de la cap 🙂

  22. 25 Mihi Octombrie 19, 2009 la 10:32 am

    las’ ca divorteaza si totul o sa fie bine :))

  23. 26 Ada Octombrie 19, 2009 la 10:32 am

    Hai cu neata!

    Deci… uite cum isi rateaza (ca sa nu zic mai urat) unii viata! Grrrrrrrrrrrrrrrr!!!
    Va straluci doar noapte aia la nunta, apoi va boci ca e nefericita. Inima e mai puternica decat ratiunea de cele mai multe ori.

    Iar daca tu nu deturnezi situatia la un moment dat, sa ramana femeia cu Sebi al ei, cu sufletul ei pereche, ma gandesc serios sa te dezmostenesc! 😛

  24. 27 crocoditza Octombrie 19, 2009 la 10:37 am

    Mihi, e criza si avocatii sunt scumpi 😛

    Mama, mai e pana la partea 100, pana atunci te pun sa semnezi testamentul si bag o clauza sa nu mai poti sa ma dezmostenesti…in caz de… ca nu se stie niciodata 😀

  25. 28 Mihi Octombrie 19, 2009 la 10:39 am

    il platesc eu, orice pentru fericirea ei

  26. 29 crocoditza Octombrie 19, 2009 la 11:10 am

    Mihi, un gingas si-un deosebit, ca de obicei…. nu vrei s-o iei si acasa? 😀

  27. 31 crocoditza Octombrie 19, 2009 la 11:29 am

    Mihi, e fata buna, zau! 🙂

  28. 32 VV Octombrie 19, 2009 la 11:43 am

    ‘morning si io!

    Mey, tu ne tii pe jar aici, da’ nu-i corect.
    Oricum, apare Sebi. Ca noi il vrem, dea?

    zi buna si saptamana ploioasa!

  29. 33 crocoditza Octombrie 19, 2009 la 11:54 am

    VV, neataaaaaa
    Nu promit nimic 😛
    Saptamana insorita!!! 🙂

  30. 34 Marmotica Octombrie 19, 2009 la 1:18 pm

    Ia uite la ea cum ne pune pe jar.. Suri vrei sa ramai si fara una bucata surioara ?

  31. 35 crocoditza Octombrie 19, 2009 la 4:05 pm

    Suri, nu scapi tu de mine asa usor 😛

  32. 36 Mada Octombrie 19, 2009 la 5:07 pm

    sebi, sebi, sebi, sebi!! =))

  33. 37 Lilly Octombrie 19, 2009 la 5:31 pm

    hello!
    Croco- vreau tort desi am mai papat azi o felie, dar sunt sigura ca asta-i cel mai bun
    Nu va mai suparati atata, ca sunt sigura ca o sa faca Eve si un copil si o sa inteleaga ca dragostea e mai mult decat o traire de moment 🙂 (sper ca n-am fost foarte rea, si fac o marturisire ca poate si eu as alege dragostea aia care te face sa vibrezi decat acea dragoste linistita )
    eu abia astept urmatoarele parti si sunt sigura ca o sa mai trecem prin multe pana la episodul 100 sau pana al final:)

  34. 38 Lilly Octombrie 19, 2009 la 5:32 pm

    * prea multi de sunt sigura, cred ca de al ploaie mi se trage :))

  35. 39 crocoditza Octombrie 19, 2009 la 8:49 pm

    Mada, tzipa ca poate, poate 🙂

    Lilly, de la ploaie, de vremea asta posomorata, vreau sa fie vara!!!!!!!!!

  36. 40 Malkovici Octombrie 19, 2009 la 9:36 pm

    Io ma gandeam, in timp ce citeam, daca lucrurile astea se pot intampla si in viata reala. Cum sa-ti stea nene mireasa atata la ganduri ?!?! Da n-o mai iau io daca se tot fastaceste :)) O seara bunaaaaa

  37. 41 crocoditza Octombrie 20, 2009 la 7:55 am

    Malkovici, dar era si ea emotionata 🙂

    Zi frumoasa sa avem!

  38. 42 Hubba Bubba Octombrie 21, 2009 la 2:37 pm

    Cred ca de o ora si ceva stau cu nasu-n calculator, ma dor si ochii, ti-am dat gata toate partile romanului:))
    frumoasa poveste, dar asa trista si…de abia astept urmatoarea parte:D

  39. 43 crocoditza Octombrie 21, 2009 la 5:49 pm

    Hubba Bubba, sunt mandra de tine si de mine 🙂
    Odihneste-ti ochisorii, ca nu vreau sa ai dureri din cauza mea 😛

  40. 44 Hubba Bubba Octombrie 29, 2009 la 11:48 am

    Crezusem ca a aparut si partea 37 si ca am ratat-o eu:))

  41. 45 crocoditza Octombrie 29, 2009 la 11:55 am

    am priceput aluzia… rabdare 😀

  42. 46 Lavi Ianuarie 10, 2010 la 8:04 pm

    :-” asteptam partea 37 :-w 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Octombrie 2009
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE