Chestii si chestiuni

Ieri a fost FOARTE FOARTE frig. A plouat, a batut vantul, pe la 11 cand ma uitam pe Hallmark la un film s-a luat curentul, s-a facut bezna si liniste in camera, drept urmare fara sonorul de la televizorul, am auzit furtuna de afara in toata splendoarea ei.

In vreo 10 minute m-am luminat si am putut sa continui vizionarea. M-am trezit cu o foame…valeu… de imi venea sa musc din noptiera. Si m-am miscat spre bucatarie sa mananca si gura mea ceva si… nu mai era paine, nu mai era lapte… ca eu de cand cu munca non stop, am uitat sa mai fac si cumparaturi. Asa ca mai rabd nitzelush pana ies din casa. Ma doare spatele, cred ca de la atata stat pe scaun si sigur nu am stat eu prea dreapta, asa ca… nu ma mai vait.

Am visat tot felul de tampenii, ca eram pe terenul unde jucam baschet in tinereti, ca jucam baschet, ca nu imi pierdusem indemanarea si inscriam cos dupa cos, dar ca unii de la panoul celalalt vomitau in continuu. Am avut o gramada vise, cand m-am trezit mi le-am amintit pe toate, acum nu mi-l mai aduc aminte decat pe asta.

Am inceput romanul. Am scris titlul si am dat „save”, mai trebuie doar sa scriu si continutul 🙂 Trebuie…ca am idei acum, stiu ce vreau, o sa il scriu repede. Numai sa am timp. Poate pe seara sau maine.

A iesit soarele, dar tot e frig.

Sa avem o miercuri memorabila!

P.S. Cineva a mai avut rabdare si timp sa citeasca tot romanul. Astept impresii 😀

21 Responses to “Chestii si chestiuni”


  1. 1 Orianda Octombrie 14, 2009 la 10:13 am

    si-aci a ploaut toata ziua ieri …. si e atat de friggggggg!
    A venit iarba,bre’!

  2. 3 Sangerica Octombrie 14, 2009 la 10:33 am

    neata. 🙂

    dadeai cos dupa cos ca bietii vomitau in partea aialalta a terenului. ca de ar fi fost ei ok, n’ai mai fi pupat tu cos dupa cos. 😆

    zi faina sa ai. 🙂

  3. 4 Claudia Octombrie 14, 2009 la 10:35 am

    Da, eu am citit romanul, este super, imi dau lacrimile, ma regasesc in muuulte situatii!!
    Cand vine partea 35??? k mor 😀

  4. 5 Joaninha Octombrie 14, 2009 la 11:14 am

    neata 🙂
    Eu cred ca le pusesi ceva in mancare ca sa ai mingea numai tu. Sigur ai visat si asta, da’ ai uitat.

  5. 6 Lavi Octombrie 14, 2009 la 12:57 pm

    pfai si la mine a fost furtuna azi dimineata. pe la 6 jumate dimineata auzeam cum bubuie ceru :-s, m-am uitat la ceas, m-am ridicat din pat si m-am dus la mama sa-i zic ca nu ma duc la scoala ca ploua :))) si back la somnic si m-am trezit la 11 jumate 😀 ce bine a foooost 😀

    ps:abia astept romanu 😀

  6. 7 Mada Octombrie 14, 2009 la 2:29 pm

    vaaaai, a fost asa frig aaaazi.. am mers cu caciula la scoala. 😆

  7. 8 Marmotica Octombrie 14, 2009 la 4:31 pm

    VA dati seama daca ne plangem asa de vreme acum.. d-apai la iarna oameni buni cand o fi ger de crapa pietrele ? 😀
    Hai sa fie o dupa amiaza placuta! MAcar e soare afara …

  8. 9 Lilly Octombrie 14, 2009 la 4:59 pm

    e frig frig si la Cluj
    @ Marotica- e iarna, daca vrei iti trimit un bulgare de zapada de la Cluj. E adevarat ca nu s-a depus zapada pe strazi dar pe dealuri este, e alb. prea repede isi arata iarna coltii 🙂
    multa caldura!

  9. 10 Lavi Octombrie 14, 2009 la 5:25 pm

    off lilly mie dor de cluj 😦 in ce cartier locuiesti? (eu stateam in marasti)

  10. 11 Malkovici Octombrie 14, 2009 la 6:31 pm

    Dar cu EVE ce s-a intamplat ?! Tu vorbesti de alt roman deja ?:)

  11. 12 crocoditza Octombrie 14, 2009 la 7:25 pm

    Orianda, bun venit, aici la noi in sufragerie e cald si bine 😛
    Haidi bre, ca maine mergem la plaja 😀

    Rae, e doar o iluzie 🙂 ca Orianda e noua printre noi si a fost la moderare…cum eu n-am avut net azi… 🙂

    Sangerica, nu m-ai prins in perioadele de glorie, eram as in ale baschetului 😛

    Claudia, eu zic ca maine aveti roman 🙂 apropo, bun venit si m-am trezit zambind cand ti-am citit comentariul… sunt multumita cand vad ca va place. Sper ca ai luat decizii mai bune decat Eve 🙂

    Joa, la cat talent am eu la gatit…siiiiiiigur 😀

    Lavi, ce-ai facut la istorie? 🙂

    Mada, ger rau azi… mi-a inghetat nasucul

    Suri, cand e cald nu e bine, cand e frig nu e bine, stii cum e cu noi…nicicum nu e bine

    Lilly, a niiiiiiiins, nu mai pot de drag la prima ninsoare… pe urma ma satur de zapada si as fugi in Hawaii 🙂

    Malkovici, nuuu, romanul nostru clasic 🙂

  12. 13 Lavi Octombrie 14, 2009 la 7:30 pm

    crocule nu o vrut sa ma asculte 😦 vroia pe ceilalti care nu erau pregatiti 🙂

    (ps pot sa te deranjez putin pe mess? 🙂 )

  13. 14 Mada Octombrie 14, 2009 la 7:52 pm

    oh, azi am dat test la geografie. pe neanuntate. 8-|

  14. 15 Malkovici Octombrie 14, 2009 la 8:22 pm

    A, bun. Deci maine ne prezentam sa ne luam portia . Finalmenteeeeeeeeeeeeeeeeeeee 🙂

  15. 16 crocoditza Octombrie 14, 2009 la 8:24 pm

    Mada, sper ca ai facut bine 🙂

    Malkovici, da…finalmente…ce sa fac si eu mai repede? 😛

  16. 17 Malkovici Octombrie 14, 2009 la 9:46 pm

    hm, ce-ti place mai mult ?!:) Si cum de noi iti place cel mai muuuult….. O zi tare maine !

  17. 18 crocoditza Octombrie 14, 2009 la 9:50 pm

    Malkovici, voi imi sunteti tare dragi asa ca nu pot sa va las asa incurcati 😀

    Multumesc, am nevoie de o zi tare 🙂 Zi frumoasa si tie!

  18. 19 Lilly Octombrie 14, 2009 la 9:53 pm

    @ Lavi- Clujul e deosebit si vara si iarna, si tot in marasti stau si eu 🙂
    @ Croco- prima zapada imi place si mie, sa stau in casa, la caldura si sa privesc cum cad fulgii mari de zapada si cand se formeaza un strat alb peste tot sa ies din casa, sa ma plimb prin zapada si sa-mi scartie sub picioare si fulgii mari sa mi se lipeasca de gene
    zapada imi place frigul nu! 🙂

  19. 20 Hubba Bubba Octombrie 15, 2009 la 8:03 am

    Daca va mai aud ca va plangeti…uof! La Brasov a nins! Tu’zzzz dai seama?:(

  20. 21 crocoditza Octombrie 15, 2009 la 8:19 am

    Lilly, eu cu frigul nu ne intelegem….deloc

    Hubba, apai na… daca ninge, nu mai e asa ger 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Octombrie 2009
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE