Sa mai vrei sa fii femeie

Azi am avut o zi mai libera si am zis sa profit. Asa ca mi-am facut programare la o impachetare cu argila. Rasfatz. Ziceam eu.

Si ajung. Ma dezechipez si incepe tanti sa ma masoare peste tot. Si ma masoara si rasmaroasa, imi face semne cu pixul pe mine, eram pictata. Ca sa ma masoare dupa impachetare in acelasi loc. Si ma impacheteaza cu niste fasii din material si la sfarsit eram ca o mumie. De-abia ma mai miscam. Pe urma mi-a dat un costum de cosmonaut, d-ala de nu respira pielea si trebuie sa transpiri in el. Ma miscam cu greu, alea ma strangeau si trebuia sa stau o ora cu ele. Ce sa mai fac. Am stat. Am numarat fiecare minutel. M-a pensat alta tanti intre timp. Si dupa ce m-am despachetat, m-a masurat iarasi scazusem cam cate 2 cm peste tot. Fericita tare, n-a mai contat ca ma apasa pe coaste, ca nu puteam nici sa respir, ca nu puteam sa ma misc, eram mai supla, mai tonifiata, mai gingasa. Drept urmare, dupa ce m-am echipat, era libera si fata de la coafor, m-am si tuns, mi-a si intins parul. Sunt o floricica. Am pierdut 3 ore jumate din viata intr-un salon.

37 Responses to “Sa mai vrei sa fii femeie”


  1. 2 Lilly Octombrie 8, 2009 la 7:39 pm

    e bine sa fi o femeie rasfatata
    sapoi sti tu „baba la frumusete rabda”

  2. 3 crocoditza Octombrie 8, 2009 la 8:13 pm

    da…d-asta si ziceam… sa mai vrei sa fii femeie, cate induram ca sa fim atragatoare…

  3. 5 crocoditza Octombrie 8, 2009 la 8:59 pm

    Malkovici, razi tu razi…. 😛

  4. 6 Jasmin Octombrie 8, 2009 la 9:06 pm

    Ai pierdut tu 3 ore jumate, dar sunt altele care fac zile întregi astfel de tratamente. Io în locul lor cred că aş înnebuni.

    Oricum se merită nu? Mi-aş dori şi eu să scap de câte 2 cm de peste tot 😉

  5. 7 crocoditza Octombrie 8, 2009 la 9:08 pm

    Jasmin, a fost prima sedinta si sunt multumita, pachetul e de 4 sedinte, ma pronunt la sfarsit de tot 🙂
    N-as putea sa stau o zi intreaga la salon

  6. 8 dorin Octombrie 8, 2009 la 9:17 pm

    Sa-ti fie de bine impachetarile! Dar te-ai intrebat ce o sa faci cu toata garderoba dupa cele 4 sedinte? Ca o sa dai jos la centimetri si kilograme de n-o sa-ti para bine… 🙂

  7. 9 BlueAngel Octombrie 8, 2009 la 9:44 pm

    Asta sa fie toata problema,Dorine 🙂

  8. 10 Mihi Octombrie 8, 2009 la 10:10 pm

    aia 2 cm defapt a fost apa din tesut care ai pierdut-o, cum fac altii bani uof ufoff

  9. 12 Buratina1 Octombrie 8, 2009 la 11:34 pm

    ‘seara buna lume 🙂
    Croco am o perioada foarte aglomerata, pe scurt: caut job, caut restaurant pt nunta, caut dulap sa am loc pentru hainutele mele la noua locuinta… stres mare. dar te salut cu drag si 3 ore ca 3 ore, dar cine e floricica acum? 😉
    te pup si de citit oricum te citesc in fiecare zi!

  10. 13 crocoditza Octombrie 9, 2009 la 8:03 am

    Dorin, asta sa fie baiul, ca am croitoreasa personala (matusica mea favorita), imediata imi face 2 pense la pantaloni 😛

    BlueAngel 😀

    Mihi, asa o fi, dar de buna voie nu o pierdeam ca nu aveam eu stare sa o scot din mine, asa… macar ma mai si tonifiez, macar sper 😀

    Naicu, viata de…. ? 😛

    Buratina, iti pumnii in primul rand pentru job, apoi sa gasiti un restaurant liber care sa va placa, cu dulapul o rezolvi mai usor 😛 Daca ai nevoie de ceva sfaturi, tzipi tare si cu fortza! te pup si eu si sa aud ca ai rezolvat cu succes tot! 🙂

  11. 14 Aiacu Paru' Octombrie 9, 2009 la 8:35 am

    🙂 Of, cata oftica pe tine si rasfatul tau, eu una nu imi dau seama cand a trecut timpul in salon, as putea sta o zi intreaga, mai ales la masaj,da impachetari pt slabit nu fac…nu as avea de unde sa scot 2 cm…mai bine nu! mai bine impachetarile cu ciocolata..iti lasa o piele asa ffiiiinaaaa 😀
    Si…..cum e tunsoarea????

  12. 15 Ada Octombrie 9, 2009 la 11:37 am

    Ia sa-mi zici tu mie rezultatul final de la impachetarile alea, ca sunt curioasa si interesata. 😀

  13. 16 Mada Octombrie 9, 2009 la 1:05 pm

    priveste partea pozitiva 😀
    esti cu 2 cm mai supla 😆

  14. 18 Marius Octombrie 9, 2009 la 4:45 pm

    neatza! 🙂

    Deci, la impachetari vreau si io:) Sa vad fetele cum sufera la frumusete 🙂

  15. 19 Rae Octombrie 9, 2009 la 5:36 pm

    marius, daca tii neaparat sa simti ce simt si ele, fa-ti o epilare cu ceara (presupunand ca mai ai par pe picioare) 😛
    don’t get me wrong…nu stiu cum e sa te epilezi (pentru prima data) dar presupun ca e foarte naspa…

  16. 20 Mada Octombrie 9, 2009 la 6:38 pm

    a incercat unchimiu si a zis ca i-au dat lacrimile cand i-a fost luata ceara de pe picioare. =]]

  17. 21 Lilly Octombrie 9, 2009 la 6:44 pm

    nu toate tratamentele de infrumusetare sunt placute. epilarea e dureroasa dar efectul e unul foarte placut dar, totusi nerecomandat barbatilor
    femeile suporta mai bine durerea iar firele de par au radacina mult mai subtire decat la barbati

  18. 22 crocoditza Octombrie 9, 2009 la 7:03 pm

    AiacuParu’, am si o impachetare cu ciocolata in vedere…in curand 🙂 si tunsoarea e…nitel mai scurta decat inainte, cu o tentativa de breton si mult filata

    Ada, vii si le faci la mine aici 😛

    Mada, am fost, ca acum bag pe mine si sigur am pus iar aia 2 cm

    Joa, saru’mana 🙂

    Marius, oi fi vreun printz calare care cm vede o domnitza in suferinta ii sare in ajutor? asta ar fi un motiv bun sa ne vezi in suferinta, ca daca e doar pentru a rade de noi…. nu te vad bine 😛

    Rae, asculta la Mada si Lilly si nu cred ca o sa iti doresti vreodata 😀

  19. 23 Mada Octombrie 9, 2009 la 7:04 pm

    Rae, incearca. e o senzatie misto. 😆

  20. 24 Lilly Octombrie 9, 2009 la 7:08 pm

    @MAda – senzatia misto a pielii proaspat epilate- „soft and silkie”sau „fund de bebelus” asa imi place mie sa spun

  21. 25 Mada Octombrie 9, 2009 la 7:10 pm

    nuuu, e o senzatie misto cand iti ia tipa ceara de pe picioare. =))

  22. 26 crocoditza Octombrie 9, 2009 la 7:12 pm

    Mada, senzatia misto cred ca o are tipa 😀

  23. 27 Lilly Octombrie 9, 2009 la 7:17 pm

    cred ca sunt multe senzatii misto 🙂

  24. 29 Rae Octombrie 10, 2009 la 9:07 am

    ce glumete sunteti fetelor :)))

  25. 30 Catalin Octombrie 10, 2009 la 11:31 am

    Ar trebui sa se deschida un salon pentru bloggerite – cu laptopuri si conexiune la internet, ca sa poti scrie in timp ce te faci mai frumoasa. Succes asigurat. 🙂

  26. 31 Mada Octombrie 10, 2009 la 3:18 pm

    Catalin, asta ar fi o idee 😆

  27. 32 Catalin Octombrie 10, 2009 la 3:26 pm

    Ar trebui s-o patentez, sa nu-mi para rau pe viitor. :))

  28. 33 crocoditza Octombrie 10, 2009 la 4:28 pm

    Catalin, nu-s de acord, si-asa stau toata ziua cu nasul in calculator sau laptop…macar acolo sa stau linistita 🙂
    Sau poate fac si eu ca aia de n-a putut sa se desparta de laptop nici in cada si a murit curentata 😛

    Rae, cele mai glumete 😀

  29. 34 Mada Octombrie 10, 2009 la 4:33 pm

    azi m-au stresat 3 furnici. nici pana acum nu am idee de unde au venit.

  30. 35 crocoditza Octombrie 10, 2009 la 4:39 pm

    Mada, sper ca nu le-ai stricat concediul… erau la odihna, cred ca au gresit adresa 😛

  31. 36 Mada Octombrie 10, 2009 la 4:53 pm

    le-am transformat concediul intr-o inmormantare :-„


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Octombrie 2009
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE