Ras/fete/horoscop si toate la un loc

Sambata mi-am auzit numele de atatea ori incat deja incepeam sa ma sperii cand ma striga cate cineva. Daca ma strigau, sigur era ceva in neregula. Si solutiile erau toate la mine, caci da, eu sunt omul solutiilor. Nu conteaza care e situatia, sa nu disperam, sa gasim o solutie si mereu gasesc.

De fapt, vroiam sa va povestesc altceva. Sambata, ora 8:30, caram ceva pe scari, eram cu vara-mea si cu matusica. Matusica izbucneste in ras, eu pe langa ea, era sa ma duc gramada pe scari din cauza rasului. Ora 9:00, 4 femei in masina, un post de radio urla, noi il acopeream, a zis ala cuvantul horoscop, s-a facut liniste imediat. Si am inceput sa rad. „Hai ca a fost tare, cred ca nimeni nu ne inchidea gura atat de repede” si aud „Shhhhhhhht, ca e zodia mea„, ne-am ascultat noi predictiile pe ziua respectiva si ne-am hlizit in continuare. La mine zicea ca vai domne….azi (adica atunci) voi experimenta dragostea la prima vedere, ca ma voi indragosti iremediabil… din parti! Nu ca as avea nevoie, dar chiar eram curioasa cine ma va da pe spate in halul asta.

Pe la 15:00 am zis sa papam, ramasesem 3 zuze. Comand ciorba de burta, mancarica de legume cu bucatele de pui, macaroane cu branzaaaaaaaaaa si bag pe mine. Pe cand sorbeam ciorba din lingura se gaseste una dintre ele sa zica nu stiu ce… ca am izbucnit in ras cu ciorba cu tot, am stropit tot pe o raza de 1 m 🙂 am ras cu lacrimi. Nu ma mai opream. Ele radeau de mine. Pe urma eu de ele. Ce sa mai.. Ca-n filmele alea cu… karate kid 😀

Concluzii:

Cand o femeie vorbeste prea mult, citeste-i horoscopul.

Rasul dauneaza grav imaginii publice atunci cand sorbi ciorbitza.

E noapte si e tarziu si aberez.

Nenea ala de la horoscop e un mincinos ca nu m-am indragostit la prima vedere nici macar de un lucru, darmite de vreun baiet.

 

 

34 Responses to “Ras/fete/horoscop si toate la un loc”


  1. 1 Naicu.ro Octombrie 7, 2009 la 12:25 am

    Ha, primul, fi-r-ar al naibii!

  2. 2 Marmotica Octombrie 7, 2009 la 8:30 am

    Al doilea 😆
    Adevarata treaba cu horoscopul, nu de putine ori s-a intamplat sa fie la teveu scoroscopul si imediat s-a facut liniste..

  3. 3 Ada Octombrie 7, 2009 la 9:28 am

    Ce concluzii tari ai tras! Aia cu horoscopul pe bune de nu-i asa! 😛

  4. 4 crocoditza Octombrie 7, 2009 la 9:51 am

    Naicu, ce-i al tau, e al tau! 🙂

    Suri, deci nu sunt nebuna 😀

    Mama, inseamna ca asta e cheia succesului si barbatii inca nu si-au dat seama, da’ nici ca le spun 😛

  5. 5 Viorel Octombrie 7, 2009 la 9:56 am

    Mama lui de horoscop, nu a citit ăla data corecta in stele 😛

  6. 6 crocoditza Octombrie 7, 2009 la 12:45 pm

    Viorel, n-a avut ochelarii pusi 😀

  7. 7 BlueAngel Octombrie 7, 2009 la 1:03 pm

    Bai Croco, degeaba ai ascultat tu horopscopul, daca nu a ascultat si cel ce trebuia sa te faca sa te indragostesti brusc instantaneu deodata… Pai nu trebuia sa stie si omu’ ce tre’ sa faca? 😛

  8. 8 crocoditza Octombrie 7, 2009 la 1:06 pm

    Ermi, soarta…destinul…si horoscopul 😀

  9. 9 Rae Octombrie 7, 2009 la 1:54 pm

    pff…am patit si eu faza cu ciorba..
    numai ca eu nu am stropit, si m-am inecat, si in timp ce ma inecam mai si radeam si facean ca toate orataniile pe acolo =))))
    nu va doresc asemenea experiente 😛

  10. 10 Jasmin Octombrie 7, 2009 la 2:16 pm

    Şi eu primesc săptămânal un horoscop pe mail. De vreo cinci săptămâni, fără excepţie, tot îmi spune să nu ies cu maşina că sunt predispusă la accidente. Iacătă-mă-s p’acilea întreagă (nu la minte!) şi nevătămată 😉

  11. 11 crocoditza Octombrie 7, 2009 la 3:04 pm

    Rae, m-am inecat si eu, dar mi-a revenit repede 😛

    Jasmin, sa ramai asa 🙂 intreaga si nevatamata!

  12. 12 Mada Octombrie 7, 2009 la 3:16 pm

    woaahahahah :))))
    eu nu mă opresc pentru niciun horoscoooop!!!
    odată am deschis şi eu o sticlă de apă şi voiam să beau, când se trezeşte cineva să zică un baaanc. evident că… toţi cei din jurul meu s-au ales cu un mic dush. 😀
    şi acum câteva zile, săptămâna trecută, cred, eram la şcoală, tocmai ce sosisem, la la la, să pup o colegă, ea pe bancă, eu în picioare, la o mică distanţă, mă aplec, ridic un picior pentru echilibru şi … era să cad. dar nu am căzut!! doar cafeaua ei a aterizat pe blugii mei. şi pe blugii ei. şi pe geanta unei colege. şi pe altă colegă. îmi începusem ziua cu dreptul. 😆

  13. 13 crocoditza Octombrie 7, 2009 la 3:25 pm

    Mada, suntem bune de fantani arteziene 🙂

  14. 15 Rae Octombrie 7, 2009 la 3:40 pm

    la mine au urmat muuuuuulte minute de tusit, palme dupa ceafa si toate cele :)))

  15. 16 Mada Octombrie 7, 2009 la 3:49 pm

    la mine a fost o chestie de genu’
    ” Mădă. 😐 Te ucid. 😐 Mădăăăă, mi-ai pătat blugiiiiii!!!! ” 😀

  16. 17 crocoditza Octombrie 7, 2009 la 3:59 pm

    ai supravietuit, a si zis la horoscop 😛

  17. 18 Lilly Octombrie 7, 2009 la 5:28 pm

    rasul face bine!
    horoscopul e cea mai mare inselatorie din lume, dra tot ne place sa ne lasam aburiti 🙂

  18. 19 Mada Octombrie 7, 2009 la 5:32 pm

    chiar a zis ca voi supravietui?! 😆 mie imi place ca orice as auzi la zodia mea e deeparteee de adevar.

  19. 20 crocoditza Octombrie 7, 2009 la 6:11 pm

    Lilly, daca suntem mintiti frumos, macar putem sa speram ca se va intampla… sa castiga o suma de bani, sa avem parte de vreo mostenire, sa ne indragostim ca asa vor astrele

    Mada, sunt chestii generale, de obicei, deci ar trebui sa se potriveasca, dar stiu ca tu esti mai speciala 😛

  20. 21 Mada Octombrie 7, 2009 la 6:18 pm

    eu sunt exceptia care confirma regula 😆

  21. 22 Lilly Octombrie 7, 2009 la 8:00 pm

    oricum suntem foarte multi la fiecare zodie, asa ca se poate ca si astrele sa aiba dreptate si cineva sa se indragosteasca in ziua respectiva, sau sa castige ceva la loto, sau sa aiba o matusa Tamara care sa-i lase mostenire un castel 🙂

  22. 24 Lilly Octombrie 7, 2009 la 8:15 pm

    tu vrei sa castigi la loto?
    si eu vreau dar nici macar nu joc, so…..

  23. 25 crocoditza Octombrie 7, 2009 la 8:16 pm

    da’ crezi ca eu joc? 😀

  24. 26 Lilly Octombrie 7, 2009 la 8:21 pm

    suntem pe calea cea buna, castigam din munca cinstita
    eu mai gasesc bani pe strada din cand in cand, duminica ma gasit 5 lei dar i-am donat mai departe ca nu-mi place sa-i folosesc daca nu sunt ai mei

  25. 27 Buratina1 Octombrie 7, 2009 la 10:42 pm

    in goana am trecut sa va urez noapte buna si sa va trimit calde salutari! 🙂

  26. 28 crocoditza Octombrie 8, 2009 la 8:51 am

    Buna dimineataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Lilly, daca gaseai vreo 10.000 euro, ii mai donai?

    Buratina, o perioada mai aglomerata? te ajut cu ceva? 😛

  27. 29 Lilly Octombrie 8, 2009 la 6:31 pm

    10.000 de euro? nu mi se pot intampla chiar minuni 🙂
    si nu cred ca-i donam, adica imi retineam cu siguranta o parte:))

  28. 30 crocoditza Octombrie 8, 2009 la 6:53 pm

    Lilly, asa ma gandeam si eu 🙂

  29. 31 Lilly Octombrie 8, 2009 la 7:28 pm

    te gandeai bine, numai ac nimeni nu pierde asa suma mare de bani pe strada
    oricum eu recunosc ca-s rea de paguba, ca nu-mi place sa pierd nimic

  30. 32 Hubba Bubba Octombrie 10, 2009 la 10:26 am

    Daca recunosc faza cu horoscopu’ a cata is pe lista?:))

  31. 33 crocoditza Octombrie 10, 2009 la 4:33 pm

    Hubba Bubba, conteaza a cata esti pe lista? esti ca si prima 😛


  1. 1 M-am întors. Vie şi (relativ) întreagă « Vise marete Trackback pe Octombrie 20, 2009 la 2:31 pm

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Octombrie 2009
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE