Leapsa de octombrie

Am primit cado’ o leapsa…tocmai de la mama mea.

Niciodata nu as putea:

– sa nu fac o leapsa primita cado’ 😛

– sa stau singura (fara familie, fara prieteni)

– sa nu rad – daca-s prea serioasa, deja se ia lumea de griji 🙂

– sa fiu cu prietenul unei prietene

– sa nu vorbesc asa mult – nu comentez 🙂 comenteaza careva? 😛

– sa profit de pe urma altora… sunt prea bolovanca, ma mustra constiinta

– sa fac rau in mod voit

– sa ma bucur de raul altuia

– sa fiu intretinuta de un barbat

– sa nu fiu independenta

– sa renunt la inghetata

Cine vrea sa faca leapsa? Hai ca facem lista…cu numar de ordine, frumos 🙂 Nu va inghesuiti!

 

12 Responses to “Leapsa de octombrie”


  1. 2 Lilly Octombrie 5, 2009 la 8:39 pm

    e cumva coada si am sarit peste?

  2. 3 crocoditza Octombrie 5, 2009 la 8:40 pm

    Lilly, esti prima 🙂
    Treci la facut leapsa 😀

  3. 4 Lilly Octombrie 5, 2009 la 9:00 pm

    Da sa traiti domnisoara Croco!
    incerc sa fac si eu leapsa 🙂

  4. 5 Lilly Octombrie 5, 2009 la 9:32 pm

    acum ca mi-am terminat tema, va urez noapte buna!!!

  5. 7 Marmotica Octombrie 6, 2009 la 8:25 am

    Buna dimineataaa!
    SUntem niste copii model, amandoua ne-am facut temele suri 😛

    O zi frumoasa de toamna sa ai!

  6. 8 crocoditza Octombrie 6, 2009 la 9:44 am

    Suri, niste talentate as indrazni sa zic 😛

  7. 9 Mada Octombrie 6, 2009 la 3:52 pm

    neatzaaaa!
    azi am facut pozeeee . si in niciuna nu mi se vede fataaa! 😆

    revenind la subiect. =))
    croco, tocmai mi-ai facut pofta de inghetata! 😛

  8. 10 crocoditza Octombrie 6, 2009 la 5:31 pm

    Mada, da’ ce ti se vede? 😀

  9. 11 Mada Octombrie 6, 2009 la 6:07 pm

    blugii si adidasii 😆
    o sa fac o leapsa pe tema asta! 😀
    si am luat primul meu 10 din liceu! 😀 la logica! 😆

  10. 12 crocoditza Octombrie 6, 2009 la 6:12 pm

    ooooooooooo, felicitari!!!!!!!
    stiam eu ca esti o desteapta si o logicoasa 🙂


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Octombrie 2009
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE