Roman – partea a 34-a

Totul ar fi trebuit sa se linisteasca. Eve si Alex asteptand nunta, Sebi undeva departe….cautand o noua iubire. Zilele trec mult mai repede. Si iata-i in seara dinaintea nuntii. Separat. Fetele in club la o ultima destrabalare, baietii la o bauta.

Eve soarbe mai multe pahare cu alcool. Atmosfera incendiara. Era ametita, nu prea rau, doar cat sa fie cu chef de distractie. Prietenele vorbisera cu un stripper sa vina sa presteze. Apare stripperul, isterie in randul fetelor… se apropie de Eve.

Stripperul: D-soara Eve?

E: Da….

S: Trebuie sa am grija de d-voastra. In seara va voi fi bodyguard, nu va va atinge nimeni pana maine la nunta. Luati loc pe scaun.

Eve e asezata pe scaun, stripperul incepe show-ul, tipete, rasete… pe la jumatatea melodiei …

Stripperul: D-soara, nu va faceti griji, Sebi e la dispozitia d-voastra. Bucurati-va cat mai puteti ca de maine sunteti maritata, gata cu distractia. Sa ne facem de cap!

E hai… mai fa-ti Eve de cap, daca poti! Auzul numelui Sebi deja o intorsese pe dos. Numai la stripper nu ii mai era capul. Nici macar la nunta. Ochii i s-au umplut iar de lacrimi. Se ridica de pe scaun si fuge spre baie. Stripperul ramane socat… nu stie ce s-a intamplat, insa o inlocuieste repede pe Eve cu una dintre prietenele ei si salveaza finalul de show lascivo-erotic.

Gloria merge dupa Eve. Intra in baie, nu era. Iese afara. Eve statea pe o bancuta.

G: Eve, ce s-a intamplat de ai fugit asa?

E: Ce fac?

G: Adica?

E: Adica… eu vreau la Sebi!!!! De ce a plecat? De ce m-a ascultat?

G: Cred ca te-ai ametit, lasa ca iti revii pana maine. Ramai la mine, sa nu zici cine stie ce pe acasa.

E: Nu intelegi…

G: Tocmai…ca nu inteleg? Ce te-a apucat asa deodata?

E: Stripperul… il chema Sebi.

G: Fernando?

E: Ce Fernando? Sebi! N-auzi ca mi-a zis ca il cheama Sebi?

G: De unde era sa stiu eu? Ca mie mi s-a recomandat Fernando, la tine l-a apucat sinceritatea…uof

E: Poate asa trebuia sa se intample. Sa imi dau seama odata cat am fost de tuta.

G: Si ce vrei sa faci acum?

E: De maritat, nu pot sa ma marit. Nu cu Alex, nu asa.

G: Eve…termina, maine e nunta. Nu mai vorbi asa. Rochia de mireasa te asteapta, hai linisteste-te. Sebi e departe de tine.

E: Sebi… de ce, Doamne? De ce am uitat telefonul acasa?

G: Hai ca nu rezolvi nimic asa. Mergem la mine acasa.

E: Nu, Gloria. Merg acasa la ai mei.

G: Hai sa-ti iei geanta. Chemam un taxi si te duc.

In taxi, Gloria se uita la Eve si zambeste.

E: Ce am?

G: Zapacenii in creierasi. Nebuna mica si indragostita. Gandeste-te bine ce faci ca mai sunt cateva ore.

Gloria o strange tare-tare in brate si ii spune ca o sa fie alaturi de ea indiferent de ce va face. 

Eve coboara, mai linistita. Intra in casa. Ai ei o asteptau. Erau sub presiunea emotiilor. Nu puteau sa doarma.

Mama: Hai, Eve, hai ca e tarziu, mergi sa dormi, sa te odihnesti ca maine trebuie sa fii frumoasa, odihnita, o sa fie o zi lunga.

E: Mama, eu nu ma mai marit.

M: Termina cu glumele ca n-avem timp de asa ceva.

E: Nu ma mai marit.

M: Tu esti nebuna? Pana acum nu te-ai gandit ca nu vrei sa te mariti si te-ai luminat acum cu cateva ore inainte de nunta?

E: Da, nu vreau sa fac greseala vietii mele.

M: Ce greseala, mama? Tu ai baut cam mult si aiurezi. Hai, treci si dormi.

E: De ce nu ma intelegi?

M: Ce sa inteleg? Ca ti s-a pus tie pata acum ca nu vrei sa te mariti? Ca ne-au venit rude de la sute de km si sunt cazate la hotel si asteapta sa te mariti? Ca ai rochia pregatita? Ca vine toata lumea la restaurant in cateva ore? Ce sa le zic? „Ma scuzati pentru deranj, dar Eve a zis ca nu mai vrea sa se marite, mergeti acasa”. Sa nu te prind ca ma pui in asemenea situatie. Ai respect fata de toti oamenii pe care i-ai agitat, pus pe drumuri, si-au luat de imbracat, sunt cazati, asteapta nunta. De ce nu ai zis mai devreme? nu mai faceam tot circul asta.

E: Ce ma intereseaza pe mine de ceilalti? Pe ei ii intereseaza de mine?

M: Dormi si termina. Nici sa nu iti treaca prin cap asa ceva. Alex e un baiat bun, te iubeste. Vezi ca toti sunt niste golani si cum se poarta cu fetele. Crezi ca gasesti altul mai bun? O sa ramai singura. Sau dai peste vreun nenorocit. Hai…ca-s emotiile dinaintea nuntii, e normal, e un pas mare, dar nu unul gresit. Da? Hai, mama… odihneste-te.

 

67 Responses to “Roman – partea a 34-a”


  1. 1 Ada Septembrie 29, 2009 la 9:50 am

    Primaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

    Ihhhhhhhhhh, mamele astea si salvarea aparentelor!
    Ce ma bucur ca Eve s-a trezit! 😀

  2. 2 dorin Septembrie 29, 2009 la 10:09 am

    Ada, tu chiar nu te gandesti la rudele care au venit de la sute de kilometri, au cheltuit bani pe tzoale, pe hotel, nu te gandesti la postura in care vor fi pusi parintii? Ntz, ntz, ntz! Cum poti sa te bucuri? 🙂
    Croco, nici nu ma gandeam ca ajungi atat de repede la nunta, se vede ca ai vrut sa respecti data stabilita initial, macar si pe vechi. Chiar nu ai gasit vreo cale sa impiedici avionul ala sa decoleze, ori pe Sebi sa mai plece?

  3. 3 Aiacu Paru' Septembrie 29, 2009 la 12:15 pm

    A 3-aaaaa!!!!
    Imi dau seama ce e in sufletul Evei,eu as fugi…asa sunt eu,lasa, fara explicatii fara tam tam..si mi-as lua drumul spre Sebi! 😀
    Ooff fericire! Sa nu care cumva sa se termine dramatico-lacrimogen ca as fi socata!

  4. 4 Ada Septembrie 29, 2009 la 1:04 pm

    Dorin, e aiurea intr-adevar cu oamenii care au facut „sacrificii” sa vina la o nunta, vorbele si barfele vor curge, dar ce conteaza, cand fericirea fetei e la Sebi?! Trebuie sa-l caute sa i-o dea inapoi… si sa traiasca fericiti pana la adanci batraneti!

  5. 5 Jasmin Septembrie 29, 2009 la 1:24 pm

    Uraaaaaaaa… s-a trezit si asta mica in sfarsit. 😉
    Cam tarziu dar na… mai bine mai tarziu decat niciodata.

    Se merita mai Dorine sa sufere fata o viata intreaga pentru ca rudele si prietenii sa topaie o noapte? Nu prea cred. Hai nunta ca nunta, ii cred pe parinti ca a costat o groaza de bani, dar fericirea fetei lor ar trebui sa fie nepretuita.

  6. 6 crocoditza Septembrie 29, 2009 la 1:54 pm

    Mama, bucura-te 🙂 cat mai poti 😛

    Dorin, n-am vrut 😛

    AiacuParu’…cred ca si eu as fugi….cred…

  7. 7 Rae Septembrie 29, 2009 la 1:58 pm

    ieeee…ceva actiune >:)
    in urmatorul episod vreau sa vad cum se lupta eve cu (ursii, leii, panterele) mama, prietenii & cei care n-o inteleg 😀
    a cat-fight would be reaaaaaaally nice 😀

  8. 8 Sangerica Septembrie 29, 2009 la 2:00 pm

    Crocoditzoooo…dupa ce termini, sa’l pui frumos intr’un word si sa’i dai print. si il faci cadou tuturor gunoierilor. da? 🙂

    io’ti dau un cico ca sa primesc primu’ exemplar. 😆

  9. 9 crocoditza Septembrie 29, 2009 la 2:34 pm

    Jasmin, ura si la gara? 😀 adica sa fuga? 😛

  10. 11 Mada Septembrie 29, 2009 la 3:24 pm

    eve s-a trezit, la la la, sebi ruuullzzz!!

  11. 12 Jasmin Septembrie 29, 2009 la 3:32 pm

    Culmea ar fi sa fie Sebi ocupat cu alta (ho bre ca era o ipoteza ce sariti asea?)

  12. 14 xayide Septembrie 29, 2009 la 5:07 pm

    exact. rudele ca rudele, dar alex?:|

  13. 15 crocoditza Septembrie 29, 2009 la 6:20 pm

    Rae, ti-am zis ca esti cam razboinic…insetat de sange…copiii din ziua de azi 😀

    Sangerica, asa ai tu impresia? ca ma cumperi cu un cico? romanul meu are mult mai multa valoare 😛

    Mada, bine ca te-ai trezit si tu
    P.S. Pe unde mi-ai umblat? 🙂

    Jasmin..Doamne fereste!!!! Dar mai stii? 😀

    Buratina&Xayide, Alex nu stie 😛

  14. 16 Xaýide Septembrie 29, 2009 la 6:44 pm

    pai stiu ca nu stie. da’ merita?

  15. 17 crocoditza Septembrie 29, 2009 la 6:45 pm

    poate da, poate nu, poate n-o sa afle…

  16. 18 Rae Septembrie 29, 2009 la 7:16 pm

    deci primul exemplar (tras la xerox :)) ) merge la mineeee 😀
    am un premiu de revendicat, da? =)))

  17. 19 Rae Septembrie 29, 2009 la 7:17 pm

    deci croco, o bataie intre fete e INTOTDEAUNA interesanta :X
    mai ales daca in acea bataie se includ tavaleli, paruieli (stiu, sunt sadic :))) )

  18. 20 crocoditza Septembrie 29, 2009 la 7:23 pm

    Rae, eh…. acum vrei batai intre fete, cand o sa te faci mai mare, o sa iti schimbi optiunile 🙂

  19. 22 crocoditza Septembrie 29, 2009 la 7:38 pm

    Rae, crede-ma pe cuvant… daca nu pe mine, pe barbatzii de pe aici 😛

  20. 23 Malkovici Septembrie 29, 2009 la 7:44 pm

    In locul Evei, mie mi-ar fi frica de reactia lui Alex. Stiu io ce zic :))

  21. 24 crocoditza Septembrie 29, 2009 la 7:49 pm

    Malkovici, buna noaptea… nu-mi zice ca ai patit-o 🙂

  22. 25 Rae Septembrie 29, 2009 la 8:14 pm

    cum sa nu te cred maaa? 😀
    te cred, pe cuvant de crocobaur :)))

  23. 26 just me Septembrie 29, 2009 la 8:54 pm

    Buna seara! Stiu ca e un roman, stiu ca e fictiune, insa… asa se intampla si in realitate. De ce mama naibii intotdeauna e mai importanta parerea unora si altora? De ce conteaza mai mult ce zic rudele si multe alte chestii de genul asta decat FERICIREA propriului tau copil?

    Mama o roaga sa aiba „respect” pentru oamenii pusi pe drumuri. Asta e mai important si nu faptul ca exista posibilitatea ca fiica ei sa faca o mare greseala.

    Si apoi, cand nu mai poti si ajungi inevitabil la divort, tot mama e cea care te bate la cap sa te gandesti la „gura lumii” (de parca asta ar fi cel mai important in viata) si sa nu-ti „distrugi” viata. De parca ar mai fi ceva de distrus…

    Scuzati-ma pt comentariul lung, dar… din pacate stiu despre ce vorbesc. Mi s-a intamplat…

  24. 27 crocoditza Septembrie 29, 2009 la 9:02 pm

    just me, imi pare rau sa aud asta…dar toate au rost…sunt convinsa ca acum sigur nu o sa ii faci asa ceva copilului tau
    si e un roman, dar intr-adevar e si realitate, pentru ca multe s-au intamplat in jurul meu… am vrut sa fiu si mai ironica, dar am zis sa nu par prea dura, desi unele situatii in realitate sunt mult mai dure

  25. 28 Amalia Septembrie 30, 2009 la 7:46 am

    Te citesc de mult , îmi place romanul , ai ideii interesante 🙂 pe zi ce trece sunt tot mai surprisă. Vroiam să recomand romanul unei prietene însă chiar dacă dai căutare roman , nu îţi afişează toate părţile şi trebuie să cauţi în arhivă începând cu iunie dacă nu greşesc pentru a le găsi pe toate , e cam dificil . Nu ai putea să le grupezi , sau să le pui în aşa fel încât dacă cineva ar vrea să citească de la început să fie mai uşor?

  26. 29 pifuneata Septembrie 30, 2009 la 8:07 am

    Mnah..Eve ar fi trebuit sa se gandeasca inainte de a se face pregatirile de nunta…Are dreptate si mama:)) Inseamna ca nu a stiut ce a vrut, nu? S-a mkintit pe ea ca il iubeste pe Alex..cand de fapt tot Sebi era Hose Armando al ei…Uofff ce ti-e si cu iubirea asta…Te prinde si te zapaceste de tot:)))

  27. 30 crocoditza Septembrie 30, 2009 la 8:58 am

    Amalia, bine ai venit, ma bucur ca iti faci timp sa citesti si pe aici 🙂
    E o idee buna cu gruparea partilor, promit sa incerc, nu stiu daca-s atat de talentata sa si reusesc din prima, daca nu, intreb pe cineva priceput 🙂

    pifuneata, Hose Armando astia sunt imposibili 🙂 fata n-are nicio vina, Hosica Armandico e de vina 😛

  28. 32 crocoditza Septembrie 30, 2009 la 10:07 am

    pifuneata, noi sa fim sanatosi…ca d-alde Hosito gasim 🙂

  29. 33 Ada Septembrie 30, 2009 la 10:50 am

    @Amalia: Daca dai click sus pe categorie, vezi ca scrie „telenovea”… iti vor aparea toate posturile inclusa in acea categorie. O sa-ti fie mai usor sa le citesti asa.

  30. 34 crocoditza Septembrie 30, 2009 la 10:52 am

    am zis eu ca mama mea e cea mai tare 🙂

  31. 35 Buratina1 Septembrie 30, 2009 la 11:10 am

    am trecut doar sa va urez o zi minunata! 🙂

  32. 36 crocoditza Septembrie 30, 2009 la 11:12 am

    Buratina, ma bucur ca ai trecut sa ne urezi 🙂
    Sa ai si tu o zi excelenta!

  33. 37 pifuneata Septembrie 30, 2009 la 11:20 am

    Oricum romanul este frumos! Imi place..Chiar crooditza, nu vrei sa scoti o carte? Eu zic ca ai avea succes:)

  34. 38 crocoditza Septembrie 30, 2009 la 11:21 am

    pifuneata, carte o sa fie 🙂

  35. 39 crocoditza Septembrie 30, 2009 la 11:22 am

    inca studiez ce si cum…edituri… dar mai trebuie sa mai scriu 🙂

  36. 40 pifuneata Septembrie 30, 2009 la 11:59 am

    Bravooo!!! sunt prima care il achizitioneaza:)) Chiar daca il stiu deja:**::*:*:*

  37. 41 Mada Septembrie 30, 2009 la 3:17 pm

    croco, cum adica pe unde umblu eu?! eu’s la scoala, mai… sunt fata cuminte.. :-” :))

  38. 42 crocoditza Septembrie 30, 2009 la 5:53 pm

    pifuneata, creste inima in mine 🙂 pe bune! ma rasfatati prea mult 😛

    Mada, cea mai cuminte, cea mai geniala, tu esti 🙂

  39. 43 Lilly Septembrie 30, 2009 la 5:53 pm

    Buan seara! vad ca v-ati distrat cu romanul zilele astea.Biata Eve multe mai patimeste! Dar stiu eu ca-i strong fata asta, o supergirl si totul va fi bine 🙂

  40. 44 crocoditza Septembrie 30, 2009 la 5:55 pm

    and supergirls don’t cry, nu? 🙂

  41. 45 Malkovici Septembrie 30, 2009 la 6:19 pm

    Ptiu Doamne, ca n-am patit-o. Dar daca as pati-o…pazea de Eva mea 🙂

  42. 47 crocoditza Septembrie 30, 2009 la 7:30 pm

    Malkovici, raule 🙂

    Lilly, let’s fly 😀

  43. 49 crocoditza Septembrie 30, 2009 la 7:42 pm

    undeva…pe o plaja….apa limpede….

  44. 50 Lilly Septembrie 30, 2009 la 7:55 pm

    hmmm……ce frumos suna 🙂
    si cat iubesc eu caldura, m-as muta iarna pe o insula si primavara m-as intoarce inapoi in romanica

  45. 52 Lilly Septembrie 30, 2009 la 7:58 pm

    da:) iubesc caldura si pot spune ca-s putin mai mult patrioata si conservatoare

  46. 53 just me Septembrie 30, 2009 la 10:22 pm

    Buna seara lume! Urmand instructiunile Adei am dat si eu click pe Telenovea, sa-mi reimprospatez memoria cu intreg romanul. Si ce-mi vazura ochisorii… de la 32 am sarit la 34. N-ai mai scris partea a 33-a? Sau…am eu vedenii? 🙂

  47. 54 just me Septembrie 30, 2009 la 10:24 pm

    Tot eu… 🙂 Banuiesc ca 33 nu apare pt ca nu e incadrat la Telenovea. Am I right?

  48. 55 crocoditza Octombrie 1, 2009 la 7:18 am

    neataaaaaaaaaa
    just me, acum am vazut si eu
    e si partea 33, dar n-am selectat eu Telenovea…rezolvam acusica! ce sa fac…aiurita si eu 🙂

  49. 56 BlueAngel Octombrie 1, 2009 la 8:57 am

    Buna dimineataaaaaaa. Punem pariu ca se marita cu Alex in prima faza de gura mamei? 😉

  50. 57 Ada Octombrie 1, 2009 la 11:50 am

    Buna dimineata la pranz!
    Hai sa dam pagina, ce zici? 😛
    Am si tema pt tine: http://thoughtsbyada.wordpress.com/2009/10/01/niciodata-nu-as-putea-sa/

  51. 58 crocoditza Octombrie 1, 2009 la 7:31 pm

    BlueAngel, pune pariu cu cine vrei tu, eu nu ma bag, ca pot sa intorc in asa fel incat sa castig 😛

    Mama, o sa dam si pagina, ce sa mai fac 🙂 vrei sa stau sa dau pagina sau mergem sa cantam? 😀

  52. 59 BlueAngel Octombrie 1, 2009 la 8:17 pm

    Nu punh pariu cu tine, Croco 🙂 Da’ daca e telenovela, asa sa fie 😛

  53. 60 Mada Octombrie 2, 2009 la 6:35 am

    da, da. sebi, sebi, sebi!!
    multimea [formata din mine, Ada, te alaturi? 😆 ] urla in extaaaz. =]]

    Azi e vineeeeri! Si o sa am weekend prelungit, de abia marti ma duc la scoala. iuuuhuuuuu.

  54. 61 sllopy Octombrie 2, 2009 la 10:49 pm

    wtf?asta a fost un moment de telenovela,lasciv”show lascivo-erotic.”mai precis,probabil realizat foarte rapid ca am obligatia fata de „cititori” sa bag ceva des,se gaseste cate unu sa mai comenteze:)

  55. 62 Mihi Octombrie 2, 2009 la 11:20 pm

    sllopy, ce te face sa citesti daca este un „show lascivo-erotic” internetul ofera multe alte posibilitati, asa ca… poate gasesti in lata parte

  56. 63 crocoditza Octombrie 3, 2009 la 1:05 am

    BlueAngel, asa 🙂

    Mada, asa e cand esti ditamai presedintele de fanclub 😛

    Sllopy, ma scuzi ca nu pot fi geniala in fiecare zi, iti garantez ca imi dau toata silinta

    Mihi, buna seara 😀

    Si… am avut niste zilele super super incarcate, sunt aici, supravietuiesc, nu prea am avut timp de nimic, dar ma revansez de maine dupa-amiaza, o sa fiu la zi cu toate „datoriile”

  57. 64 Mada Octombrie 3, 2009 la 9:40 am

    guess who’s back, back again
    croco’s back, tell a friend;
    guess who’s back, guess who’s back
    guess who’s baaacccckkkk. 😆

  58. 65 sllopy Octombrie 3, 2009 la 12:25 pm

    important e ca incercam in fiecare zi sa facem ceva deosebit

  59. 66 Lilly Octombrie 3, 2009 la 8:10 pm

    Buna seara! ce mai faceti? Croco e obosita! cineva sa-i faca un masaj si sa o resfete putin:)

  60. 67 crocoditza Octombrie 4, 2009 la 10:27 pm

    Buna noaptea, dragilor!

    Mada, cum le stii tu pe toate ca un om aproape mare 🙂

    Sllopy, multumesc pentru intelegere 🙂

    Lilly, daaaaaaaaaa, masaj? cineva? se ofera? 🙂 de rasfatat, m-am rasfatat eu singurica azi


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE