S-a mai dus un weekend

Da… Oficial, ca e ora 00:28 cand scriu acest post. Asa ca de vreo 28 de minute e luni.

Daca vineri ati vazut cum ne-am hlizit si reunit, ei bine, sambata la 7 aveam ochisorii inchisi, dar pipaiam in cautarea telefonului, nu de alta dar vroiam sa opresc alarma si sa mai dorm. Soarta. Ca nu se mai putea somn. Si dupa o zi de munca, a venit o seara de relaxare. Al meu drag, vechi si actual izbit a hotarat sa-si sarbatoreasca ziua. Peste granite. Ce era sa fac? M-am facut o floricica (traiasca machiajul….ca aveam niste cearcane de m-am speriat eu dimineata, bine, n-ati vrea sa ma vedeti acum dupa 6 ore de somn si vreo 40 de munca). Ca o floricica de toamna ce eram, am si-anume plecat spre destinatie… o crama, unde bineinteles nu facuse rezervare ca „am mai fost de cateva ori si nu era nimeni”. Asa ca ne dam jos frumusel…. vreo 20 de persoane, intram, ne benoclam la butoaie, ne plimbam pe acolo ca la muzeu, vrem sa ne asezam la masa si ni se spune cu zambetul pe buze ca totul e rezervat ca au niste grupuri de englezi in vizita. Super! Asa ca… stanga imprejur, toata lumea la masini si directia restaurantul obisnuit unde stiam ca rezolvam cu masa sambata seara si in formatie aproape completa 🙂

Am ajuns, ni s-au facut mesele. Voie buna, muzica buna, mancare buna, un tort de biscuiti excelent. Simteam ca plesnesc. Siiiiiiiiiii… am zis (noi, fetele) sa ne rasfatam…ca tot conduceau barbatzii…sa ne luam cate un cocktail fandosit. Dupa ce am studiat meniul, ne hotarasem la Blue Margarita si Margarita. Mai clasic. Si cum asteptam sa dam comanda de cocktail, hop o prietena are o idee….ce cocktail beau alea din Sex and the city….sa ne luam d-ala. Si dupa ce intrebam toate fetele, gasim si raspunsul: Cosmopolitan. Verificam meniul, nu era in lista. Intrebam ospatarul. Intreaba si el la bar. Aveau. Gata. 6 bucati. Nu pentru mine toate, una de caciula 🙂

Am facut figuri si cu cocktailul, am mancat si cireasa din cocktail, dupa ce l-am terminat si aveam un chef de dans nebun (nu de la cocktail, ca eu oricum am chef de dans oricum, oriunde, orice ar fi 🙂 ), am inceput sa ma intreb ce contine. Am dat un search azi pe dl. Gugal. Nu m-a lasat nerezolvata si am aflat ca am baut urmatoarea combinatie:
40 ml vodca
20 ml triplu sec
20 ml suc de lamaie
20 ml suc concentrat de afine

N-a fost tare, tocmai bun. Nu m-a luat nici de ochisori. Eram perfect lucida. Ajunsa in patutzul meu, am dormit aproape 3 ore. Datoria ma chema, eu nu puteam sa ma fac ca nu aud, asa ca am mai dormit vreo 3 ore dupa-amiaza acum, cam de la 6 la 9, si acum va scriu. Astept sa plec iar pe la 2 dimineata, dupa care soooooooooooooooooomn ca sunt in urma rau cu somnul.

Aaaaa, v-am zis ca azi e luni? 😀

30 Responses to “S-a mai dus un weekend”


  1. 1 Joaninha Septembrie 28, 2009 la 9:43 am

    ‘neata !
    Nu stiu cand a trecut weekendul asta, stiu doar ca azi m-am trezit la 9 fara 20 ! Adica atunci a venit KS sa ma trezeasca. Drept „pedeapsa” l-am pus sa-mi aleaga el cu ce ma imbrac azi, ca eu nu mai aveam timp de frunzarit. 😆

  2. 2 Joaninha Septembrie 28, 2009 la 9:44 am

    Ah, scuze! Cum era ? Primaaaaaa … 😆

  3. 3 crocoditza Septembrie 28, 2009 la 9:47 am

    neataaaaaaaaaaaaa
    asta da pedeapsa 🙂
    era…. sunt.. a douaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😀

  4. 4 KingSnake Septembrie 28, 2009 la 9:58 am

    Hai neatza !

    De parca e greu sa inchizi ochii si sa intizi mana … 😆

  5. 5 crocoditza Septembrie 28, 2009 la 10:01 am

    KingSnake… e mai usor la intins mana 😛

  6. 6 crocoditza Septembrie 28, 2009 la 10:03 am

    buna dimineata si pentru cealalta jumatate de mar 🙂
    ma ierti ca-s nepoliticoasa…dar inca-s adormita

  7. 7 Ada Septembrie 28, 2009 la 10:46 am

    Buna dimineata!
    Ce repede a trecut weekend-ul! Dar a fost un weekend frumos! 😀

  8. 8 KingSnake Septembrie 28, 2009 la 10:53 am

    Depinde dupa (sau pe) ce intinzi mana 😛

    Adormita ? La ora asta ? Nu cred ca ai timp pentru asta. 😆

  9. 9 Aiacu Paru' Septembrie 28, 2009 la 11:47 am

    Neata pe la pranz..off ce ti-e si cu uichendurile astea poznase 🙂
    Dupa amiaza placuta!

  10. 10 Rae Septembrie 28, 2009 la 3:42 pm

    neatzaaaaaa :)))
    hm…weekendul meu…not so special 😀
    aseara a devenit mai interesant cand eram inconjurat de 5 carti de analiza literara + neste referate de pe net (na, am vrut la filologie :-L )

  11. 11 Marmotica Septembrie 28, 2009 la 4:45 pm

    eeeeh suri a mea , timpul trece repede, mai repede decat am vrea noi, dar asta este ..
    La mine uichendu asta a fost tare agitat, nici nu mi-am dat seama cand a trecut pe langa mine 🙂

  12. 12 Lilly Septembrie 28, 2009 la 6:23 pm

    Buna seara!
    ce-i frumos trece repede, parca asa-i o vorba din popor
    …dar o sa treaca si saptamana repede, deja o zi s-a dus si iarasi vine weekendul, si imediat vine Craciunul- la job deja ne luptam cu Craciunul 😉

  13. 13 crocoditza Septembrie 28, 2009 la 6:30 pm

    KingSnake, dupa posibilitati 😛

    AiacuParu, oficial iti merge bine..pardon, bine ai venit 🙂

    Rae, ‘ntelectualule 😛

    Suri, cica semanam fizic 🙂 asa vorbeste lumea….si daca tot suntem suri, ar fi chiar culmea sa nu fii si agitata ca mine, in weekend zic 🙂

    Lilly, zau daca nu ma sperie gandul ca doar maine nu e Craciunul

  14. 14 Rae Septembrie 28, 2009 la 7:55 pm

    hai ma croco :)))
    m-am straduit atat de mult pentru ca vreau s-o impresionez pe profa cea noua
    apoi…7-8 luni stau cu ochii pe pereti, ca si in clasa a 9-a :)))

  15. 16 Buratina1 Septembrie 28, 2009 la 8:36 pm

    neaaaataaaaa 😀
    un week-end super frumos si aglomerat, care a trecut repede repede, dar sunt optimista, stiu ca acusica vine altul 😀
    o seara minunata tuturor!

  16. 17 Buratina1 Septembrie 28, 2009 la 8:37 pm

    Croco, doar 86 de zile pana la Craciun 😉

  17. 18 crocoditza Septembrie 28, 2009 la 9:01 pm

    Buratinaaaaaa, ce bine-mi pare sa te revad 🙂
    Doar 86? Aaaah, credeam ca maine e Craciunul 😀

  18. 19 Lilly Septembrie 28, 2009 la 9:02 pm

    pana la Craciun insa mai sunt destule superweekenduri
    sa profitam de ele 🙂

  19. 20 crocoditza Septembrie 28, 2009 la 9:06 pm

    da da, traiasca weekend-urile! 🙂

  20. 21 Lilly Septembrie 28, 2009 la 9:12 pm

    traiasca weekendurile si sa traim si noi!!! :)))

  21. 22 crocoditza Septembrie 28, 2009 la 9:13 pm

    sa traim bine 😀 pfuai…ca tot suntem in prag de alegeri

  22. 23 Lilly Septembrie 28, 2009 la 9:15 pm

    alegeri!!! eu cu cine votez? hiiic :))

  23. 24 Buratina1 Septembrie 28, 2009 la 9:15 pm

    si mie imi pare bine sa te revad Croco, desi te-am citit in fiecare zi, doar ca nu am avut timpul necesar sa comentez 🙂
    sa ne fie week-end-urile ca in povesti de fiecare data, sa ne dea putere sa rezistam urmatoarele 5 zile 😀

  24. 25 crocoditza Septembrie 28, 2009 la 9:18 pm

    Lilly, eu cred ca nu votez… nu simpatizez pe niciunul

    Buratina, sper sa treaca mai usor zilele, sa va mai inseninez eu cu povesti… ce modesta sunt :))

  25. 26 Lilly Septembrie 28, 2009 la 9:20 pm

    nici eu nu votez
    cu siguranta ca o sa ne inseninezi zilele 😉

  26. 27 Buratina1 Septembrie 28, 2009 la 9:28 pm

    daca scrii si o bucatica de roman deja putem spune ca ne inseninezi saptamana 😛

  27. 28 crocoditza Septembrie 28, 2009 la 9:49 pm

    saru’mana pentru incredere 🙂

  28. 29 Rae Septembrie 29, 2009 la 1:50 pm

    o intrebare idioata :))) : cand sunt alegerile si cine candideaza?


  1. 1 Pavlov si weekendul « Blogul unui mar perfect rotund Trackback pe Septembrie 28, 2009 la 11:40 am

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE