Nu noi, timpul!

Ei bine, da. Suntem ocupati. Femei, barbatzi, toti. Suntem ocupati. Si numai timpul e de vina. E prea scurt ca sa reusim sa facem tot ceea ce ne dorim intr-o zi, intr-o luna, intr-un an, intr-o viata.

De ce suntem asa ocupati? Muncim. De ce muncim? Pentru bani. Incep si eu ca-n reclama, nu ziceam ca oamenii bogati nu sunt neaparat mai buni? Nu zicem noi ca banii n-aduc fericirea?

Muncim. In ce ritm muncim? De nebuni. Ne neglijam iubitul/iubita, ne neglijam prietenii, ne neglijam pe noi. Pentru bani.

Nu stiu voi, dar eu am unele perioade super aglomerate. Si in perioadele astea, cand ajung acasa, nu imi mai arde decat sa imi fac un dush si sa dorm. Desi nu fac asa, ca incerc sa acord atentie si celui de langa mine. Nu stiu cat imi iese. Si incerc sa ies si cu prietenii. Nu prea imi iese. Ma chinui cu o prietena sa ne vedem de 4 luni, noroc ca a mai avut nevoie de niste numere de telefoane de la mine si ne-am vazut pret de 5 minute, ca in rest se roaga de mine sa iesim sau sa vin pe la ea si ca un facut nu am timp… si cand am, are ea treaba… deci, da…

Si am doar 25 de ani. Si sunt intr-o agitatie maxima, am o gramada responsabilitati, am atatea griji incat uit lucruri banale. Mi se umple capsorul de griji, incat uit altele si tot asa. Ma doare fierea, sunt cazuta in cap, am cearcane… se merita? N-am timp sa ma duc la masaj cand vreau. Cand imi propun sa ma tund sau sa ma vopsesc, imi ia cam 2 luni pana si am parte de asa ceva. Nu imi permit luxul unui concediu normal. Mai mult de 3-4 zile nu imi iau concediu. Si in astea 4 zile, 2 stau linistita, pe urma sunt calare pe telefoane. Revin. Se merita? Raspuns: NU. Nu pot sa fac ceva pentru sufletul meu, stau in stres si agitatie, nu pot sa plec de nebuna si sa uit de tot si sa ma relaxez pentru ca trebuie sa stiu ca totul merge cum trebuie, nu pot sa mi se bata obrazul, nu pot sa stau mai mult acasa cu cei dragi, nu pot sa ies cu prietenii asa de des pe cat mi-as dori pentru ca am treaba sau chiar daca n-am, poate sunt prea obosita si n-as fi o companie prea buna sau, pur si simplu, vreau sa dorm. Sa lenevesc. Mi-e dor sa lenevesc. De ce fac toate astea? Pentru ca asa mi-e firea. Pentru ca oricum n-as putea sa stau linistita. Pentru ca nu pot sa stau locului.

Hai ca eu ca eu. Dar ma uit in jurul meu. Atatia oameni frumosi, sinceri, destepti, ocupati cu munca si… singuri. Si tanjesc dupa acel ceva, care sa ii faca sa se intoarca de la munca mai repede, sa stie ca ii asteapta cineva acasa.

Bun. Ajungi la nivelul pe care ti l-ai propus. Ai casa, masina, un venit cu care stai linistit, iti permiti mici capricii, vacantele pe care le visai. Ai ajuns la nivelul asta, da? Bun. Si esti singur, adica esti inconjurat de colegii de munca, de prieteni, de familie… si totusi singur. Neimplinit sufleteste. Si nu te mai bucuri de ce ai. Si parca nu mai valoreaza nimic. Si degeaba le ai. Si cand le ai….devii usor „imun”. Parca nu te mai poti arunca asa usor cu capul inainte, inconstient.

Si ca sa incheiem intr-o nota vesela. Ma bucur. Am timp sa ma bucur. Inca mai stiu sa ma bucur pentru lucrurile marunte oferite de cei din jur. Inca ma mai bucur si pentru un simplu comentariu sincer primit de la voi. Inca ma bucur cand primesc o floare, o vorba buna, o incurajare, un compliment. Nu iau totul ca pe ceva ce mi se cuvine. Inca ma bucur cand vad ca mai exista bun simt, ca mai exista OAMENI. Si ma bucur ca o sa ma vad azi cu niste OAMENI. Si pentru asta o sa imi fac timp! Vreau! Trebuie!

P.S. Saptamana viitoare mi-am propus sa recuperez iesirile amanate cu toate prietenele mele. TREBUIE! Si imi voi face timp!

Cat timp aveti pentru voi? Pentru cei dragi? Pentru sufletul vostru? Reusiti sa faceti tot ce v-ati propus? Ca daca da, vreau si eu sa stiu secretul 😀

 

76 Responses to “Nu noi, timpul!”


  1. 3 Lilly Septembrie 25, 2009 la 10:01 am

    eu am timp sa fac in general cam tot ceea ce vreau!
    desi stau 9 ore /zi la munca, dupa ce ajung acasa pot face mancare, pot face curat sau chiar sa bantui prin oras 2-3 ore.
    e drept ca acasa-acasa ajung mai greu, dar asta din cauza ca n-am masina mea- dar o sa am si asta intr-o zi 🙂
    e drept ca nu am parte de bogatie si excursii exotice, dar am pot bucura de orice lucru mic si poate nesemnificativ pentru altii
    probabil ca in viitor o sa ajung sa fiu mai ocupata, dar momentan pot spune ca am si timp liber

  2. 4 crocoditza Septembrie 25, 2009 la 10:02 am

    Lilly, esti o fericita 🙂
    Si te invidiez ca mai si prajituresti 😛

  3. 5 Joaninha Septembrie 25, 2009 la 10:04 am

    ‘neata.
    Daca ai un serviciu care iti acopera o mare parte din timp, atunci ar trebui sa ai si un salariu care sa iti aduca putin confort in viata. Si-ti dau exemplul nostru, desi nu suntem cel mai fericit exemplu de chibzuiala, ba dimpotriva, dar castigam timp asa :
    – stam aproape de centru, deci scutim cele 2 ore de mers de acasa la munca si invers
    – avem menajera pe care o chemam cand se simte nevoia, deci scutim alte zile de weekend in care putem sa iesim la plimbare in loc sa facem smotru
    – ne cumparam bilete la diverse evenimente in avans, astfel incat oricat am ajunge de obositi nu permitem sa ne lasam invinsi de lene
    – la fel si cu intalnirile, le „batem in cuie” si that’s it.
    – incercam sa facem din orice o bucurie, un eveniment, chiar si cand gatim, de ex.
    Si ar mai fi, dar nu-mi vin in minte acum.
    Daca ai un job care iti mananca mult timp, dar ai un salariu mic, get another job! 😆

  4. 6 Lilly Septembrie 25, 2009 la 10:08 am

    uite ca mai sunt si oameni fericiti!

  5. 7 crocoditza Septembrie 25, 2009 la 10:09 am

    Joa cea inteleapta 🙂
    Lasa ca mi-am luat abonament la masaj in avans, cu zile stabilite dinainte, ca sa fiu „obligata” sa ma duc… si am anulat sedintele ca mi-era imposibil sa mai ajung 🙂
    La spectacole nici nu ma incumet sa ma bag, ca pe urma mor de oftica daca nu mai ajung 🙂

  6. 8 crocoditza Septembrie 25, 2009 la 10:11 am

    si la o menajera ma gandesc de mult… cred ca trebuie sa fac si pasul decisiv, ca nu mai am timp de smotru si nici chef

  7. 9 crocoditza Septembrie 25, 2009 la 10:12 am

    Lilly, da’ ei oricum sunt un exemplu, de oameni fericiti, de oameni care se iubesc asa simplu si frumos de nu mai pot de dragul lor 🙂

  8. 10 Joaninha Septembrie 25, 2009 la 10:12 am

    @lily : sau poate altfel organizati 😆 ( suntem fericiti, da 😉 )
    @croco: get another job! 😆

  9. 11 crocoditza Septembrie 25, 2009 la 10:13 am

    Joa, nu imi mai trebuie alta :)) mi-e super suficient atat

  10. 12 KingSnake Septembrie 25, 2009 la 10:14 am

    Somnul nu foloseste la nimic. Scurteaza-l cat poti de mult. E tarziu in noapte ? Simti ca n-ai facut nimic azi pentru tine sau voi ? Iesi si fa o plimbare in aerul noptii. Cat sa-ti aerisesti creierul si sa stii ca nu te-ai vazut cu el doar in drumul spre baie, ocazie cu care ati schimbat si cele doua vorbe …

  11. 13 crocoditza Septembrie 25, 2009 la 10:15 am

    te iubesc? 🙂
    hai ca-s perspicace 😀

  12. 14 crocoditza Septembrie 25, 2009 la 10:16 am

    Mare rege peste mar, fara somn, fac niste cearcane, si-asa sunt in urma cu somnul. Cu cearcane, ma fac urata. Ma fac urata, ma lasa pentru alta 😀

  13. 15 KingSnake Septembrie 25, 2009 la 10:17 am

    Si daca adormi de la dus inspre pat, nu te lasa ? 😆

  14. 16 crocoditza Septembrie 25, 2009 la 10:19 am

    ma lasa … sa dorm putin… si pe urma nu ma mai lasa…sa dorm 😀

  15. 17 Joaninha Septembrie 25, 2009 la 10:20 am

    „Te iubesc” sau „cine esti? ” daca trece prea mult de cand l-ai vazut ultima oara. 😆

  16. 18 crocoditza Septembrie 25, 2009 la 10:20 am

    hahahahaha
    foarte tare ai fost 🙂

  17. 19 crocoditza Septembrie 25, 2009 la 10:21 am

    eram si eu siropoasa, ca na… ma molipsiti cu starea asta de iubire 😛

  18. 20 KingSnake Septembrie 25, 2009 la 10:21 am

    Vezi, am zis eu ca trebuie redus somnul. 😆

  19. 21 crocoditza Septembrie 25, 2009 la 10:22 am

    ca iesim la plimbare… noapte tarziu… canta greierasii, ne tinem de mana, iti pica ochii in gura de somn si auzi gingas „hai acasa” 🙂 tot 2 vorbe sunt 😛

  20. 22 Ada Septembrie 25, 2009 la 10:23 am

    Da, timpul se comprima!
    Si eu am impresia cateodata ca-mi scapa printre degete, sau il organizez eu defectuos, nu stiu, dar timpul nu-mi este prea prieten.
    In ultimul timp, mai toate iesirile le-am planificat in avans, deja lumea face misto de mine ca trebuie sa-mi consult agenda inainte de-a ma vedea cu cineva. Asta e, prefer sa le planific si sa incerc sa multumesc pe toata lumea. Bineinteles ca mereu sunt carcotasi si unii s-au suparat!
    Iar eu am obosit sa ma tot impart! Nu mai vreau! 😀 Asa ca voi face doar ce am eu chef si mai multe pt mine, nu pt altii! Am zis! 😛

  21. 23 KingSnake Septembrie 25, 2009 la 10:24 am

    Or fi tot doua vorbe, dar sunt si 20-30 de minute de tinut de mana si petrecut timp fara sforaituri. 😛

  22. 24 Lilly Septembrie 25, 2009 la 10:26 am

    @Joa – fericiti si organizati. Un cuplu ideal!
    nu vreti sa tineti un curs si pentru noi? poate invatam si noi sa iubim frumos si simplu si sa ne organizam si viata altfel 🙂

  23. 25 crocoditza Septembrie 25, 2009 la 10:28 am

    Mama, tu esti mai rau cu agenda decat mine 🙂

    KingSnake, cum le stii tu pe toate ca un om mare 😀 asa e!

  24. 27 KingSnake Septembrie 25, 2009 la 10:29 am

    Hahaha, putem scoate o carte „Cum sa iubiti frumos in 10 pasi simpli” la pretul de 300 de ron bucata. 😆

    Pasul 1 : Cumparati cartea ….

    Totul de fapt tine de motivatie, de placerea de a face ceva si de faptul ca nu tot ce pare important la prima vedere (mai ales in viziunea societatii) e de fapt si important.

  25. 28 KingSnake Septembrie 25, 2009 la 10:30 am

    Croco, sunt un om mare, in ciuda sufletului si figurii de copil. 😆

  26. 29 crocoditza Septembrie 25, 2009 la 10:30 am

    Ia hai, apucati-va de scris si cartea… va imbogatiti, nu mai munciti si doar va iubiti 😛

  27. 30 Lilly Septembrie 25, 2009 la 10:33 am

    da! e minunata ideea cu cartea 🙂
    cred ca iubirea face totul!
    Croco- stiu ca ne tin si chiar ii stimez mult. Jos palaria!

  28. 31 KingSnake Septembrie 25, 2009 la 10:35 am

    Buey, nu ne stimati, ca ne-o luam in cap (not) ! 😆

  29. 32 crocoditza Septembrie 25, 2009 la 10:35 am

    KingSnake, crede-ma, suntem atat de dornici de iubire, de a avea parte incat ar fi destui sa dea si 300 lei pe o carte, macar cu speranta ca daca vor citi acolo, vor reusi 🙂

  30. 33 crocoditza Septembrie 25, 2009 la 10:40 am

    e ca la teleshopping, cand promit aia creme minune, ca te fac mai frumos, mai destept, mai nu stiu cum, stii ca n-o sa se intample si ca le umpli buzunarul cu o gramada bani, bani pe care i-ai muncit, dar speri…si iti comanzi 🙂

  31. 34 KingSnake Septembrie 25, 2009 la 10:40 am

    Da, dar raspunsul nu sta intr-o carte si nici nu suntem noi detinatorii adevarului universal. Poate tine de noroc, de curaj (sau de lipsa fricii de a-ti deschide sufletul) sau poate tine de a lasa totul deoparte si sa zici „imi doresc”, poate tine de karma si de a intalni o jumatate de mar atunci cand credeai ca viata ta are un drum bine definit, chiar daca nu iti placea foarte mult acel drum …

    Sau poate tine de a te iubi suficient de mult pe tine incat sa poti iubi pe altcineva …

    Dar nu exista un „model”. Do what you feel, even when it seems irrational.

  32. 35 crocoditza Septembrie 25, 2009 la 10:44 am

    raspunsul nu sta intr-o carte, si totul tine de noi, dar nu e mai usor sa fie timpul de vina? 🙂 nu e mai usor sa stim solutia sa iubim asa simplu si frumos? desi nu e, dar na …
    eu cred ca d-aia nu se mai iubeste lumea… in loc sa iubeasca pur si simplu, fara prea multe analize pe text, sta si cauta solutii pentru relatia perfecta, barbatul perfect… ne pierdem in detalii

  33. 36 KingSnake Septembrie 25, 2009 la 10:48 am

    Nu-i rau sa cauti relatia perfecta, ci doar sa presupui ca e totul rational in zona asta. 😆

    Si noi ne-am analizat mult legat de ce ni se intampla si am avut frica de a nu fi doar o pasiune fulminanta care o sa se stinga. Chiar si acum mai avem un colt de temere, in sensul in care oare o sa reusim noi acolo unde atat de multi esueaza ? Doar ca am rostit toate astea cu voce tare, le-am povestit impreuna, chiar si temerile, nu le-am pastrat doar pentru momente individuale de indoiala si incertitudine.

  34. 37 KingSnake Septembrie 25, 2009 la 10:50 am

    Dar nu exista o solutie universala, pentru ca noi am avut norocul sa ne potrivim exagerat de mult in multe lucruri si atunci lucruri care se petrec cu noi pot avea efect „advers” pentru altcineva care e pe alta „lungime de unda”.

  35. 38 crocoditza Septembrie 25, 2009 la 10:53 am

    uite cum deja ai desconspirat un sfat 🙂

  36. 39 crocoditza Septembrie 25, 2009 la 10:54 am

    da… cat conteaza potriveala asta… ca mai stiu eu oameni care se iubesc si nu au nimic in comun, dar ei cica se iubesc, desi nu fac mai nimic impreuna, dar se iubesc 🙂

  37. 40 Lilly Septembrie 25, 2009 la 10:59 am

    si iubirea e de mai multe feluri

  38. 41 crocoditza Septembrie 25, 2009 la 11:00 am

    felul I, felul II si desert 😀

  39. 42 Jasmin Septembrie 25, 2009 la 11:01 am

    La mine se intampla cam invers. Adica am timp, dar as vrea sa am mai multe activitati si implicit sa castig mai mult. Ca degeaba am timp, dar n-am posibilitati sa ies undeva sau sa plec intr-o vacanta.

  40. 44 KingSnake Septembrie 25, 2009 la 11:01 am

    e posibil si asa, pentru ca indragosteala nu e ceva rational, totul e sa constientizezi ca pe termen lung deosebirile nu pot fi acoperite si daca esti ok cu asta … atunci poate ca se poate si asa.

  41. 45 crocoditza Septembrie 25, 2009 la 11:02 am

    totul e posibil… incalcite sunt caile dragostei…

  42. 46 Lilly Septembrie 25, 2009 la 11:04 am

    cred ca depinde de noi, de ceea ce ne dorim
    exista iubire pt averi, pentru frumusete fizica, pentru suflet, etc….fiecare alege ce vrea
    si e clar ca foarte multi factori actioneaza si interactioneaza intre doua persoane

  43. 47 crocoditza Septembrie 25, 2009 la 11:09 am

    Lilly, e complicat, trebuie ingrediente, sincronul bun
    si sa iubesti banii…chiar mi se pare o prostie…desi sunt convinsa ca au unii niste pasiuni d-astea extreme

  44. 48 Lilly Septembrie 25, 2009 la 11:12 am

    sti ce trebuie? acel ceva!
    dar ma minunez si eu cand vad ca acel ceva inseamna bani, masini, corpuri sculptate de salile de fitness si saloanele de infrumusetare. foarte multa superficialitate!

  45. 49 Lilly Septembrie 25, 2009 la 11:13 am

    „acel ceva” si condimentele care sa intretina „acel ceva”

  46. 50 Ada Septembrie 25, 2009 la 11:14 am

    Mama cat crosetati… de la timp am ajuns la iubire! Se pare ca sunt strans legate intre ele…
    Sa mai lasati subiecte si de discutat diseara live, da?! 😀

  47. 51 Lilly Septembrie 25, 2009 la 11:16 am

    @Ada – de la „marul perfect rotund” ni se trage
    deci, inapoi la timp 😉

  48. 52 Joaninha Septembrie 25, 2009 la 11:20 am

    Am colege care citesc tot felul de carticele cu sfaturi despre cum sa-l agati mai bine si mai strans, 10 reguli de respectat ca sa fie al tau, ce sa faci ca sa te mariti pana in 30 de ani si alte sfaturi de-astea. Si ma gandesc … ele se poarta dupa regulile alea, sa zicem, barbatii se poarta dupa regulile din manualele lor si pana la urma … are we human or are we dancer ? 😆 😆

  49. 53 Lilly Septembrie 25, 2009 la 11:23 am

    Joa eu le recomand sa vada filmul -„the ugly truth”

  50. 54 crocoditza Septembrie 25, 2009 la 11:59 am

    Jasmin, mai fa ceva, ocupa-ti timpul liber cu un job part-time

    Joa, a human dancer? 🙂

    Ada, ti se pare ca am duce lipsa de subiecte? 😀

    Lilly, ia sa il vad si eu…ca de cazut in cap, am cazut, nu mi-a venit mintea la cap, poate m-o linisti filmul 🙂

  51. 55 Lilly Septembrie 25, 2009 la 12:03 pm

    e dragut filmul- comedie si roamntica pe’deasupra 😉

  52. 56 Jasmin Septembrie 25, 2009 la 12:07 pm

    Offffffffff, Crocoditzo, de cand caut…

  53. 57 Lilly Septembrie 25, 2009 la 12:47 pm

    weekend minunat!!!!
    si distractie la maxim!

  54. 58 Naicu Septembrie 25, 2009 la 1:06 pm

    M-am regăsit şi eu în articolul ăsta la faza cu casă, maşină, venit, capricii, vacanţe. Şi la golul ăsta de împrejur. Ce rahat.

  55. 60 crocoditza Septembrie 25, 2009 la 1:31 pm

    Lilly, chiar o sa imi fac timp 🙂 si petrecere frumoasa si tie ca stiu ca pleci la trainingo-distractie 🙂

    Naicu, o sa se rezolve… cand te astepti mai putin 😛

    monoloage, bun venit, oficial 🙂
    nu am, dar fac rost…cam asa si tu 😀 dar e bine ca avem vointa

  56. 61 Ada Septembrie 25, 2009 la 2:02 pm

    Da, ia, hai, sa va faceti toti timp sa fiti diseara la reuneala!
    Ca eu abia astept sa va vad, ca-mi sunt tare dragi adunarile noastre!

  57. 62 Marlo Septembrie 25, 2009 la 3:45 pm

    Am cam început să cred că uneori ne și complacem să credem că dacă avem multă treabă înseamnă că nu mai putem găsi timp.
    Încep din ce în ce mai mult să cred că nu e chiar așa. 🙂
    Lumea are o dinamică ce se auto-întreține, dar poți să-i spui STOP, slow down. Încet-încet. Cred. Sper. 😉

  58. 63 Mihi Septembrie 25, 2009 la 8:10 pm

    Timpul devine dusmanul nostru cel mai mare, dar mereu am timp de cine e langa mine si de mine.

    Lucrez 8 ore pe zi, mai lucrez 4 ore pt mine, incer sa mai pun ceva pe picioare..
    Ajung acasa, merg si alerg/inot depinde de chef (macar de 3 ori pe saptamana)
    Ma vad cu prietenii macar odata pe saptamana..

    Nu stiu cate orea are ziua mea, dar reusesc sa fac cam tot ce-mi place, important e sa stii sa-ti faci timp pt ce iti doresti cu adevarat.

  59. 64 Malkovici Septembrie 25, 2009 la 9:15 pm

    Eu ajung pe la 7 asa acasa, se intampla sa fie si 8-9. De iesit in oras dupa birou se intampla doar daca stiu de dimineata ca, dupa ora 2 cand, recunosc, mi se instaureaza starea de comoditate excesiva (n-am zis LENE !) nu mai accept nicio iesire in oras. Ajung acasa si pur si simplu stau la vbe cu The One, cu mama, si gata hop la culcare:) Cu parere de rau ( nu ! ) n-am treaba cu mancarea sau cu smotru’n casa. Doar weekendul sunt prins la mijloc cu un aspirator,d’astea, lucruri de barbat :))

  60. 65 kmyk Septembrie 25, 2009 la 9:16 pm

    Mi-a placut mult ce ai scris.Cu atat mai mult cu cat si eu trec printr-o peroda din asta.Nu,nu mai am timp,nu mai am timp pentru mine,pentru prietenul meu….ne spunem vorbe frumoase amestecand ciorba la bucatarie…..Saptamana asta m-am vazut cu o prietena pe care nu o mai vazusem de luni de zile si daca nu nastea probabil ca nu as fi reusit sa ajung la ea….

  61. 66 Malkovici Septembrie 25, 2009 la 9:25 pm

    A, si am uitat sa spun ca sunt maestru in a uita lucruri banale si nu numai. Si da, pentru ca sunt multe pe cap in alea 9-10 ore acolo.

  62. 67 teiucul Septembrie 26, 2009 la 1:59 am

    Heheheeee… long time, no see cum ar zice batranul rus Baudlaire 🙂

    E frumos subiectul pus in discutie de tine. Frumos si alunecos. Te poate duce la atatea conditionari. Ce mi se pare paradoxal este ca ca timpul este una din putinele constante ale vietii. Mai precis, trebuie privit mereu cu certitudinea ca se scurge ireversibil.

    Personal, detest oamenii care imi aduc ca scuza lipsa de timp. Gen: nu te-am sunat ca nu am avut timp. Pai cum adica? In 10 ore nu ai gasit un minut????????????? Spune-mi orice dar nu imi jigni neuronul. Spune-mi ca nu ai vrut. Caci, in fond, eu cred ca despre asta e vorba. Vreau sa am timp? Timpul petrecut la job, spre exemplu, este invers proportional cu importanta pe care o dai vietii personale. Nu dai doi bani pe ea, stai 12 ore acolo. Apoi, nu ai timp sa-ti suni parintii sa le spui ca ti-e dor de ei.

    Hai sa avem un week-end placut!

  63. 68 crocoditza Septembrie 26, 2009 la 8:28 am

    Mama, mi-am facut timp 😀

    Marlo, cam asa ar fi … de acum mi-am propus sa am timp!

    Mihi, nu stiu cum reusesti, dar esti de admirat 🙂

    Malkovici, o fi bine sa fii barbat? 😀 dar de ziua ta iti iau un alt aspiratr, sa folosesti unul in timpul saptamanii si cu unul in weekend 😛

    Kmyk, bun venit si scuze de intarziere la moderare.
    Din pacate, amanam, trece timpul si am ajuns si eu la concluzia ca ma vad prea rar cu prietenii, ca nu stau suficient acasa, daaaar vreau sa am timp de toate! si o sa incerc sa imi fac timp de toate, ca altfel ma las prins ain vartejul asta al agitatiei si nu stiu cand ma mai opresc

    Teiucule, ce-mi sclipesc ochii ca te vaz asa intelept! Ai vazut ultima colectie de genti a lui Baudlaire? 😀
    Revenind la timp… chiar asa, teoretic putem intr-un minut sa sunam, eu daca uit, spun sincer…. am avut treaba, m-am luat cu una, cu alta si am uitat. Hai cu weekenduk ala placut! 🙂

  64. 69 sllopy Septembrie 28, 2009 la 1:30 pm

    timpul,un etern neajuns al tuturor si daca ai avea timp si ai face tot ce vrei sa faci acum,peste o bucata de vreme nu o sa-ti mai aduca nici o satisfactie si probabil vei prefera stilul actual de viata

  65. 70 crocoditza Septembrie 28, 2009 la 6:20 pm

    sllopy, bine ai venit
    e posibil sa ai dreptate! 🙂

  66. 72 crocoditza Septembrie 28, 2009 la 8:12 pm

    sloppy, toate au un rost…si agitatia, si lipsa de timp, si leneveala

  67. 73 sllopy Septembrie 28, 2009 la 9:10 pm

    depinde doar de noi sa profitam la maxim din tot ce se poate si vezi ca tre`sa-mi dai un miel de paste,sllopy nu sloppy

  68. 74 crocoditza Septembrie 28, 2009 la 9:12 pm

    gata sefu’… ma prezint cu mielu’, ce sa mai fac acum 🙂 m-a mancat sa nasesc…


  1. 1 Hai cu uichendu’! « Toantele nu merg in rai Trackback pe Septembrie 25, 2009 la 2:01 pm
  2. 2 Ai putea? « Fiti fericiti! Trackback pe Februarie 25, 2010 la 12:00 pm

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE