Roman – partea a 33-a

Citeste unul dintre mesaje. Zambetul ii dispare usor. Ochii i se umplu de lacrimi.

Te sunasem sa-mi iau ramas-bun. Sa te mai sarut inca o data cat sa-mi ajunga pentru tot restul vietii, dar vad ca nu vrei sa imi raspunzi.”

Eve sopteste printre lacrimi …. „Ti-as fi raspuns…. ti-as fi raspuns„. Deschide si cel de-al doilea mesaj.

Poate esti mai inteleapta decat mine si alegerea facuta de tine e mai buna pentru tine, pentru mine sigur nu e. Te voi iubi totdeauna. Sa nu uiti asta. De fapt, mai bine sa uiti. Eu la 17:00 am avion. Plec. Vreau sa fii fericita!”

Lacrimile siroiau. „La 17:00?!?! Parca pleca maine!” Se uita la ora… 18:30. Ii era clar. Se terminase tot. Destinul alesese in locul ei. Face o incercare. Il suna. „Pentru moment...”

„Dar te iubesc…”, se aude un glas stins, inecat in lacrimi. Uneori nu e de-ajuns sa iubesti. Paradoxal, nu?

Se resemneaza. Daca asa a fost sa fie, asa e mai bine. Isi sterge lacrimile. Se uita in oglinda, se scutura putin. Trebuia sa-si revina. Nunta era aproape si va avea loc. Se pare ca asta era finalul etapei Sebi. Va ramane o amintire frumoasa. Va zambi cu drag de fiecare data cand ii va auzi numele sau isi va aminti plimbarile inocente mana in mana prin Paris. Va tremura cand isi va aduce aminte primul sarut, primii fluturasi din stomac, emotiile. Parca toate momentele traite alaturi de Sebi i se derulau prin fata ochilor. Dar viata merge mai departe. E fata mare, vaccinata, a trecut ea prin altele, va trece cu bine si de pragul asta.

 Nici n-apuca sa isi stearga lacrimile bine ca suna la usa cineva. Se indreapta spre usa cu pazi repezi, in 10 secunde cat a facut pana la usa, a avut timp sa faca o gramada de scenarii, daca ar fi Sebi, cum ar fi… Bineinteles, Alex.

A: Ce s-a intamplat? De ce plangi?

E: Nu plang.

A: Da’ ai plans.

E: Mi-am prins degetul la usa.

A: Cum naiba ai reusit?

E: Pur si simplu.

A: Hai ca trece. Da sa pup eu sa treaca. Care degetel? Asta?

E: Nu.

A: Asta?

E: Da

A: Gata, am pupat eu… a trecut?

E: Da.

Eve zambeste. Isi da seama ca e norocoasa ca il are pe Alex. Si ca nu merita sa ii faca asa ceva. Sebi s-a dus…departe. Acolo sa stea.

E: Ti-am spus ca te iubesc?

A: Azi? Nu 🙂

E: Si ca ma simt onorata sa fiu sotia ta?

A: Ma bucur sa aud astea, imi faceam griji ca nu stiu cum sa te mai iau sa nu te supar. Ti-am zis ca-s doar emotiile dinaintea nuntii, dar n-ai de ce sa-ti faci grji. O sa fie bine. O sa fii cea mai frumoasa mireasa, o sa fim fericiti pana la adanci batraneti.

47 Responses to “Roman – partea a 33-a”


  1. 1 dorin Septembrie 22, 2009 la 10:35 am

    Un episod care nu lasa sa se intrevada nimic, suspans total. Devii experta in de-astea.

  2. 2 crocoditza Septembrie 22, 2009 la 10:37 am

    am tot exersat de vreo 32 de ori 🙂

  3. 3 dorin Septembrie 22, 2009 la 10:41 am

    Greu de inteles femeile astea: Eve ii iubeste pe amandoi? Daca nu e mincinoasa, asa reiese. Daca este, atunci devine o persoana tot mai complicata: pe Alex nu-l iubeste desi ii spune in fata ca da, in schimb pe Sebi il alunga, desi in sinea ei ii striga iubirea. Noroc de avionul ala ca nu a mai decolat, a avut niste probleme si mai intarzia (doar se intampla in Romania).

  4. 4 crocoditza Septembrie 22, 2009 la 10:44 am

    dorin, eu cred ca poti sa iubesti 2 persoane, nu cu aceeasi intensitate, nu cu aceeasi insemnatate, poate fi alt tip de iubire pentru unul, dar poti iubi 2 persoane in acelasi timp, desi eu la Eve cu Alex as vede mai mult o obisnuinta, un respect, o ceva ce ea cred ca face confuzie cu iubirea acum ca e dezamagita de plecare lui Sebi

  5. 6 Ada Septembrie 22, 2009 la 10:47 am

    Deci… ma impusc! 😥 😥 😥

    Dorine, dea Domnu’ si inspiratia Crocoditzei sa fie cum ai zis tu cu avionul ala!!!

    Acum ca Alex a venit la ea… sa-l puna pe un scaun si sa-i spuna ca nu se poate marita cu el. Si sa fuga la aeroport, sa-l caute pe Sebi, sa aiba noroc si sa intarzie zborul ala si sa se termine totul frumos!!!

  6. 7 crocoditza Septembrie 22, 2009 la 10:51 am

    Mama… nu stiu cum o sa fie, nu promit nimic, vedem cum mi se leaga lucrurile.

    Nu te impusca… ce ma fac eu fara tine? 🙂

  7. 8 dorin Septembrie 22, 2009 la 11:54 am

    Deci, cum ai spus si tu, intr-un caz poate fi obisnuinta, respect, dar nu dragoste si cu unul, si cu altul. Putem iubi 2 persoane in acelasi timp, chiar si mai multe: iubitul, parintii, copiii, fratii, dar IUBIREA, cu majuscule, aia care-ti da palpitatii si dureri de inima, e una singura.
    @Ada: Nu are cum sa se termine totul frumos de pe acum, e de-abia partea 33. Cum ramane dupa aia cu cele 100, cel putin? Are misiune grea Croco, ca sa intarzie deznodamantul (mai usor intarzie avionul).

  8. 9 Mada Septembrie 22, 2009 la 2:39 pm

    eu chiar nu inteleg. cu ce ti-a gresit sebi de l-ai facut plecat?! 😦

  9. 10 Rae Septembrie 22, 2009 la 4:28 pm

    dorin…nu pana la cele 100, pana la cele cateva mii :)))
    poi noi ne jucam aici?
    facem the young & the restless 2 😀

    croco..saru’mana >:D< (stii matale pentru ce 😛 )

  10. 11 xayide Septembrie 22, 2009 la 5:01 pm

    chiar sunt singura care crede in Alex?:-<

  11. 12 Lilly Septembrie 22, 2009 la 5:10 pm

    si eu cred in alex 🙂 defapt pana acum cred in aceasta poveste , exact asa se intampla si in realitate, sau ma rog, am mai vazut cazuri similare 🙂
    Eve la inceput a fost indragostita de Alex, ca a fost asa putin dragoste cu nabadai, cred ca se impunea, altfel……..era prea mult roz:)

  12. 13 crocoditza Septembrie 22, 2009 la 5:21 pm

    dorin, si daca e prea zapacita si nu isi mai da seama?

    xayide, tu faci un fan-club Alex si te „razboiesti” cu Mada care e presedinte de fan-club Sebi

    Mada, obosise si Sebi de la atata actiune, a zis sa se mai odihneasca nitzel 😛

    Rae, vrei sa scriu la romana pana la 60 de ani?

    Lilly, asa e…ce-i prea roz…dauneaza grav sanatatii 🙂

  13. 14 Buratina1 Septembrie 22, 2009 la 5:49 pm

    o sa fie fericiti pana la adanci batraneti daca nu o sa spuna numele lui sebi la cununie 😀
    o seara superba tuturor 🙂

  14. 15 xayide Septembrie 22, 2009 la 5:53 pm

    bine, fac un fan-club in care sunt presedinte, fondator si membru unic. super!:))

  15. 16 Lilly Septembrie 22, 2009 la 7:49 pm

    pot sa fac si eu un club a lui Eve? un club in care Eve e fara griji, ea este printesa si totul se invarte in jurul ei. Alex si Sebi trebuie sa lupte pentru dragostea ei. Cel mai bun sa castige!

  16. 17 crocoditza Septembrie 22, 2009 la 8:32 pm

    Buratina, Doamne fereste!!! cum sa zica numele lui sebi? 🙂

    Xayide, esti cea mai tare 🙂

    Lilly, te rog 🙂 dar daca e pe printese, vreau si eu un fanclub d-asta!!!!!!

  17. 18 Lavi Septembrie 22, 2009 la 8:54 pm

    ei pe dracu!!! „fericiti pana la andanci batraneti”…astia nu o sa fie fericiti numa daca o sa innebuneasca eve, o sa delireze si nu o sa isi mai dea seama pe ce lume traieste :-j

  18. 19 Malkovici Septembrie 22, 2009 la 9:26 pm

    Io iar am ramas cu mouse-ul in aer, tot citind si citind si na, gata :)Bai, mie imi place de Alex, baiat bun, cu intentii serioase si sentimente sincere, ea, in schimb, se scalda’n ganduri cu altul. Femeile astea..:))

  19. 20 crocoditza Septembrie 22, 2009 la 9:45 pm

    Laaaaaaaaavi, pe unde-mi umblasi? 🙂 sper sa nu innebuneasca Eve 😛

    Malkovici… lasa lasa, cand era Eve leshinata dupa el, el nu o facea decat sa planga… roata e rotunda si se invarte 😛

  20. 21 Malkovici Septembrie 22, 2009 la 10:05 pm

    Corect, dar s-a indreptat pentru ea 🙂 Plus, nu exista dovezi care sa ateste ca a inselat-o :)) Banuielile nu se contabilizeaza !

  21. 22 crocoditza Septembrie 22, 2009 la 10:08 pm

    Malkovici, hotul neprins, negustor cinstit, nu? nu-s de acord 😛

  22. 23 Lavi Septembrie 22, 2009 la 10:12 pm

    hey croc! 😀
    am fost prin zona ..doar ca nu prea reuseam sa ma ating de tastatura pt ca am fost intr-un fel de transa care nu ma lasa sa ma exteriorizez =))

    totusi ar fi interesant sa innebuneasca putin eve si sa ajunga pe la manastire sau la ceva spital de nebuni 8-> sau s-ar putea transforma intr-o femeie fatala =)))

  23. 24 Lavi Septembrie 22, 2009 la 10:13 pm

    ps: prin feleie fatala ma refer la una in stare sa calce pe cadavre ca sa-si atinga scopurile 😀

  24. 25 Lavi Septembrie 22, 2009 la 10:14 pm

    *femeie 😀 scuze

  25. 26 crocoditza Septembrie 22, 2009 la 10:14 pm

    si cand te gandesti ca am vrut candva demult sa o bag la produs 🙂

  26. 27 Lavi Septembrie 22, 2009 la 10:16 pm

    =)) ai face niste bani 😀

  27. 28 crocoditza Septembrie 22, 2009 la 10:21 pm

    mi-ar ratat cariera… daca ma faceam pestoaica sau manelista…acum stateam linistita pe niste saci de bani, aveam vila, piscina, decapotabila, jeepan, niciun stres

  28. 29 Lavi Septembrie 22, 2009 la 10:22 pm

    si nici nu iti faceai o croco-buba la cap ca picai direct pe bani si nu durea asa tare 😀

  29. 30 crocoditza Septembrie 22, 2009 la 10:22 pm

    mi-am*
    Lavi, m-am molipsit de la tine 🙂

  30. 31 crocoditza Septembrie 22, 2009 la 10:23 pm

    ca bine zici 🙂 chiar daca picam, sigur nu mai aveam scaun d-ala de lemn cu colturi nefinisate, aveam si eu cu puf de gasca, tapitate si nu mai stiu cum, de eram intreaga la cap 🙂

  31. 32 Lavi Septembrie 22, 2009 la 10:24 pm

    :))) 😀 emotiile croc emotiile 😀

  32. 33 crocoditza Septembrie 22, 2009 la 10:26 pm

    da…. sunt mai emotiva asa din fire 😛

  33. 34 marmotica Septembrie 23, 2009 la 8:31 am

    Mor aici ! NU se poate asa ceva , plang aici ca nebuna si sunt la munca nu se poate asa :(((
    Crocoooooooo, te mananc cu tot cu fulgi! Astept cu nerabdare partea 34 :mrgreen:

  34. 35 crocoditza Septembrie 23, 2009 la 12:47 pm

    suri, cum sa plangi? ce te-am invatat eu? fii barbata! 🙂

  35. 36 Lilly Septembrie 23, 2009 la 5:11 pm

    HELLO!
    Croco vrei fanclub PRISESITA CROCO sau FEMEIA FATALA CROCO? 😉
    😉

  36. 37 crocoditza Septembrie 23, 2009 la 5:50 pm

    Lilly, paaaaaaaaaai… facem o combinatie? 😀

  37. 38 Lilly Septembrie 23, 2009 la 6:09 pm

    ok 🙂
    deci astazi 23.09.2009 in prima zi de toamna ia fiinta fanclubul
    ” fatala femeie princesita CROCO”.
    doritorii se pot inscrie 🙂 all free!

  38. 39 crocoditza Septembrie 23, 2009 la 6:19 pm

    Lilly, te las responsabila cu activitatea asta de fan-club 🙂

    Mamaaaaaaaaaaaaa, am si eu fan-club, pai numai tu? 😀

  39. 40 Lilly Septembrie 23, 2009 la 6:22 pm

    ok! sper sa ma descurc 🙂

  40. 41 crocoditza Septembrie 23, 2009 la 6:24 pm

    eu sunt sigura ca o sa te descurci 😛
    cum ai petrecut de ziua ta?

  41. 42 Lilly Septembrie 23, 2009 la 6:33 pm

    multumesc!
    dapoi inca mai petrec ca tocami ies in oras cu niste prieteni la o prajitura 🙂
    si in rest am sarbatorit acasa cu cativa prieteni si la job cu multi colegi:)
    eu sarbatoresc ca in povesti 3 zile si 3 nopti adica o saptamana :))

  42. 43 crocoditza Septembrie 23, 2009 la 6:37 pm

    eeeeeee, daca meriti 🙂
    atunci have fun si in seara asta! sa ne aduci si noua o prajiturica 😛

  43. 44 Lilly Septembrie 23, 2009 la 6:38 pm

    merci merci!
    o sa va aduc 🙂

  44. 45 Mihi Septembrie 23, 2009 la 10:06 pm

    Lilly draga, cate toamne frumoase sarbatoresti, daca nu sunt prea indiscret?

  45. 46 crocoditza Septembrie 24, 2009 la 7:41 am

    Lilly, ai facut 18 anisori? 🙂

  46. 47 VV Septembrie 24, 2009 la 9:35 am

    ‘morning!

    Buey, fa-i ceva lui Sebi asta, imi lipseste.
    Ce chestie, in doua-trei cuvinte sa puna toata iubirea lui. Doar o iubire asa mare poate asta.

    Sa nu ni-l pierzi, ca e rar, ok?

    Te pup


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE