De toamna

A veniiiiit, a venit toamna…

Ieri vorbeam cu cineva si din vorba in vorba am ajuns la toamna. Ca iubeste toamna, ca iubeste sa fie racoare si ca azi (ieri) e un pic intoarsa pe dos ca a iesit soarele si s-a incalzit iar. Eu cu ochii maaaaari. Cum naiba? Zic… pai eu, cand e innorat, frig…. sunt praf… parca pic in melancolie, n-am chef de nimic, in schimb cand e soare, zambesc fara motiv 🙂

Sa fie pentru ca-s nascuta vara? Credeti in astea? Anotimpul vostru preferat e cel in care v-ati nascut?

 

http://www.youtube.com/watch?v=SbT-9_mdx8c

25 Responses to “De toamna”


  1. 1 Ada Septembrie 22, 2009 la 8:30 am

    Primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! ( sa vezi ce ma bate Mada! 😆 )

    Eu sunt nascuta toamna si, daca e sa ma enerveze ceva,a aia e toamna! Bine, si primavara e ciudata. Toamna, vai moare natura, primavara, vai invie natura. Hai, bai, nene, ma lasati?! Da, stiu, sunt o insensibila!!!

    Nu, frate! Vara sau iarna! Adica ori e cald de mori, mare, soare, dixtractie, ori e frig de mori, zapezi, haine groase, schi, dixtractie! 😀

    • 2 xayide Septembrie 22, 2009 la 5:04 pm

      total de acord!
      pana anul asta si mie imi placea toamna, bineinteles, pentru ca sunt nascuta in septembrie…
      dar acum, cand a inceput asa urat, cu ploi si frig si iarasi ploi si iarasi frig, m’am lepadat de ea! vreau varaaaaaa si caaaald si caniculaaaaa, si secetaaaa s.a.m.d.
      neatza!

  2. 4 dorin Septembrie 22, 2009 la 9:49 am

    Nici mie nu-mi place ca vine frigul, alte haine, alte probleme, speram sa nu mai dau jos tricoul imbracat in mai. Dar sa ne bucuram de soare atat cat mai este (si pot sa spun ca acum chiar este, parca-i vara, 26 grade, niciun norisor), mai ales ca la noapte e echinoctiul si dupa aia incepe numaratoarea inversa pana la vara urmatoare.
    PS: Felicitari pentru frantuzoaica. S-o stapanesti sanatoasa (tu) si neatinsa (ea).

  3. 5 crocoditza Septembrie 22, 2009 la 9:52 am

    dorin, multumesc 🙂
    si da… imi iubesc tricoul imbracat in mai si nu mai vreau sa-l dau jos 😀
    am zis…cand o sa fiu eu mare si tare si fara griji financiare… de prin noiembrie plec din tara si ma mai intorc in aprilie-mai…si plec prin bora-bora, hawaii, undeva unde e cald si bine

  4. 6 dorin Septembrie 22, 2009 la 9:57 am

    …si „imprimezi” tricouri la tahitieni si la bora-bora(ti) 🙂

  5. 7 crocoditza Septembrie 22, 2009 la 9:58 am

    nuuuu, stau si lenevesc la soare cu cocktailul langa mine 🙂

  6. 8 dorin Septembrie 22, 2009 la 10:05 am

    Atunci, acolo sau acum, aici? Ca bag de seama ca nu prea ai treaba, ori ti s-a lipit tastatura de degete? Le-ai inmuiat in cocktail?

  7. 9 crocoditza Septembrie 22, 2009 la 10:09 am

    atunci, acolo 🙂
    doar nu ma duc sa muncesc… nuuuu, la leneveala si rasfatz 😛

  8. 10 dorin Septembrie 22, 2009 la 10:14 am

    Aveam impresia ca acum, aici. Da’ m-am inselat. De buna seama ca lucrezi la roman…

  9. 12 dorin Septembrie 22, 2009 la 10:22 am

    Cu cocktailu’-n stanga (partea, nu mâna).

  10. 13 crocoditza Septembrie 22, 2009 la 10:23 am

    clar… am si terminat partea 33… nu e foarte lunga, dar buna…zic eu 🙂

  11. 14 dorin Septembrie 22, 2009 la 10:28 am

    Ai uitat sa o si postezi sau vrei sa ne-o povestesti?

  12. 15 crocoditza Septembrie 22, 2009 la 10:30 am

    ziceam ca o postez mai pe seara, dar as putea sa o postez si acum 🙂

  13. 16 dorin Septembrie 22, 2009 la 10:31 am

    Acum, ca nu se stie niciodata, poate vine sfarsitul lumii, poate pica definitiv netu’

  14. 17 crocoditza Septembrie 22, 2009 la 10:33 am

    gata, ordinul nu se discuta, se executa 😀

  15. 18 Naicu Septembrie 22, 2009 la 12:34 pm

    Eu sînt conform zicalei amintite şi-mi place primăvara că m-am născut de ziua mea.

  16. 19 Rae Septembrie 22, 2009 la 4:23 pm

    eu is nascut varaaaa 😀
    si imi place…da’ si iarna e mistooo 8->

  17. 20 Mada Septembrie 22, 2009 la 4:24 pm

    eu’s nascuta toamna. cred.
    toamna-iarna.
    fix la sfarsitul lui noiembrie 😀

  18. 21 Mada Septembrie 22, 2009 la 4:26 pm

    si imi place 😆
    adica, atunci cand eram mica eram taare suparata ca „vaai, nu imi pot face ziua nu-stiu-unde!” dar acum e genial. tocmai din acelasi motiv. 😀

  19. 22 Lilly Septembrie 22, 2009 la 5:06 pm

    mie imi place vara! sa fie cald, atunci cand e cald mi bine!
    poate ca data nasterii are legatura cu anotimpul preferat. Acum explicatia(una noua): eu sunt nascuta vara la granita cu toamna, si pentru ca la granita dintre vara si toamna e cam racoare, toamna se cam impune, si mi-o fost frig cand m-am nascut iubeeeeeeeeeesc vara!!!!!

  20. 23 crocoditza Septembrie 22, 2009 la 5:16 pm

    Naicu, ce norocos ca te-ai nascut de ziua ta 😛

    Rae, esti de-al meu cu caldura 🙂

    Mada, sagetator? 😛

    Lilly, mie nu mi-a fost frig cand m-am nascut, dar tot iubesc vara 🙂

  21. 24 Rae Septembrie 22, 2009 la 5:26 pm

    but ofcors 😀
    si is si raaaac >:)


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE