Am inceput sambata

Nu, nu dorm, desi e sambata, ora 7:35.

Nu, n-am uitat nici de roman. 🙂

Am o zi plina. Dar cand ma mai eliberez, mai pe seara, promit sa servim roman ca deja ma enervez de cand ma chinui pe partea asta, cred ca am rescris-o de vreo 4 ori.

Asa ca… Weekend fantastic sa avem!

P.S. As manca niste clatite, sper sa nu uit sa-mi iau cand termin treaba.

10 Responses to “Am inceput sambata”


  1. 2 horea Septembrie 19, 2009 la 7:50 am

    o zi fantastico-magnifico-extraordinara iti doresc!

  2. 3 crocoditza Septembrie 19, 2009 la 2:21 pm

    horea, mai cu tupeu 🙂 n-ai papat azi? 😛
    a douaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  3. 4 crocoditza Septembrie 19, 2009 la 2:22 pm

    P.S. Deja e un inceput de weekend fantastico-magnifico-extraordinar 😛

  4. 5 Mada Septembrie 19, 2009 la 3:03 pm

    heeei!
    croco, am niste blanosi, aproape la fel ca ai tai, la mine pe strada 😆

  5. 6 crocoditza Septembrie 19, 2009 la 5:20 pm

    pfuai…. catelusha mea e cuminte, pentru ala cu care s-a combinat nu bag mana in foc… auzi, vagabondul! sa fi ajuns si pe acolo sa impuieze alte femele… lasa, ca il spun eu lui Tzitzi! 😛

  6. 7 Mada Septembrie 19, 2009 la 5:54 pm

    si erau cam de aceeasi dimensiune, si erau 3:-?
    mai arunc un ochi pe poze 😆

  7. 8 crocoditza Septembrie 19, 2009 la 6:06 pm

    inseamna ca a fost cu aia in acelasi timp cand s-a combinat si cu Tzitzi… pfuai… se mai…. pana si cainii….niste porci!

  8. 10 Mada Septembrie 19, 2009 la 6:32 pm

    bine, astia de la mine de pe strada erau putintel mai mari 😀


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE